2006-02-17, 15:27
Medlem
sceptics avatar
Även Runar verkar ha fått nog av skvallerpressen och stämmer Aftonbladet:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...22335&rss=1400

Normalt sett gillar jag inte Runar eller det han pysslar med, men i detta fall är han helt klart "the lesser of two evil". Go Runar!
Citera
2006-02-17, 16:03
Medlem
KönsKlass avatar
Vette fan. Jag tror inte det är så mycket skvaller i det hela. Visst finns det skvaller men han har väl snackat ganska mycket om att han är rådgivare med mera åt de där kändisarna. När aftonbladet sedan tog kontakt med dem så hade de ingen aning om vem Runar var. Så jag vette tusan hur det ligger till med det där. Verkar mest som att Runar vill driva lögnen in i en sorts sanning som han kan klara av att leva med själv på nåt sätt.
Citera
2006-02-18, 09:44
Medlem
Jag håller på Runar nu även om jag inte tycker om honom. Hur gick det förresten för Mikael Persbrandt när han stämde expressen för att de hade skrivit att han var alkoholist
Citera
2006-02-18, 09:59
Medlem
Dr Manhattans avatar
Tror att Runar är en tragisk mytoman och dessutom har jag väldigt svårt för folk som anlitar amerikanska advokater i hopp om att bli ekonomiskt oberoende. Nålen på min sympatimätare rör sig inte en millimeter.
Citera
2006-02-18, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Manhattan
Tror att Runar är en tragisk mytoman och dessutom har jag väldigt svårt för folk som anlitar amerikanska advokater i hopp om att bli ekonomiskt oberoende. Nålen på min sympatimätare rör sig inte en millimeter.

Har du inga hatkänslor mot aftonbladet? Hörru din känslokalla människa, tänk på att aftonbladet får betala och börjar man stämma dem så får de tänka på lagen och inte på morgondagens löpsedlar. Det kan vara väldigt drygt att bli övervakad i hemmet av journalister, så därför håller jag på Runar.

Edit: Hoppas Runar också blir stämd och får betala allting som han får nu.
Citera
2006-02-18, 11:56
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Vette fan. Jag tror inte det är så mycket skvaller i det hela. Visst finns det skvaller men han har väl snackat ganska mycket om att han är rådgivare med mera åt de där kändisarna. När aftonbladet sedan tog kontakt med dem så hade de ingen aning om vem Runar var. Så jag vette tusan hur det ligger till med det där. Verkar mest som att Runar vill driva lögnen in i en sorts sanning som han kan klara av att leva med själv på nåt sätt.

Det kan ju vara så att han är rådgivare till dem men att de inte vill erkänna det, jag menar vem fan skulle erkänna att man har den svenska predikanten Runar som motivationskonsult?
Citera
2006-02-18, 12:41
Medlem
Kill bills avatar
RUNAR FTW!!!

Nog för att jag inte gillar Ruunar så mycket men jag hatar Aftonäcklet!
Stäm stäm stäm =)
Citera
2006-02-18, 18:20
Medlem
bjäbb bjäbbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
RUNAR FTW!!!

Nog för att jag inte gillar Ruunar så mycket men jag hatar Aftonäcklet!
Stäm stäm stäm =)

En liten undran bara... om du hatar Aftonbladet så mycket, hur mycket hatar du då t ex Se & Hör, pedofiler, våldtäktsmän, gammal mjölk, sten i skon, osv? Du måste hata hela världen så mycket att ditt huvud har exploderat för länge sen. Stackare.
Citera
2006-02-18, 18:36
Medlem
Bengt Barons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjäbb bjäbb
En liten undran bara... om du hatar Aftonbladet så mycket, hur mycket hatar du då t ex Se & Hör, pedofiler, våldtäktsmän, gammal mjölk, sten i skon, osv? Du måste hata hela världen så mycket att ditt huvud har exploderat för länge sen. Stackare.

Word.

Själv kan jag få magont av anglosaxiskt influerade pappskallar som skriker stäm stäm stäm så fort det luktar slantar.
Citera
2006-02-18, 20:35
Medlem
kattfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Manhattan
Tror att Runar är en tragisk mytoman ...

Så då kanske han ljuger om stämningen också då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in