2018-11-22, 19:19
Medlem
taha var en underbar kille med drömmar, alla gör misstag men gud tar dem bästa först. han fick det han förtjänade men han var fortfarande en bra kille. han hade dåliga vänner och dåliga vanor det kan man inte neka men vad ska man göra? hoppas dem lär sig av sina misstag efter att flera kompisar dör i deras närvaro...
Citera
2018-11-22, 19:25
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Tahas mopedolycka förra sommaren

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...r-trafikolycka

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=6752341
Senast redigerad av JustLikeMoney 2018-11-22 kl. 19:27.
Citera
2018-11-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Tahas mopedolycka förra sommaren

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...r-trafikolycka

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=6752341

Tack, föräldern då? (PM)
Citera
2018-11-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Vittnen finns nog, men de lär inte prata.

Några kopplingar till Fröslunda centrum och svärdattacken vid frisörsalongen?

Någon som sålt i fel kvarter?
Jag är vittne, jag pratar gärna.
Citera
2018-11-22, 20:33
Medlem
Jag är mamma till ena tjejen som var med i mopedolyckan som Taha orsakade (min dotter blev allvarligast skadad o den som ni skriver är hjärndöd) vi som är hennes anhöriga har tagit väldigt illa upp av de ni skrivit då hon lever o fungerar precis som vi andra o är allt annat än hjärndöd. Jag kan även tala om att hennes pappa inte har något alls med de här o göra.
Citera
2018-11-22, 20:39
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakmonstret3
Jag är mamma till ena tjejen som var med i mopedolyckan som Taha orsakade (min dotter blev allvarligast skadad o den som ni skriver är hjärndöd) vi som är hennes anhöriga har tagit väldigt illa upp av de ni skrivit då hon lever o fungerar precis som vi andra o är allt annat än hjärndöd. Jag kan även tala om att hennes pappa inte har något alls med de här o göra.
Bra, tycker vi ska lämna det så!
Skönt att er dotter mår bra!
Citera
2018-11-22, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakmonstret3

Tack, då har vi fått klarhet i det.
Ber om ursäkt om nyfikenheten går till överdrift ibland!
Citera
2018-11-22, 20:46
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannendutrodde
taha var en underbar kille med drömmar, alla gör misstag men gud tar dem bästa först. han fick det han förtjänade men han var fortfarande en bra kille. han hade dåliga vänner och dåliga vanor det kan man inte neka men vad ska man göra? hoppas dem lär sig av sina misstag efter att flera kompisar dör i deras närvaro...
Om man skyller på vänner och dåliga vanor så är alla människor guds bästa barn. Skärp dig, han var ett jävla svin och hans död firas med champagne här hemma!
Citera
2018-11-22, 20:49
Medlem
Polisen spärrade av ett område uppe i lilla skogen bredvid Björktorpskolan imorse pga att en polishund fått upp ett spår där. Källa: Ekurirens facebook.

Kan man gissa att de små "rastlösa ungdomarna" varvade ner efter skjutningen med lite saft å bullar i lekparken där?
Senast redigerad av HalfRunar 2018-11-22 kl. 20:56.
Citera
2018-11-22, 20:55
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disconnected97
Jag är vittne, jag pratar gärna.
Citat:
Jag bryr mig inte om om du röstar på, Moderaterna, Socialdemokraterna, Miljöpartiet, Folkpartiet eller vad fan som helst. Bara du inte röstar på Sverigedemokraterna, rösta för Sverige, rösta för välfärden, för miljön, rösta för ditt land, mitt land, vårat fantastiska Sverige!
Från din 'politiska blogg'. Har du ändrat dig?

Nåväl, har du någon uppfattning om var skotten satt? Var det en ren ISIS-avrättning med skott i bakhuvudet?

Mvh
Senast redigerad av lillapaddington 2018-11-22 kl. 21:01.
Citera
2018-11-22, 20:56
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Polisen spärrade av ett område uppe i lilla skogen bredvid Björktorpskolan imorse pga att en polishund fått upp ett spår där. Källa: Ekurirens facebook.

Kan man gissa att de små "rastlösa ungdomarna" varvade mer efter skjutningen med lite saft å bullar i lekparken där?
Intressant. Vad kan det vara för spår tro? Flyktfordon kanske.
Citera
2018-11-22, 21:05
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Fy så den mamman har kämpat för dom grabbarna sen riktig tidig ålder.
Hon har varit ute och hämtat hem dom, begärt handräckning från både socialtjänst och polis och verkligen kämpat enormt hårt för att vända deras beteende.

Synd när man väljer att gå den vägen då man vet vad man utsätter sig själv och andra för men inte minst sin familj som aldrig bett om att hamna i den sitsen kan jag tycka

Måste då ha kostat samhället enorma pengar.. Bra om slöseriet av pengar får ett slut vad gäller den här typen av brottslingar. Äldre, sjuka och barn behöver pengarna bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in