• 1
  • 2
2018-11-21, 08:44
Medlem
Undrar hur mnga av er mn/pojkar/trans/sissy som br kyskhetsanordning i vardagen och allts inte bara under lek eller speciella tillfllen? Vore kul att se om det r fler n jag som har en strng keyholder som krver total kyskhet och som bestmmer nr du fr komma.

Jag sjlv br s kallad kukbur och har gjort det i sju r, det var ett absolut krav frn min fru nr vi gifte oss och buren sattes p plats p vr brllopsdag. De frsta ren var helt fantastiska men fr ca 1.5 r sedan tappade hon helt lusten fr sex och dominans pga saker som hnde med hennes kropp. D bestmde hon att om hon inte vill ha sex s ska inte jag heller f ha det.

Lsningen blev ett pongsystem med minus och plus. Pluspong delas inte ut fr vardagliga saker utan fr det lilla extra. Minuspong dremot delas grna ut fr missar i vardagen s det kan ta sin tid att komma upp till 25 pong som krvs fr utlsning. Och den sker alltid vervakat och inte p mest behagliga stt.

Kan ven tillgga att min bur r 100% sker och det beror nog inte bara p sjlva buren. Tro mig, jag har frskt komma med den p men det gr bara inte, blir bara obehagligt och gr ont s lusten avtar snabbt.

Ser fram mot era svar, frsk vara serisa och inget trams. Du som tycker ptvingad kyskhet r superljligt behver inte svara, du vinner absolut inget p det.
Citera
2018-11-21, 08:56
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Blir du kt och sexuellt tillfredstlld av att ha kuken i en liten bur...?
Citera
2018-11-21, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer

Nu skulle inte den hr trden handla om mig, jag bara presenterar den och fr frgan vidare. Men ett kort svar r att jag blir kt p att min fru bestmmer och ett uttryck r buren och kyskhet s mitt svar r ja. Men jag skulle inte bli kt om jag inte hade henne som ger nycklarna och bestmmer ver min lilla snopp. r nog ganska uteslutet att jag sjlv skulle lsa in snoppen utan s kallad keyholder.
Citera
2018-11-21, 09:23
Medlem
Hamsterbolls avatar
Av en slump hamnade jag i en liknande trd p familjeliv, men ur kvinnornas perspektiv. Blev frvnad ver hur vanligt det verkar vara att ha kyskhetsblte p sina mn?!

Inget fr mig dock. Men det verkar vara rtt mnga, bde kvinnor och mn som gr igng p det.
Citera
2018-11-21, 12:25
Moderator
evilhoneys avatar
Mngder av OT raderat och varningar r utdelade. Hll er till mnet(vilket INTE r att frga ut TS om andra saker han tnder p utan om kyskhet i vardagen).
//mod
Citera
2018-11-21, 15:13
Medlem
sommarlovs avatar
Brjan av din trdstart lt spnnande, men resten var deprimerande, hon har satt hela dig i en bur!
Jag skulle inte vilja ha en fysisk bur, den kan vl sitta mentalt ocks?
Man kan komma verens om saker osv.

Lste hr p FB om en man som skadade snabeln i en sn dr apparat, var frsiktig!
Citera
2018-11-21, 16:53
Bannlyst
Det lter ju lite roligt till en brjan men verkar ju som ingen av er tycker om det lngre.
Citera
2018-11-22, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealion80
Det lter ju lite roligt till en brjan men verkar ju som ingen av er tycker om det lngre.

Jag har burit bur i sju r och det har varit bra hela tiden ven nu fast frutsttningarna r ndrade. Buren har blivit en del av mig och rligt talat knner jag mig naken utan den. S visst finner vi fortfarande nje med den och min fru mr bttre nr den r p.

Men nu skulle den hr trden inte handla om mig utan jag sker efter andras erfarenheter, se moderators kommentar.
Citera
2018-11-22, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasseug
Jag sjlv br s kallad kukbur och har gjort det i sju r, det var ett absolut krav frn min fru nr vi gifte oss och buren sattes p plats p vr brllopsdag.
Det r helt okej. Ni var verens!

Citat:
Ursprungligen postat av lasseug
De frsta ren var helt fantastiska men fr ca 1.5 r sedan tappade hon helt lusten fr sex och dominans pga saker som hnde med hennes kropp. D bestmde hon att om hon inte vill ha sex s ska inte jag heller f ha det.
...men pltsligt r ni inte verens. HON bestmde... Du fr tnda p precis vad du vill, men ta hand om din sexualitet s att den inte begrnsas s mycket att det till slut dr ut. Just saying...
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Nu r ju det hr Flashback, s jag antar att du menar "pressa in FB-dasen i en gigantisk bur"?
Citat:
Ursprungligen postat av sealion80
Nej, gldjen verkar ha frsvunnit...
"det kan ta sin tid att komma upp till 25 pong som krvs fr utlsning. Och den sker alltid vervakat och inte p mest behagliga stt."
Som jag skrev ovan, - ta hand om dig och din sexualitet. Om du lr kropp och knopp att det inte r srskilt sknt, s kommer lusten s smningom att d ut.
Senast redigerad av EU-migranten 2018-11-22 kl. 09:39.
Citera
2018-11-24, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Av en slump hamnade jag i en liknande trd p familjeliv, men ur kvinnornas perspektiv. Blev frvnad ver hur vanligt det verkar vara att ha kyskhetsblte p sina mn?!

Inget fr mig dock. Men det verkar vara rtt mnga, bde kvinnor och mn som gr igng p det.

Har du ngon lnk till den trden?
Citera
2019-02-14, 23:31
Medlem
jag br bur s ofta som jag bara kan. tyvrr har jag inte hittat den "perfekta" buren nnu.
r en "grower" s r sjukt svrt att f buren att sitta kvar.
Citera
2019-02-15, 00:02
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuseMe
r en "grower" s r sjukt svrt att f buren att sitta kvar.
Menar du att du fr stnd nr du har kuken i buren...?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in