• 4
  • 5
2024-10-23, 17:03
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Synd att din upplevelse p Laufhaus Vienna inte blev bra. Jag tror dock att jmfrt med andra laufhaus i Wien, s hller LH hg klass, och det r vldigt mycket bttre n de laufhaus som finns i tex Hamburg (Reeperbahn). Men sen beror det frsts vldigt mycket p vem man trffar dr. T ex Bianca tror jag att du skulle bli njd med.

Favoriten r problemomrdet nr 1 i Wien ja, men LH ligger i utkanten av Favoriten. I och fr sig r vl sdra Margareten inte srskilt mycket bttre egentligen. Men Mariahilferstrasse med omnejd r ganska perfekt fr mina Wien-besk.
Man ska undvika bordeller i Favoriten d distriktet generellt har ett dligt rykte. Det r relativt ltt att ppna en bordell dr d det finns mnga tomma lokaler som fretag varken vill kpa eller hyra p grund av all gngkriminalitet, drogfrsljning och skjutningar som sker dr.

Tjejerna som jobbar p bordellerna i Favoriten r knda fr att erbjuda dlig service, de talar inte s bra tyska och mnga bordeller r slitna och gamla. Visst r priserna lgre, men det r ven kvaliteten p servicen. Ett exempel p en sdan lg status bordell r Studio6lady. Med s lga priser som 70 fr 30 min och 120 fr 1 h s kan frvnta sig att kvaliteten p servicen r begrnsad.

I de vriga distrikten har bordellerna hgre standard, precis som du nmner tex i Mariahilferstrae. Tjejerna r mer bengna att anstrnga sig fr att gra sina kunder njda nr bordellen har hg kvalitet och erbjuder bra arbetsvillkor.
Citera
2024-10-23, 21:55
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
Man ska undvika bordeller i Favoriten d distriktet generellt har ett dligt rykte. Det r relativt ltt att ppna en bordell dr d det finns mnga tomma lokaler som fretag varken vill kpa eller hyra p grund av all gngkriminalitet, drogfrsljning och skjutningar som sker dr.

Tjejerna som jobbar p bordellerna i Favoriten r knda fr att erbjuda dlig service, de talar inte s bra tyska och mnga bordeller r slitna och gamla. Visst r priserna lgre, men det r ven kvaliteten p servicen. Ett exempel p en sdan lg status bordell r Studio6lady. Med s lga priser som 70 fr 30 min och 120 fr 1 h s kan frvnta sig att kvaliteten p servicen r begrnsad.

I de vriga distrikten har bordellerna hgre standard, precis som du nmner tex i Mariahilferstrae. Tjejerna r mer bengna att anstrnga sig fr att gra sina kunder njda nr bordellen har hg kvalitet och erbjuder bra arbetsvillkor.

Det str frvisso ofta i Wiens tidningar om nt kriminellt som har hnt i Favoriten, men jag tycker att man d br ha i tanke att det vl ven r det allra strsta bezirket,

Jag har varit en hel del i utkanterna av Favoriten (omrdet vid Laufhaus Vienna och i Oberlaa) och ven sent p kvllen, och det har inte varit ngot problem. Dremot har jag sett polisinsatser och ganska mycket misr i form av droger, tiggare och uteliggare i Margareten. Mariahilferstrae har det mesta och ven misren. Men ngon bordell har jag inte sett dr. Jag r dr fr andra inkp.

Det dr med gngkriminalitet, drogfrsljning och skjutningar har vi frvrigt vldigt mycket av i Sverige, och det verkar vara mer farligt att befinna sig i Sverige n i Favoriten.
Senast redigerad av Kurt1 2024-10-23 kl. 22:11.
Citera
2025-04-03, 08:26
Medlem
Kurt1s avatar
Den hr gngen blev det terbesk med Bianca https://www.laufhaus-vienna.at/girl-bianca-167 och nybesk med Izabella https://www.laufhaus-vienna.at/girl-izabella-126.

Jag funderade absolut p att ven beska det av mimimex rekommenderade Simply top, men det blev inte av.

Jag gillar Laufhaus Vienna fr att de har ett stort utbud av tjejer (det r alltid mnga p plats dr), gngavstnd frn flera hotell och fr att det r ganska lagom bra. Jag tycker inte att det ska vara fr bra, fr d r det risk att man blir frlskad, och den risken finns nog med Simply top. Lagom r bst.

Edit: Jag sg nu att jag ven tidigare har knullat med Izabella. Men det var nstan 5 r sen.
Senast redigerad av Kurt1 2025-04-03 kl. 08:46.
Citera
2025-04-03, 16:54
Medlem
Citat:
Den hr gngen blev det terbesk med Bianca https://www.laufhaus-vienna.at/girl-bianca-167 och nybesk med Izabella https://www.laufhaus-vienna.at/girl-izabella-126.

Jag funderade absolut p att ven beska det av mimimex rekommenderade Simply top, men det blev inte av.

Jag gillar Laufhaus Vienna fr att de har ett stort utbud av tjejer (det r alltid mnga p plats dr), gngavstnd frn flera hotell och fr att det r ganska lagom bra. Jag tycker inte att det ska vara fr bra, fr d r det risk att man blir frlskad, och den risken finns nog med Simply top. Lagom r bst.

Edit: Jag sg nu att jag ven tidigare har knullat med Izabella. Men det var nstan 5 r sen.

Ser att du tycker om mrkhriga tjejer

Vad kostade det?

Har beskt stller 4-5 gnger, men har inte altid blivit ngot p grund att det ofta har varit i samband med FKK besk och jag "sparat" mig til det.
Citera
2025-04-03, 17:38
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mkfckngwsh
Ser att du tycker om mrkhriga tjejer

Vad kostade det?

Har beskt stller 4-5 gnger, men har inte altid blivit ngot p grund att det ofta har varit i samband med FKK besk och jag "sparat" mig til det.

Jag gillar allt ven blondiner och brunetter. P Laufhaus Vienna r de flersta mrkhriga dock, och de flesta r frn Rumnien.

En halvtimme med Izabella (som r frn Ungern) fick jag betala 70 Euro fr, vilket tydligen r ovanligt billigt numera. Standard verkar vara 100 Euro fr en halvtimme, och jag hrde rumnskornas klagande om "snljpande" och prisdumpning, nr jag gick in i Izabellas rum. :-)
Senast redigerad av Kurt1 2025-04-03 kl. 17:40.
Citera
2025-04-03, 23:24
Medlem
Citat:
Jag gillar allt ven blondiner och brunetter. P Laufhaus Vienna r de flersta mrkhriga dock, och de flesta r frn Rumnien.

En halvtimme med Izabella (som r frn Ungern) fick jag betala 70 Euro fr, vilket tydligen r ovanligt billigt numera. Standard verkar vara 100 Euro fr en halvtimme, och jag hrde rumnskornas klagande om "snljpande" och prisdumpning, nr jag gick in i Izabellas rum. :-)

r det s att alla tjejer krver gummi ven vid oralt, eller gr det att betala bort?
Citera
2025-04-04, 08:01
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znusmumriken
r det s att alla tjejer krver gummi ven vid oralt, eller gr det att betala bort?

Den tjnsten har de flesta av tjejerna. Kostar extra dock.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in