2018-11-20, 09:52
Medlem
Kurt1s avatar
Funderar på att åka till Wien. Vad bör man inte missa och vad bör man undvika? Hittar ingen tråd med mer aktuell info. Vilken/vilka bordeller är det som är bäst nu?
Citera
2018-11-20, 18:36
Medlem
redlinaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Funderar på att åka till Wien. Vad bör man inte missa och vad bör man undvika? Hittar ingen tråd med mer aktuell info. Vilken/vilka bordeller är det som är bäst nu?
Beror på vad du tycker är intressant?
Själv föredrar jag Maxim som är en strippklubb/bordell.
Ett annat ställe som jag provat är Monaco Bar som är en bar/pub där man kan sitta och ta en öl eller två under tiden man väljer tjej.
Vill man ha en snabbis eller kanske vara med ett event som de anordnar då och då som tex gangbang så är peepshow-wien ett alternativ.
På FKK scenen så är det Golden Time som brukar få bäst omdome den senaste tiden.
Citera
2018-11-20, 18:56
Medlem
BlueStars avatar
De här inläggen har brutits ut ur den här tråden i recensionsforumet för att skapa en egen diskussionstråd om bordellerna i Wien.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2018-11-21, 08:54
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlinax
Beror på vad du tycker är intressant?
Själv föredrar jag Maxim som är en strippklubb/bordell.
Ett annat ställe som jag provat är Monaco Bar som är en bar/pub där man kan sitta och ta en öl eller två under tiden man väljer tjej.
Vill man ha en snabbis eller kanske vara med ett event som de anordnar då och då som tex gangbang så är peepshow-wien ett alternativ.
På FKK scenen så är det Golden Time som brukar få bäst omdome den senaste tiden.

Laufhaus och sedvanliga bordeller är det som jag gillar mest. Även FKK gillar jag. Gangbang gillar jag däremot inte.
Citera
2018-11-21, 12:00
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Laufhaus och sedvanliga bordeller är det som jag gillar mest. Även FKK gillar jag. Gangbang gillar jag däremot inte.

Om du tittar i recensionstråden om Wien så får du tips.

På GT är det massvis av upselling enligt recensioner.
Citera
2018-11-21, 18:52
Medlem
BlueStars avatar
Citat:

Båda finns det mängder av i Wien, även om bordellerna oftast kallas studios. Om du inte redan kollat här, så hittar du massor information och tips här:

http://www.kontaktbazar.at/kontaktbazar-index.htm
https://www.erotikforum.at/foren/hostessen-studio-clubs-laufhaeuser-wien/
Citera
2018-12-19, 16:34
Medlem
Det finns gott om bordeller i Wien.

Det är ofta rätt sunkigt, men bilderna på tjejerna på hemsidorna brukar stämma ganska bra för det mesta. Kolla in:
http://lc-lounge.at
http://la-chica.at
https://residenz.at/
Citera
2019-01-15, 14:01
Medlem
Kurt1s avatar
OK. Tack för tips. Det verkar ju finnas ganska mycket, och då vill man ju gärna välja rätt under den korta tid då man är där. Finns det något/några laufhaus/bordeller som absolut bör undvikas och något/några laufhaus som absolut bör besökas?

Jag funderar på Laufhaus Vienna, som alltså är störst? Det ligger dock ganska långt från centrum. Nära mitt hotell finns "Love story bar" och "Laufhaus Max Winther". Är det någon som vet nåt om dessa? Jag har kollat på deras hemsidor, och "Laufhaus Max Winther" skriver att dom har både damer och transor Upplyser dom på plats vem som är vad då eller? Man vill ju ogärna riskera att ta fel. Jag vill ej ha med transor att göra.
Citera
2019-01-15, 21:16
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
OK. Tack för tips. Det verkar ju finnas ganska mycket, och då vill man ju gärna välja rätt under den korta tid då man är där. Finns det något/några laufhaus/bordeller som absolut bör undvikas och något/några laufhaus som absolut bör besökas?

Jag funderar på Laufhaus Vienna, som alltså är störst? Det ligger dock ganska långt från centrum. Nära mitt hotell finns "Love story bar" och "Laufhaus Max Winther". Är det någon som vet nåt om dessa? Jag har kollat på deras hemsidor, och "Laufhaus Max Winther" skriver att dom har både damer och transor Upplyser dom på plats vem som är vad då eller? Man vill ju ogärna riskera att ta fel. Jag vill ej ha med transor att göra.

Laufhaus Vienna är bra. Stort utbud och många ganska unga tjejer om du gillar det. Bilderna stämmer rätt bra med tjejerna som är där. Rent och fräscht som jag minns det.
Senast redigerad av Hermann666 2019-01-15 kl. 21:20.
Citera
2019-02-20, 19:23
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Laufhaus Vienna är bra. Stort utbud och många ganska unga tjejer om du gillar det. Bilderna stämmer rätt bra med tjejerna som är där. Rent och fräscht som jag minns det.

Där finns det allt många brudar som man vill sätta på ja. Men vad är det för priser? Är det dyrare än på de flesta andra bordeller i Wien?
Senast redigerad av Kurt1 2019-02-20 kl. 19:33.
Citera
2019-02-21, 06:37
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Där finns det allt många brudar som man vill sätta på ja. Men vad är det för priser? Är det dyrare än på de flesta andra bordeller i Wien?

Det är ju ett laufhaus så priserna var inte höga. Det brukade stå på hemsidan men jag såg att de har tagit bort priserna nu. Har för mig att det inte var över 50 euro per halvtimme.
Citera
2019-02-21, 08:09
Medlem
crippas avatar
För övrigt anser jag att Sverige bör införa samma lagstiftning som Österrike! Genomtänkt och gynnar alla parter - inklusive samhället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in