• 1
  • 2
2018-11-19, 01:47
Medlem
Ja, vilken substans gör egentligen mest ont att dra upp i snoken?
Jag tänker främst på kokain, tjack samt ketamin.

Kolan i sig gör ju i princip så att hela ansiktet kan domna av så smärtan blir lindrig, men detta kan lätt kännas av dagen efter i fall man har legat i flitigt.
Tjacket kan ju sticka till rätt ordentligt, inte särskilt tillfredställande alls.
Ketaminet bedövar också väldigt mycket, men dessa ”kristaller” kan ju vara riktigt jävliga att handskas med ibland.

Personligen tror jag kolan kan vara värst, just med tanke på att man oftast kör i sig en hel del med korta mellanrum eftersom ruset inte sitter i sålänge.

Vad tror ni?

EDIT: Tänker lite långsiktigt, inte under själva kvällens gång.
Senast redigerad av Frobbe 2018-11-19 kl. 01:51.
Citera
2018-11-19, 01:59
Medlem
BigFatCones avatar
Det enda jag har snortat som har skadat mig långsiktigt är mephedrone. Har helt fuckat min näsa. Kokain är ju rätt mycket mer korrosivt än amfetamin till exempel och det är ju rätt många som har snortat bort hela sin septum.
Citera
2018-11-19, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det enda jag har snortat som har skadat mig långsiktigt är mephedrone. Har helt fuckat min näsa. Kokain är ju rätt mycket mer korrosivt än amfetamin till exempel och det är ju rätt många som har snortat bort hela sin septum.
Ajdå, du har ingen info ang. keta? Verkar inte kunna hitta någon vettig information.
Citera
2018-11-19, 02:28
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frobbe
Ajdå, du har ingen info ang. keta? Verkar inte kunna hitta någon vettig information.
Nej, det har inte direkt intresserat mig. Som kuriosa kan jag nämna att det som har gjort ondast att snorta är 2cB.
Citera
2018-11-19, 04:29
Medlem
ruttenfimps avatar
Kristall, mdma och liknande droger brukar göra rätt ont.

Men ibland gör det ont i hela huvudet på sånt underbart sätt o det e ta mig fan mysigt
Citera
2018-11-19, 07:44
Bannlyst
Mephedrone eller kristallmeth.
Citera
2018-11-19, 07:49
Medlem
jiZZeds avatar
Var någon jävla pce analog jag fick möjligheten att testa förra året. Den sved fan värre än fan själv. Helt dum i huve blev jag med på skiten.
Citera
2018-11-19, 12:50
Medlem
aaerligs avatar
50mg tramadolkapslar är ingen höjdare 😅 För de vanligare substanserna vid nasalt intag tror jag att mdma tar emot mest för min del.
Citera
2018-11-19, 14:24
Medlem
populopiduss avatar
Hockeypulver *confirmed*

Annars minns jag att det gjorde satans ont att snorta 4-aco-met.

Ketamin gör ont efter ett tag har jag märkt... första linorna ingen fara, sen blir det värre snabbt. Men det finns värre saker att snorta.
Citera
2018-11-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Hockeypulver *confirmed*

Annars minns jag att det gjorde satans ont att snorta 4-aco-met.

Ketamin gör ont efter ett tag har jag märkt... första linorna ingen fara, sen blir det värre snabbt. Men det finns värre saker att snorta.
Haha ja, fyfan, hockeypulvet är inget att leka med. Jag själv som unge fick den briljanta idéen att dra upp det saltet som finns på djungelvrål upp i snoken. Det var INTE en bra idé

Men det är som du säger med ketan, det är relativt lindrigt i början av kvällen, men går snabbt över till obehag efter några linor.
Citera
2018-11-19, 16:57
Medlem
TransitGlorias avatar
2-CB, ungdomar. 2-CB.

En bålgeting i bihålan. När jag fortfarande använde tog det priset.

Smärtan av 2-CB kändes koncentrerad, frätande, intensiv, ja snudd på outhärdlig. Det brann verkligen i bihålan. Länge dessutom. Omöjligt att sitta still, gick omkring och stampade med fötterna och skrek tills det värsta lade sig.

Det sägs att det har att göra med att 2-Cx-familjen inte är vattenlöslig, vet inte om det stämmer.

Ska tilläggas att jag bara har erfarenhet av det vita 2-CB-HCl, det brunaktiga 2-CB-HBr ska vara mycket snällare.
Senast redigerad av TransitGloria 2018-11-19 kl. 17:02.
Citera
2018-11-20, 02:26
Medlem
snuptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TransitGloria
2-CB, ungdomar. 2-CB.

En bålgeting i bihålan. När jag fortfarande använde tog det priset.

Smärtan av 2-CB kändes koncentrerad, frätande, intensiv, ja snudd på outhärdlig. Det brann verkligen i bihålan. Länge dessutom. Omöjligt att sitta still, gick omkring och stampade med fötterna och skrek tills det värsta lade sig.

Det sägs att det har att göra med att 2-Cx-familjen inte är vattenlöslig, vet inte om det stämmer.

Ska tilläggas att jag bara har erfarenhet av det vita 2-CB-HCl, det brunaktiga 2-CB-HBr ska vara mycket snällare.

2C-B känns onekligen som att snorta bullet ants, men när man väl slutat skutta fram och tillbaka i rummet översköljs man av det visuella och distraheras helt. Men, alla som inte nämner mefedron har aldrig upplevt det. Som BFC är inne på, fyfan vad pajj man kunde bli efter en helkväll, som egentligen började med att man bara skulle sampla lite lite från nya batchen som kommit med posten... Första linan var ok, men sista påfyllningen var hemskare än något man kan tänka sig. Näsan hade gett upp. Slemhinnor och flimmerhår hade kapitulerat. Kändes som att skiten for rätt ner i lungorna med en hostattack som följd, om man nu råkade ha en otäppt borre.

Saknar laglig meffe direkt i brevlådan till priser som en mellanstadieelev eller fattigpensionär kunde hosta upp med gott samvete. Dopaminerg + serotonerg effekt på en och samma gång och det gick alldeles utmärkt att fylla på tills det bara gav en dopaminskjuts. MDMA + ladd är en haltande jämförelse men i brist på bättre så får den duga. Lika bra att det klassades kanske... Folk spårade ur ändå. Festerna stank skaldjur på den tiden! 😁
Senast redigerad av snuptik 2018-11-20 kl. 02:39.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in