• 1
  • 2
2018-11-17, 21:42
Medlem
Har fått ur snöret ur sjukhusbyxorna nu, gjort en snara och testat hur det kånns att strypa sig själv med ett rep. Ev att jag knyter den runt dushblandarn
Citera
2018-11-17, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laserdude
Har fått ur snöret ur sjukhusbyxorna nu, gjort en snara och testat hur det kånns att strypa sig själv med ett rep. Ev att jag knyter den runt dushblandarn

Nej! Gör inte så. Vad är det som får dig att må dåligt?
Citera
2018-11-17, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laserdude
Önskar det fanns något man kunde göra för att ta bort hopplösheten du känner. Jag vill gärna tro att du en dag kommer vara glad att du aldrig tog livet av dig om du väljer att fortsätta leva. Kanske inte imorgon. Kanske inte om en månad. Men det kommer komma.
Citera
2018-11-17, 22:16
Bannlyst
Jag bodde en gång på hotel Hilton i Portland och höll nästan på att springa ut från min balkong, som låg på en av dom översta våningar . I dag ångrar jag att jag ångrade mig då. Att ta livet av sig borde vara en enkel grej. Att leva är jobbigt som fan. Du kan få hjälp om du vågar. Själv har jag gett upp för länge sen.
Citera
2018-11-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edmonton
Jag bodde en gång på hotel Hilton i Portland och höll nästan på att springa ut från min balkong, som låg på en av dom översta våningar . I dag ångrar jag att jag ångrade mig då. Att ta livet av sig borde vara en enkel grej. Att leva är jobbigt som fan. Du kan få hjälp om du vågar. Själv har jag gett upp för länge sen.

Det är inte alltid det enklaste, med droger så år det enklare iaf för mig. Känner inget av det och blir bara svart. Ångtar mih flera gånger då jag jag har hört av mih ellet skrivet ett avskedsbrev.
Citera
2018-11-18, 00:31
Medlem
22juni41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxurious
Du har inte emotionellt instabil personlighetsstörning? Varför får du ingen hjälp från öppenvård?

Har aldrig haft med öppenvård och psk med att göra men jag gissar att det kan vara att man ska vara drogfri om man ska ha öppenvård.

Droger är onda saker som förstör allt, se (FB) Uppdrag granskning - "vem ska rädda Sanne?"

Droger som utlöser psykoser, ångest och depression. När man är drogfri så man mår bättre. Att självmedicinera sig med droger eller alkohol är att göra det värre.
Citera
2018-11-18, 00:43
Medlem
En dag kommer du inse hur viktigt beslutet att fortsätta leva var. Godnatt!
Citera
2018-11-18, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soloride
En dag kommer du inse hur viktigt beslutet att fortsätta leva var. Godnatt!

Det har inte känts så för min del när jag hae försökt och sen klarat mig utan fortfarande har dom tankarna. Sen att en högre makt låter inte mig dö riktigt än..
Citera
2018-11-18, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 22juni41
Har aldrig haft med öppenvård och psk med att göra men jag gissar att det kan vara att man ska vara drogfri om man ska ha öppenvård.

Droger är onda saker som förstör allt, se (FB) Uppdrag granskning - "vem ska rädda Sanne?"

Droger som utlöser psykoser, ångest och depression. När man är drogfri så man mår bättre. Att självmedicinera sig med droger eller alkohol är att göra det värre.

Du h a r rätt i att man måste vara drogfri i minst 3 månader så lite får jag skylla mig själv. Dock varit drogfri nu i över 3.5 månad. Så nu väntar jag på det jag blev lovad skuöle hända inom 2 veckor pcy det är över 2 månader sen nu. Depression har jag haft inanan drogerna kom in i mitt liv och bara varit korta tillfällen som jah brukar då jag mått som sämst..
Citera
2018-11-18, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gratzi
Nej! Gör inte så. Vad är det som får dig att må dåligt?

Det år väldigt många saker. Har en svår depression länge som säger åt mih att jag är värdelös. Har ingen att prata eller som jag kan prata med. Har isolerat mig mer o mer ifrån alla så har inga vänner kvar. Känner ett utanförskap. Vill bli av med min smärta inom mihäg. Sen finns det ännu flera anledningar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in