• 1
  • 2
2018-11-17, 00:15
Medlem
...andra säger att man inte kan se några stjärnor...

Även under intervjuer de verkar titta på varandra, för att komma överens om vad de skulle svara

https://www.youtube.com/watch?v=OmcwW-8CC6E
Citera
2018-11-17, 00:48
Bannlyst
Jag tycker dom mer verkar kolla på varandra som för att "vilken dum fråga va?"
Citera
2018-11-17, 03:49
Medlem
Hur förklarar du att Hubbleteleskopet tar bilder på stjärnor... från rymden?
Citera
2018-11-17, 03:53
Medlem
Rogerdotters avatar
Tycker inte videon ser konstig ut alls.
Aldrig vart i rymden så kan ju inte säga att det är så men varför skulle man inte kunna se andra eldklot när man är i rymden än på jorden?
Sen överdriver dom 2 lite kanske men.
Nått med ozonlagret lr?
Senast redigerad av Rogerdotter 2018-11-17 kl. 03:56.
Citera
2018-11-17, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Prestige
Inget svar?? Självklart, hey bookworm/låg IQ följare svaret är enkelt, dom ljuger, de har aldrig varit i rymden, men det spelar ingen roll för att 50% av idioter kommer att tro på allt regeringen säger för att de är beroende av regeringen!! Det är skillnaden mellan oss, 50/50.... därför har man IQ 100 som medel, eftersom lika många finns på båda sidor av 100.

Det här är det dummaste jag läst på hela veckan.

Man har 100 som "medel" eftersom 100 är medel? Vad är det du säger människa.

OT: frågan är idiotisk och hade jag varit astronaut hade jag inte heller vetat hur man besvarar något så korkat.
Citera
2018-11-19, 22:58
Medlem
SvetsarnFromHells avatar
Citat:
Där ser du, du kan inte besvara frågan, men samtidigt din lydnad till establishment tar över, du måste försvara det till varje pris annars så blir du ett skämt, eftersom du upprepat deras historier?!?

Jag säger inte att jorden är platt men kanske några fake rymdresor??? Jag visar det på video, hur mycket idiot får man vara, för att förlöjliga TS med VIDEO BEVIS, påstår inget bara undrar! Hur hjärntvättad åsna får man vara att dödförklara lite kritik, ja du är en idiot, antingen singel eller så knullar din tjej någon på jobbet

Jag tror dom befunnit sig på olika platser i rymden med olika vyer. Att NASA skulle bedriva en big intentional lie..... är dom kontrollerade av aliens också?
Citera
2018-11-20, 06:17
Medlem
arcsins avatar
Varför skulle man inte kunna se stjärnor från rymden? Skulle ljuset från dem obemärkt färdas många ljusår genom näst intill perfekt vakuum, för att endast kunna synas för att det passerat genom ett par mils atmosfär på jorden?
Citera
2018-11-20, 06:27
Medlem
SvetsarnFromHells avatar
*Foliehatt på*

Motivet till the big lie är naturligtvis att förbereda för en alien invansion som de inte berättar om...

Dom ljuger för folket med sin ondskefulla agenda.....Dom mörklägger för folket!!!!

*Foliehatt av*
Citera
2018-11-20, 06:52
Moderator
Humbugs avatar
Eftersom frågan verkar stamma ur någon slags konspiratorisk idé skickas tråden till en mer passande avdelning.

Astronomi och rymdfart --> Konspirationer och alternativa teorier
/Moderator
Citera
2018-11-20, 08:19
Medlem
madtops avatar
Citat:
Där ser du, du kan inte besvara frågan, men samtidigt din lydnad till establishment tar över, du måste försvara det till varje pris annars så blir du ett skämt, eftersom du upprepat deras historier?!?

Ditt påstående om att ingen kan besvara frågan är absurd.
Det är tom besvarat i kommentarerna till YT-klippet du själv länkar till.

Och det hela är inte konstigare än att du kan se stjärnor på natten men inte på dagen. Befinner du dig på månen i solljus ser himlen svart ut, befinner du dig på ISS på natten så ser du stjärnor.
Citera
2018-11-20, 09:11
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcsin
Varför skulle man inte kunna se stjärnor från rymden? Skulle ljuset från dem obemärkt färdas många ljusår genom näst intill perfekt vakuum, för att endast kunna synas för att det passerat genom ett par mils atmosfär på jorden?

Precis, det är mycket märkligt att Apollo 11 crew inte såg stjärnor från månen.
Citera
2018-11-20, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Precis, det är mycket märkligt att Apollo 11 crew inte såg stjärnor från månen.

Var de där på dagen eller natten?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in