• 1
  • 2
2018-11-16, 23:26
Medlem
Om straffet för våldtäkt på myndiga kvinnor sänktes till 500 kronor i böter som du kunde betala in utan att någon fick reda på något, skulle detta få dig att börja våldta?

Jag menar, tänk att du våldtar en kvinna i skogen, polisen kommer och tar dig. Polisen skriver ut en böteslapp på 500 kronor och sedan får du gå.

Hade detta fått dig att börja våldta?
2018-11-16, 23:31
Medlem
Inte ens om jag fått betalt.
Min upphetsning består till hälften av andra partens upphetsning.
Makt har aldrig varit tändande för mig.
2018-11-16, 23:31
Medlem
Trollfeeders avatar
Nej, men jag hade inte gjort det om det vore lagligt ens å andra sidan.
2018-11-16, 23:39
Medlem
STORVITHAJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Nej, men jag hade inte gjort det om det vore lagligt ens å andra sidan.
Detta.
Skulle inte heller gjort det för pengar om det vore lagligt.
2018-11-16, 23:39
Medlem
MrLevaLivets avatar
Neeej!
2018-11-16, 23:42
Medlem
SwedishPsych0s avatar
Nja hade jag varit utanför rikets gränser på hans majestäts tjänst så hade jag gärna våldtagit några pigor, dom hade säkert uppskattat att få lite nordiskt säd i sig, framtida ledare för deras bruna länder.
2018-11-16, 23:44
Moderator
Ancistruss avatar
Nej definitivt inte.

Det är dels inget jag tänder på, dessutom vill jag inte skada andra. Det är en påtaglig risk att hon (och jag också) skulle må väldigt dåligt lång tid efter.
2018-11-16, 23:46
Bannlyst
Aldrig någonsin.

Vad är det ens för idiotfråga? Lås tråden för helvete.
2018-11-16, 23:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPsych0
Nja hade jag varit utanför rikets gränser på hans majestäts tjänst så hade jag gärna våldtagit några pigor, dom hade säkert uppskattat att få lite nordiskt säd i sig, framtida ledare för deras bruna länder.
Våldtäkt som ett vapen? Som negrerna i Kongo menar du? Sketchy...
2018-11-16, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StraffknullaMig
Om straffet för våldtäkt på myndiga kvinnor sänktes till 500 kronor i böter som du kunde betala in utan att någon fick reda på något, skulle detta få dig att börja våldta?

Jag menar, tänk att du våldtar en kvinna i skogen, polisen kommer och tar dig. Polisen skriver ut en böteslapp på 500 kronor och sedan får du gå.

Hade detta fått dig att börja våldta?

Skulle du vilja ha könssjukdomar på köpet när du med våld sticker dasen i en okänd kvinna om det bara så kostade 500 spänn i böter för våldtäkt?

Hivsmitta, Hepatit och andra könssjukdomar måste vara mumma för en våldtäktsman att dra på sig och sedan sprida skiten vidare till din egen ovetandes fru tex?
Sveda och röda hund rodnad på kuken avslöjar ett å annat om det inte står rätt till med dig efter ett påtvingat samlag genom våld?
Vill man riskera sånt för att en person är överkåt?
2018-11-16, 23:53
Medlem
Soda--Pops avatar
Nope, de som begår brottet gör det inte för att de anser sig ha råd med straffet. Gärningen handlar om patologiska anlag och påverkanden.
2018-11-16, 23:55
Medlem
Nej, det är omoraliskt att göra andra människor illa.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in