Citat:
Ursprungligen postat av
Urbizzo
Svårt att säga när man inte vet vad det är du försöker sälja. Men mina erfarenheter av Tradera blir allt sämre. Dom behöver rycka upp sig, för det känns som dom håller på att gå ner sig- i ett träsk..
Säljer knivar från min kniv samling. Så, visst är det ett lite känsligt område, men mina knvar är helt lagliga att, som 21-årig+, innehava (hemma.. förstås), beställa samt importera. "Bra o Billigt", "Jakt giganten", o många andra, även privatpersoner, gör ju samma sak. Jag har de flesta annonser kvar, men vissa tar de bara ner, utan någon bra förklaring, eller logik för den delen. De stora "spelarna" i "kategorin" säljer allt, från "stulna design" till så kallade "spring stilleter", som ju absolut inte får säljas på Tradera, enligt dem själva. Men vissa får tydligen lov o göra lite vad de vill, skapar o följer sina egna regler o lagar. Det värsta är att Tradera inte ens tycker att man är värd ett svar, på någonting! När det gäller att ta betalt för sina tjänster dock, är de mycket mer motiverade...🤨
Tack o Mvh! KT83. ✌