• 1
  • 2
2018-11-16, 09:45
Medlem
Bordellmoderns avatar
https://www.imdb.com/title/tt7801780/

Citat:
A group of strangers struggle for survival aboard a spaceship heading to a distant planet.

Frsta avsnittet gav sm frhoppningar. Bara vi slipper dras med flashbacks genom hela serien... japanen nu i frsta fr rcka lite kner jag, men det lutar vl t att vi ska g igenom varenda jvel p det dr skeppet vilket skulle irritera en.

Bra CGI i rymden tackar vl inte jag nej till direkt s ser fram emot att fortstta ventyret i deep space och

Minuspong fr jumpscare.

+ Tom Felton ser ut som skit.
Citera
2018-11-16, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordellmodern
https://www.imdb.com/title/tt7801780/

Frsta avsnittet gav sm frhoppningar. Bara vi slipper dras med flashbacks genom hela serien... japanen nu i frsta fr rcka lite kner jag, men det lutar vl t att vi ska g igenom varenda jvel p det dr skeppet vilket skulle irritera en.

Bra CGI i rymden tackar vl inte jag nej till direkt s ser fram emot att fortstta ventyret i deep space och

Minuspong fr jumpscare.

+ Tom Felton ser ut som skit.

redan sett hela sesong 1 rtt bra faktiskt
Citera
2018-11-16, 09:59
Medlem
Bordellmoderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
redan sett hela sesong 1 rtt bra faktiskt
Haha okej. 👍 ska se klart senare. Bara ge dig p Narcos d, kom ut inatt ocks.
Citera
2018-11-16, 10:00
Medlem
Citat:
Haha okej. 👍 ska se klart senare. Bara ge dig p Narcos d, kom ut inatt ocks.

ne fan rcker med dom jag har o titta p juts nu brjar bli fr mnga o hlla reda p :P
Citera
2018-11-16, 10:22
Medlem
kalkryggars avatar
Var ser man den hr serien ngonstans?
Citera
2018-11-16, 10:25
Medlem
Bordellmoderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Var ser man den hr serien ngonstans?
Youtube. Tror det r den dr premium man kan betala fr (50kr?).

Tror de bara kpt rttigheterna, allts inte producerat sjlva (texten youtube originals dk upp innan sjlva avsnittet brjade).

Citat:
Tror? Hade du inte sett den? Var har du sett den d?
h, laddat ner via internet. Piratade avsnitten som det s coolt heter
Senast redigerad av Bordellmodern 2018-11-16 kl. 10:38.
Citera
2018-11-16, 10:33
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Youtube. Tror det r den dr premium man kan betala fr (50kr?).

Tror de bara kpt rttigheterna, allts inte producerat sjlva (texten youtube originals dk upp innan sjlva avsnittet brjade).

Citera
2018-11-16, 10:44
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Det r Youtube Premium. De har en fantasi om att bli en betalkanal och detta r en del av den satsningen.
Citera
2018-11-16, 12:03
Medlem
klybans avatar
Sett tv avsnitt, och ska se om jag kan f till ett gng till idag.
Tyckte den verkade rtt bra, men vi fr vl se hur det utvecklar sig och den r det ocks
Citera
2018-11-16, 20:55
Medlem
Tre avsnitt in och tycker det r sevrt. Youtubepremium verkar satsa serist p sina frsta serier. Impulse tyckte jag var riktigt bra, lite Fargo goes sci-fi.
Citera
2018-11-16, 21:11
Medlem
Bordellmoderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Tre avsnitt in och tycker det r sevrt. Youtubepremium verkar satsa serist p sina frsta serier. Impulse tyckte jag var riktigt bra, lite Fargo goes sci-fi.
Jag gillade inte Fargo men kanske fr ge Impulse en chans nd. De lyckades med Cobra Kai som var jvligt underhllande s de kanske har knsla fr det hr med serier nd

1 provmnad gratis sen kostade det 120 kr/mn tydligen. Tycker man kan dra provmnaden nu och beta av denna plus Cobra Kai! Nu r det ju inte bara filmer/serier man fr med youtube, sen om man vill stdja dem r en annan femma och rejlt OT...
Citera
2018-11-17, 08:45
Medlem
UndeadNinjas avatar
Kul att det fanns en trd om denna serie, upptckte den hromdagen och har sett tta av de tio avsnitt som finns i ssongen.

Det hr varit lite fr mycket med flashbacks frn deras liv innan resan till Thea. Det hade rckt med lite kortfattat bara om hur deras liv var tidigare.

Det r en skn atmosfr i serien och den r snyggt gjord, lite speciellt p ngot stt som jag inte kan stta fingret p riktigt eller frklara, samma som med dom andra youtubeserier jag sett.

Det mrks att dom satsar hrt p mngfald av karaktrerna bde vad gller balansen mellan kvinnor och mn samt sklart en person frn varje kontinent typ och sklart ocks lite homofili mixat med i serien.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in