2006-02-16, 19:22
Medlem
Detta är ett hett tips ni borde pröva. Jag tog precis en halv kork famous grouse och hällde det i min general lös-dosa. Blev jävligt gott faktiskt, snuset blir lite för fuktig såklart men jag tror det löser sig när det fått torka lite. Ska experimentera med lite andra spritsorter nästa gång jag inhandlar snus.
Citera
2006-02-16, 19:23
Medlem
kurdiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dille
Detta är ett hett tips ni borde pröva. Jag tog precis en halv kork famous grouse och hällde det i min general lös-dosa. Blev jävligt gott faktiskt, snuset blir lite för fuktig såklart men jag tror det löser sig när det fått torka lite. Ska experimentera med lite andra spritsorter nästa gång jag inhandlar snus.

Blomspruta kan jag rekommendera, jag smaksätter snus själv från snussats.
Citera
2006-02-17, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dille

finns ju faktiskt Probe Whiskey Lössnus också
Citera
2006-02-17, 16:54
Medlem
$Snake$s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottentothecore

Det är juh klena grejjer inte rätt promille halt i den
Citera
2006-02-18, 23:20
Medlem
kan bli jobbigt om man kör bil o blir sugen och inte tänker sig för
Citera
2006-02-20, 14:16
Medlem
BrotherLouies avatar
Du torskar ju inte på en sån lite mängd alkohol. En halv kork delat på x antal snus, lite för lite va?
Citera
2006-02-20, 14:29
Medlem
Livingstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottentothecore

Ja, tvi vale.
Det är nog det mest vedervärdiga "snus" som huserat under min läpp.

Edit: Hur som helst: Här ska nu experimenteras.
Citera
2006-02-20, 16:05
Medlem
bogarleffes avatar
Snus spetsat med Jägermeister sägs ju vara en hit.. Jag har visserligen inte provat men man kanske skulle ta och göra det?
Citera
2006-02-20, 17:25
Moderator
Oddballs avatar
Nackdelen är väl att man riskerar att bli klassad som en alkare om man går och luktar sprit dagarna i ända.... Annars låter absint-snus som en höjdare (en bakfull söndagsmorgon)!!
Citera
2006-03-07, 08:25
Medlem
FreeSpaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogarleffe
Snus spetsat med Jägermeister sägs ju vara en hit.. Jag har visserligen inte provat men man kanske skulle ta och göra det?

Slog 1 ½ kork jägermeister i en dosa rallarsnus igår men märker inte av någon avsevärd skillnad. Själva dosan blev dock brun och fuktig och en lätt doft av jäger märks. Kanske skulle prova med en dosa som blivit lite för torr istället, nåväl, exprimenterandet slutar inte här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in