Citat:
Ursprungligen postat av
Gregor-Samsa
Tunnelbanans reklamplatser tapetseras nu av brottsoffermyndighetens senaste kampanj ”av fri vilja”. De har en hemsida,
https://www.frivilligtsex.se
där man bland annat kan göra ett självtest för att se om man har koll på den nya samtyckeslagen och efter att ha läst frågorna blir jag lite fundersam kring hur man tänkt. Frågorna är av typen ”Trafficking, okej eller inte okej”, köra ner händerna i trosorna på festivalbesökare” okej eller inte okej samt ”knulla med någon som sover eller är minderårig” okej eller inte okej. (Läs själva om ni inte tror mig)
I mina ögon adresserar inte detta självtest kniviga situationer och besvärliga gränsdragningar en vanlig Svensson kan hamna i under sina sexuella äventyr utan fullständigt barocka och uteslutande importerade beteenden.
Frågan blir således, är brottsoffermyndigheten rasister?
Kul vinkel.
Jag har inte gjort testet men det krävs ingen större ansträngning att föreställa sig efter alla dessa märkliga publikationer staten har producerat i linje med någon sorts sexualupplysning till olika grupper. Räknar man in allt som finansieras av staten (kommuner, RFSL, RFSU, FN-dekret*) så har man i närtid riktat in sig på barn, afghaner, MENA. Man har givit ut motbjudande och bisarra teckningar för att illustrera sexakter på alla möjliga sätt mellan alla tänkbara vuxna människor. Man har i en broschyr riktad till ungdomar som sexualupplysning illustrerat texten med bilder på nyförälskelse där man följer en mörkhyad yngling har sex med en vit tjej i samma ålder.
Varför verkar det så viktigt för staten att normalisera sex över rasgränserna? Varför utbildar man människor i homosexualitet och ordnar möten, workshops mm?
Jag vill hävda att det här är en uppfostran och ett exempel på ett aktivt styre av samhället i strävan att fostra oss till att acceptera en mångkultur där man bygger samhällsfunktioner för avarter i högre proportion till hur många de faktiskt utgör i samhället.
Ditt exempel med samtycke i reklamkampanjer är nästa steg i den ovan beskrivna uppfostran.
Nu är det delvis majoritetsbefolkningen som reklamkampanjen riktar sig till. Människorna i kampanjen kan nästan sägas spegla ett tvärsnitt av vår befolkning då det är två européer och en arabliknande figur som avbildas. Detta är något som en stor del av den i vissa avseenden mentalt sovande delen av befolkningen inte reflekterar över utan tyst accepterar. Reklam är effektivt!
Dessa synpunkter kan låta överdrivna men är egentligen inte anmärkningsvärda då det den 1 januari 2011 skrevs in i grundlagen att Sverige ska vara ett mångkulturellt samhälle och medlem i EU. Dessa portalparagrafer är samtliga myndigheter och kommuner skyldiga att följa.
En bifunktion till det här fjättrande upplägget är att man producerar arbeten åt människor som inte är attraktiva på arbetsmarknaden. Den här sektorn kryllar av kulturtanter, överviktiga lesbianer, charlataner och annat löske. Se efter vad de har haft för folk på sina poster genom åren så ser ni människor som ni förmodligen inte skulle anställa eller ens ha i era lokaler. Feta förortssuggor med attitydproblem kan gömmas undan eller ges en plattform som Kakan Hermansson.
Det fina med upplägget är även att staten låter den närande delen av befolkningen betala för den här verksamheten. Skattetransfereringar kan ju vara bra men inte om man ska betala för sin egen undergång. Som det är nu betalar man allt mer för att få allt mindre av sina intressen tillgodosedda.
Vilken deal va?
Det här medför inget gott i längden för invandrare heller men jag väljer att stanna där.
*Sverige har alltid pumpat in mycket pengar i FN och gör så än.