2018-11-12, 20:43
Medlem
Jag vill höra era åsikter om denna händelse. En mamma ertappar två av sina barn som har våldtagit och torterat den yngsta lillebrodern i familjen. Detta ska ha pågått under flera år. Det ska även har varit tortyrliknande händelser som denna 6:åring ska ha fått stått ut med.

Mamman straffar dom två äldre syskonen genom tortyr som resulterar i att båda dör.

Min snabbanalys är: mamman suger som förälder från start. Barnen får avvikande beteende. Mamman dödar barnen som hon själv har misslyckat med att uppfostra. Missbruk och misshandel av barnen har pågått sedan födseln av samtliga barn.

https://m.youtube.com/watch?v=wQz80eS70IQ
Citera
2018-11-12, 20:48
Medlem
Hummm..s avatar
Knepig trådstart. Var utspelades det någonstans och när skedde det?
Citera
2018-11-12, 21:20
Medlem
Mia-Rovys avatar
Jag tänkte skriva detta:
När man ser på intervjuerna så börjat man nästan undra om hon själv inte varit med om någon våldtäkt.

Men innan jag hann posta:
Så visade det sig under den andra intervjun att det var precis så det var
Citera
2018-11-12, 21:22
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Tragiskt, synd att det inte krävs ''körkort'' för att få skaffa barn. Dock gjorde hon rätt i som mördade de två plågoandarna. Annars hade dom med största sannolikhet gått på andra människor senare i livet.
Citera
2018-11-12, 22:21
Medlem
Skall vi tro mörderskan på hennes ord, när hon påstår att de båda offren hade torterat sitt lillasyskon? Är det inte troligare att det var mamman som var den enda skyldiga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in