2018-11-13, 07:23
Medlem
Vila i frid.

(Nu slipper vi iaf hans cameos)
Citera
2018-11-13, 09:02
Medlem
Bernie.Snusksten.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Jag har Stålmannen i sinnet när man nämner Stan Lee

Jag vet inte om han skapades av Mr Lee.
Jag plöjde inte så väldans många Spindelmannen eller X men för jag läste en jädrans massa kalle och Tarzan och Westerntidningar.

Du är ute på en cykeltur.

"..Stålmannen (engelska: Superman) är en seriefigur publicerad första gången den 18 april 1938 av Jerry Siegel och Joe Shuster i den amerikanska serietidningen Action Comics."
Citera
2018-11-13, 09:54
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Förhoppningsvis tar han alla jävla superhjältar med sig i graven! Inget illa menat om Herr Stan Lee men fyfan va mjölkad filmvärlden är på alla dessa hjältefilmer!
Vilket slöseri med energi! Energi som kunde gått åt bra filmer!
Det kommer såklart inte hända. Lika ologiskt som att Disney skulle slutat göra filmer efter Walt Disney dog. Det är efterfrågan som styr.

För mig är Spindelmannen den superhjälten som jag mest kommer minnas Lee för. Serietidningarna då och inte de mediokra filmerna. Kunde relatera till Peter Parkers vilsna liv under tonåren och älskade variationen av skurkar Spindelmannen mötte.
Citera
2018-11-13, 09:56
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laozhu
Vila i frid.

(Nu slipper vi iaf hans cameos)
Nej, jag har för mig att han har spelat in massa cameos i förväg, till en drös kommande Marvel-filmer
Citera
2018-11-13, 10:02
Medlem
Bluebeast72s avatar
Legendar

Mannen som skänkt mitt liv så mkt innehål med seriehjältar, vilda ideer o tankar om att alla har en hulk i sig. Vila i frid bäste du, tack.
Citera
2018-11-13, 19:21
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Det kommer såklart inte hända. Lika ologiskt som att Disney skulle slutat göra filmer efter Walt Disney dog. Det är efterfrågan som styr.

För mig är Spindelmannen den superhjälten som jag mest kommer minnas Lee för. Serietidningarna då och inte de mediokra filmerna. Kunde relatera till Peter Parkers vilsna liv under tonåren och älskade variationen av skurkar Spindelmannen mötte.

Man är väl lite självisk i tänket antar jag!
Spindelmannen, Hulken, Batman och Stålmannen är ju dom jag växte upp med och dom räcker för mig. Jag skulle faktiskt säga att jag blir intresserad när det kommer en filmtrailer om de 4 men ingen annan.
Venom är jag väl lite sugen med att se, Tom Hardy är en favorit.
Citera
2018-11-13, 19:31
Medlem
ersattningsids avatar
[quote=Faceback|65817822]Rip Lee.

Kommer alltid hålla Batman Superman och Harry Potter serien som han bästa verk.[/QUOT

du skojar va ?
Citera
2018-11-30, 18:30
Medlem
Dödsorsaken är nu fastställd. Det var hjärtfel och andningssvikt. Han ska även ha lidit av aspirationspneumoni, en typ av lunginflammation, som orsakas av att innehåll från magsäcken eller munnen kommit in i lungorna.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/G197BB/darfor-dog-stan-lee
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in