Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-11, 17:27
  #1
Medlem
Blir lite högt o lågt här. Blandade funderingar. Vore bl a intressant att få höra era erfarenheter kring bieffekter. Vad har ni råkat ut för och på vad / mängder / tid. Och om ni upplever att fördelarna uppväger nackdelarna. Eller tvärtom. Ngt ni ångrar?

Är ny på området. 49 år och just nu på HGH (ca 4mån). Själv positivt överraskad över resultaten med klara fysiska förbättringar. Dock har jag fått sensäcksinflammationer i både handleder och axel. Nu har smärtor upphört med vila, kortison och sjukgymnastik samt ngt lägre dos (4ui dag).

Har också kört strikt Keto-diet ett år nu och ökar i muskelmassa och minskar i fett.

Trots problem med senor är jag så pass nöjd att jag börjar bli intresserad vilken effekt AAS skulle få på min kropp. Har nu Enantahate och Winstrol (injection) hemma. Tänkte köra 6 veckor. 250mg/v och Winstrol 1ml varannan dag.

Läser att det ska vara positivt att köra HGH (nya muskelceller) och AAS (volym) samtidigt. Synpunkter?

Är ngt vätskefylld av HGH:t (märks i ansiktet). Tänker att Winstrol tar itu med detta?

Ska jag vara nöjd med bara HGH eller kommer jag se klara resultat med AAS också? Förutsatt fortsatt hård träning och korrekt kost.
Citera
2018-11-11, 19:16
  #2
Medlem
Om du är nöjd med effekten av bara hgh tycker jag du ska köra på det.

Du kommer ju få bättre resultat om du kombinerar hgh testo och winstrol men du kommer stänga ner din egen produktion av testo om du kör aas.
Hgh gör inte det om jag minns rätt

Jag kan få lite ont i leder osv av winstrol tänk på det, winstrol tar hand om vätskan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback