2018-11-09, 23:44
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Hur man hittar privata fester med svenska tjejer ?

Snacka med dina polare. Det händer något varje helg. Känner du någon som känner någon så kan du hitta en fest varje vecka, minst.
Citera
2018-11-09, 23:45
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Man ligger väl med en person?
Som man gillar.
Sedan arbetar man med vilken kropp vi har.

En transa är antagligen en man som klätt sig som en kvinna TS?
Och du är en man?
Tja, då finns det mycket ni kan göra, suga av varandra, runka varandra och om ni är mera avancerade prova analsex på varandra, efter vad ni tycker om.

Fattar inte varför du skriver som om alla skulle förstå vad du menar....

En transa kan även vara "transvestit" vilket inte efterfrågades i topic.
Citera
2018-11-09, 23:46
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Snacka med dina polare. Det händer något varje helg. Känner du någon som känner någon så kan du hitta en fest varje vecka, minst.

Jag har inga svenska polare.
Citera
2018-11-09, 23:46
Medlem
AA-suiteds avatar
Gör en ny tråd där du frågar bögar om hur det är att knulla varandra i röven. Jag säger det inte som en diss eller ett skämt utan som ett tips. Om du är genuint intresserad av den objektiva processen av att knulla mansröv så finns det nog en hel del fler bögar som har info att dela med sig av till skillnad från antalet som hittat en transsexuellkarusell att drilla dolmen i. Eller så gör du som en sund person: Sugen på att testa på något? Gör det bara istället för att googla eller fråga Flashback.
Citera
2018-11-09, 23:48
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Jag har inga svenska polare.

Ordna egna hemmafester och bjud hem folk.
Citera
2018-11-09, 23:59
Medlem
Citat:
Men går det att komma då ? tar det längre tid.

Självklart går det att komma, känslan av att sätta på en flicka i röven hårt så hon piper är magisk. Och sen spruta henne långt in i röven, mmmm
Citera
2018-11-09, 23:59
Medlem
Lubrixs avatar
Testa att knulla en kille så vet du...
Citera
2018-11-10, 08:50
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix
Varför skulle det vara samma sak? Om man bara tänder på tjejer (cis eller trans) har man i de flesta fall antagligen inte så mycket ut av att knulla en kille.
Citera
2018-11-10, 09:50
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Självklart går det att komma, känslan av att sätta på en flicka i röven hårt så hon piper är magisk. Och sen spruta henne långt in i röven, mmmm

Måste kännas som en tight sits för henne. Men hur många tjejer ställer upp på analsex nuförtiden ?
Försökte med min förra, men blev bara fitta... inte för att det var en stor grej dock.

Pumpar man långt in och fram och tillbaka, eller vad känns bäst ?
Knullat en transa nån gång ?

Är det bättre att knulla smala tjejer eller större tjejer, eller ingen skillnad ?
Citera
2018-11-10, 09:51
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix

Vet inte det känns som ett konstigt scenario, ser inte så läckert ut som när transor blir pådunkade.
Citera
2018-11-10, 11:28
Medlem
Citat:
Måste kännas som en tight sits för henne. Men hur många tjejer ställer upp på analsex nuförtiden ?
Försökte med min förra, men blev bara fitta... inte för att det var en stor grej dock.

Pumpar man långt in och fram och tillbaka, eller vad känns bäst ?
Knullat en transa nån gång ?

Är det bättre att knulla smala tjejer eller större tjejer, eller ingen skillnad ?

Tror inte det är många tjejer som går med på analt första gången, krävs att hon känner sig 100% trygg med dig och dessutom vill jag inte ha nå bajs på min kuk så spontant analt går fetbort.

Röv som röv det är väl ingen skillnad på vem det är på när det gäller stimulans men man är inte bög för att man gillar att slicka och knulla röv!
Citera
2018-11-10, 14:08
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Varför skulle det vara samma sak? Om man bara tänder på tjejer (cis eller trans) har man i de flesta fall antagligen inte så mycket ut av att knulla en kille.
Men det känns ändå likadant. Skulle det kännas skillnad menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in