• 1
  • 2
2018-11-09, 23:03
Medlem
Valsus avatar
Ok är troligtvis lite porrskadad(vem är inte det ?..). Men blir nyfiken på hur det känns för killar att knulla en transa ?

Har bara knullat fitta hela mitt liv.. aldrig analt, så har noll koll på hur och vad andra killar känner.
Går det komma i någons anal ? tar det längre tid än att knulla en fitta ? är det svårare att komma etc ?

Brukar ni dra ut den och runka det sista för att ni inte kan komma ?

Hur är det med transexuella ? är de bättre än tjejer ? isåfall på vilka sätt ?

ps.skippa böganklagelserna och one-liners
Citera
2018-11-09, 23:06
Medlem
Cannibalizations avatar
Vaginan trumfar alltid analen i min mening. Det här med att det skulle vara något med att få idka samlag analt (ens med en kvinna) förstår jag inte varför någon ser något positivt med.
Citera
2018-11-09, 23:22
Medlem
Antar att analsex med en kvinna och en man känns likadant?

Anyhow känns det likadant tycker jag, fittan ksk är lite skönare tillochmed men det kinky gör att analt är niiiice
Citera
2018-11-09, 23:27
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannibalization
Vaginan trumfar alltid analen i min mening. Det här med att det skulle vara något med att få idka samlag analt (ens med en kvinna) förstår jag inte varför någon ser något positivt med.

Håller med totalt om vaginan.
Problemet är att sen den dag jag fick PUT, så tycker jag det finns allt mindre fine svenska tjejer kvar.
Svenska tjejer börjar se ut som potatissäckar i dem flesta svenska städer jag är ute i.
När man ser dessa transor som inte är porrstjärnor, på olika porrsidor, så ser de ju oftast bra ut, runt 6-8.
Så jag funderar på varför knulla en potatissäck med fitta, om de flesta transor ser bättre ut än svenska tjejer ? därav min fråga om analt känns likadant ?
Citera
2018-11-09, 23:29
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava

Anyhow känns det likadant tycker jag, fittan ksk är lite skönare tillochmed men det kinky gör att analt är niiiice

Jag har ingen aning.. har aldrig provat. Bara läst.
Fittan har mer omslutande muskler och därmed skönare ? analen har bara en ringmuskel och resten är hålrum ?
Citera
2018-11-09, 23:29
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Håller med totalt om vaginan.
Problemet är att sen den dag jag fick PUT, så tycker jag det finns allt mindre fine svenska tjejer kvar.
Svenska tjejer börjar se ut som potatissäckar i dem flesta svenska städer jag är ute i.
När man ser dessa transor som inte är porrstjärnor, på olika porrsidor, så ser de ju oftast bra ut, runt 6-8.
Så jag funderar på varför knulla en potatissäck med fitta, om de flesta transor ser bättre ut än svenska tjejer ? därav min fråga om analt känns likadant ?

Prova och se vad du tycker.

Det är ganska stor skillnad.
Citera
2018-11-09, 23:36
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistkramp
Smaken är som baken, delad och jag gillar analt dels för att det känns trångare och det innebär att jag kan komma fortare. Har aldrig haft ihop det med någon transa, däremot var det jävligt nära en ladyboy i Thailand, om jag inte varit så trött och full så...

Ah du kommer alltså inne analen ? precis lika bra som i fittan ?
lättare om du bottnar eller kör snabbt ? kör man inte bara ollonet vid ringmuskeln eller kör man helt in ?
Citera
2018-11-09, 23:38
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Prova och se vad du tycker.

Det är ganska stor skillnad.

Som sakt.. har inga planer på att prova, bara nyfiken på hur det ligger till.
Ev. om svenska tjejer fortsätter ärvandrande potatissäckar så kanske man ändrar sig.
Vart går de ut nuförtiden ? jag och 100 andra blattar alltid på någon bar, och 2-3 tjejer bara.
Citera
2018-11-09, 23:39
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava

Men går det att komma då ? tar det längre tid.
Citera
2018-11-09, 23:39
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsu
Som sakt.. har inga planer på att prova, bara nyfiken på hur det ligger till.
Ev. om svenska tjejer fortsätter ärvandrande potatissäckar så kanske man ändrar sig.
Vart går de ut nuförtiden ? jag och 100 andra blattar alltid på någon bar, och 2-3 tjejer bara.

Privata fester ser jag många på iaf. Krogen är ingen höjdare sen migrant invasionen.
Citera
2018-11-09, 23:42
Medlem
sommarlovs avatar
Man ligger väl med en person?
Som man gillar.
Sedan arbetar man med vilken kropp vi har.

En transa är antagligen en man som klätt sig som en kvinna TS?
Och du är en man?
Tja, då finns det mycket ni kan göra, suga av varandra, runka varandra och om ni är mera avancerade prova analsex på varandra, efter vad ni tycker om.

Fattar inte varför du skriver som om alla skulle förstå vad du menar....
Citera
2018-11-09, 23:42
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Privata fester ser jag många på iaf. Krogen är ingen höjdare sen migrant invasionen.

Hur man hittar privata fester med svenska tjejer ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in