• 5
  • 6
2021-01-18, 19:14
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmigentvatrefyr
Märker många säger säpo är fosterbarn, jag tror också på den teorin, att dom är söndermobbade fosterbarn som blev rövknullade av gubbar som barn

Sen nu har dom växt upp å ska visa minsann att dom står för nån slags rättvisa å ska rädda folk när dom inte ens kan rädda sig själva ens en gång

De blir patetiskt IMO

Allt avskräde som inte kan jobba tar , finns flera AA (Anonyma Alkoholister) enheter som utgör spaningsgrupper t.ex - sen har dom ju möteslokal också

Man leta konstant efter vrak , skyddande boenden,dagcenter,autisthem och med informatörer - även stödlinjer.
Suicidpreventionsjourer och andra stödlinjer , uppringande screenas och värvas...

70%-90% av kringdrivande autister spanar åt Säpo - dom gravaste har en ledsagare som på avstånd övervakar autisten och kanske t.o.m ger order via öronsnäcka

Man vill desutom ha fula så att dom blir lätta och kontrabevaka , folk undviker dom....

Stilstudie nedan på Säpos stjärnskott , sitt ner när ni gluttar :

https://images.app.goo.gl/Tt6ZwbAuRKtST8Pf6
https://images.app.goo.gl/bLcUZpipgv3Bjd187
https://images.app.goo.gl/E86AsMd5kaea5i5g8
Citera
2021-01-18, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Inget konstigt alls , alla säger ju att Säpo och Noa inte syns men det är för att man använder sociafall,sjukassefall,folk som bor i området där det skall spanas,ens partner (mot utpressning mot t.ex otrohet).

Dom som spanar är inte Polispersonal på det sättet utan man tar vad man haver på plats mestadels

Sen säger folk att Polisen var jätteskickliga och var osynliga innan ingripandet.

Hur enkelt som helst

De är sånt dom vill ha. Om du har värdefull info o spanar på nån vill du gärna se personen vänsterprassla å ta några bilder på en otrogen partner, å sen konfrontera och kräva all info av dom
Sån klassiker förekommer absolut
Veteraner i branschen vet om de redan
Citera
2021-01-18, 19:19
Medlem
Citat:
Jag har skrivit lite om Säpo här då jag för länge sedan orsakade en Säpochefs avgång - 2003

Hinner inte nu men spaningspersonal är inte polisiär på det sättet utan det är mycket
sådana som dom kallar diskreta - man kan ha en AA förening som en spaningsavdelning som är ute och spanar - man har då personal med massa tid(arbetslösa dagdrivare) och möteplats.

Normalt sett så tar man folk som man hittar i register som inte gör nått (socialfall/sjukasssefall) med massa tid.

Mycket Samhalls folk också.

Sen har man en viss spridning av Polispersonal i detta för att kunna agera.

Har man tur träffar man på en snuthora som heter Jane vid Säpo Göteborg , när jag var klar med henne grät hon och varken horan eller hennes chef vågade anmäla mig för förtal trots att jag hängde ut henne på nätet.

Andra yrkes grupper är journalister och författare - i Göteborgsposten har ni dom på Världens gångs sidan - dom flesta har stuckit därifrån nu då jag hängt ut dom.

Var roligare förr t.ex som när en viss Anita Nilsson skrev kåserier att "Vi har våra metoder hur folk skall tas om hand" med mera - många borta nu på¨grund av självförvållade bortgångar.

Flumfolk som Ut i vår hage stadsnarrar , där har ni NOA och SÄPO personal

Vad äre för snubbar som blir typ inbjudna till säpo eller typ uppringda av dom ?
Vet att de hänt nazister å sånt har man sett i dokumentärer
Fattar inte riktigt varför säpo vill göra sig till känna mot nån de spanar på
Då måste dom ha plockat på sig all info av värde av personen , och sen bjudit in dom på kontoret, för att dom bedömt att de är ett hot och att säpo ska visa dom har koll på dom ? Eller att dom kanske kan bli en planta för säpo i sällskapet de verkar i ?

Citat:
Ursprungligen postat av arabansplitterny
Varför skulle Säpo berätta att de spanat på dig?...
De är väl en sån anledning? Se ovan
Citera
2021-01-18, 19:28
Medlem
Citat:
Allt avskräde som inte kan jobba tar , finns flera AA (Anonyma Alkoholister) enheter som utgör spaningsgrupper t.ex - sen har dom ju möteslokal också

Man leta konstant efter vrak , skyddande boenden,dagcenter,autisthem och med informatörer - även stödlinjer.
Suicidpreventionsjourer och andra stödlinjer , uppringande screenas och värvas...

70%-90% av kringdrivande autister spanar åt Säpo - dom gravaste har en ledsagare som på avstånd övervakar autisten och kanske t.o.m ger order via öronsnäcka

Man vill desutom ha fula så att dom blir lätta och kontrabevaka , folk undviker dom....

Stilstudie nedan på Säpos stjärnskott , sitt ner när ni gluttar :

https://images.app.goo.gl/Tt6ZwbAuRKtST8Pf6
https://images.app.goo.gl/bLcUZpipgv3Bjd187
https://images.app.goo.gl/E86AsMd5kaea5i5g8

Jo de är så, säpo infilitrerar sånna ställen, på alla ställen å kriminella gäng finns sånna säpo informatörer , de infilitrerar de överallt

Men tror nog största säpo träsket är socialtjänsten , då de flesta muslim terrorister sitter på socialbidrag. Där värvas nog varje Soss arbetare att agera underrättelsegivare

Så får man full kontroll oxå över individens alla inköp utköp finanser å tar upp mer o mer av deras vardag med olika möten osv som hårdbevakas

Men man kan lita på att varje verksamhet som gör nåt intressant har infilitrerats av säpo
Sånna nazister eller muslimer har infilitrerats ås många gånger att alla går på bidrag och blivit s k oskadliggjorda
Citera
2021-01-18, 19:58
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmigentvatrefyr
Jo de är så, säpo infilitrerar sånna ställen, på alla ställen å kriminella gäng finns sånna säpo informatörer , de infilitrerar de överallt

Men tror nog största säpo träsket är socialtjänsten , då de flesta muslim terrorister sitter på socialbidrag. Där värvas nog varje Soss arbetare att agera underrättelsegivare

Så får man full kontroll oxå över individens alla inköp utköp finanser å tar upp mer o mer av deras vardag med olika möten osv som hårdbevakas

Men man kan lita på att varje verksamhet som gör nåt intressant har infilitrerats av säpo
Sånna nazister eller muslimer har infilitrerats ås många gånger att alla går på bidrag och blivit s k oskadliggjorda

Det normala är att man har informatörerna så dom ser varandra , i praktiken har man i varje alkoholistgrupp en angivare eller två som samtdigt vid behöver inträder i spaningsläge från sin
parkbänk t.ex

Håller man koll på alla menlösa,arbetslösa och fula med dålig motorik och billiga kläder.
Om ni tänker er alla som omedelbart blir utkastade om dom söker jobb så är det 100% Säpo.

Haha total negativ värdelös aura= Säpo

T.ex Världensgångsidan i Göteborgsposten var ju en skitrolig sida för Säpofolk och håna Göteborgarna
tidigare men många där var autister med så dålig motorik så dom cykla vilse på en fotbpollsplan och klarade inte av o ta körkort - en sådan kåserande flane som aldrig ens hamnade i puberteten skall inte ha nått o säga till om vanligt folk utan hålla käften i sin egna värld med sitt anteckningsblock och höga panna....

Mycket stolpskott som blivit av med oskulden på diverse alternativa sätt om dom nu ens hamnade i puberteten som sagt , ni vet pojkarna och flickorna som gick omkring med gubbkläder resp kärringkläder som tonåringar
Citera
2021-01-18, 20:03
Medlem
Citat:
Det normala är att man har informatörerna så dom ser varandra , i praktiken har man i varje alkoholistgrupp en angivare eller två som samtdigt vid behöver inträder i spaningsläge från sin
parkbänk t.ex

Håller man koll på alla menlösa,arbetslösa och fula med dålig motorik och billiga kläder.
Om ni tänker er alla som omedelbart blir utkastade om dom söker jobb så är det 100% Säpo.

Haha total negativ värdelös aura= Säpo

T.ex Världensgångsidan i Göteborgsposten var ju en skitrolig sida för Säpofolk och håna Göteborgarna
tidigare men många där var autister med så dålig motorik så dom cykla vilse på en fotbpollsplan och klarade inte av o ta körkort - en sådan kåserande flane som aldrig ens hamnade i puberteten skall inte ha nått o säga till om vanligt folk utan hålla käften i sin egna värld med sitt anteckningsblock och höga panna....

Mycket stolpskott som blivit av med oskulden på diverse alternativa sätt om dom nu ens hamnade i puberteten som sagt , ni vet pojkarna och flickorna som gick omkring med gubbkläder resp kärringkläder som tonåringar

Aa de brukar va 2 plantor i varje organisation
Om man själv infilitrerar nån nazist organisation hittar man 2 säpo angivare ganska fort
Citera
2021-01-18, 21:12
Medlem
448s avatar
Det är alltid en mongolid besviken , ska dra en fet snabbis.

Jag havererade Säpo totalt och då värvade dom en kille som jag fiskade med ibland.
Trots att dom vet att jag är högutbildad,högintelligent,vältränad och snygg så tar dom narren.

Han jobbar på rättspyk så han anses vara av det rätta virket för och leka med mig....

Efter flera år är enda resultatet att jag och hans egen flickvän bara satt och drev med han hela tiden och hon dumpade han - Säpo arbetade för fullt med han.

B.la satt jag och hans tjej och snackade om att ambulansjobbet var stressigt , då ploppar
idioten in i samtalet tuggandes på en halstablett och lyfter upp solbrillorna på huvudet.

"Öhhh 448 du är en idiot , ambulansjobbet är inte stressigt - blåljusena och sirenen snurrar och låter inte hela tiden för man måste trycka på en särskild knapp när man skall åka jättefort till nån sjuk"

Haha , Säpo hade fått efterbliven och känna sig överlägsen - hela tiden är dom flanarna.

Driftkuckus rakt av
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in