Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-06, 15:27
  #1
Medlem
TraXzmans avatar
Hej

Jo det var så att mjukvara nedladdas ju av windows update pr auto eller vad man vill bocka av att behålla som virusdefintioner, eller hårdvaru mjukvara-uppgraderingar, eller windows programappar.
Men kanske inte nödvändigtvis bara det utan update kanske även nedladdar tillägg, uppdateringar och nya appar till Acers egna inbyggda program eller nytillkomna? Eller har Acer ett eget program för det som tickar på och avsöker ?

Ivf skulle jag specifikt vilja komma åt en app som hux flux landade i min dator pr auto download men som försvann helt spårlöst? Tyvärr kan jag såklart inte namnet på den utan det är glömt...

Det är ett bildförbättringsprogram (förutom windows egna) där man kan ställa in bilden, video, ljud, och ev foton skräddarsytt efter behov och tror med all säkerhet att jag fick en bättre skarpare skrämupplösning och bekvämhet i bilden.. ikonen var röd iaf

Jag är alltså ute efter alla appar man kan nedladda till acer från ev en hemsida och spec denna app för bild och ljud etc. Vilken app ska jag använda mig av för att söka mig till nödvändiga appar att nedladda (kanske tom i kategorier) lite som en appstore fast inte för microsoft direkt ??

Se bild ...

http://www.bilddump.se/bilder/201811...7:d373:254.PNG

Mvh M
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback