Här har ni bilder på en del gubbar inom HA och även Bandidos.
https://www.expressen.se/nyheter/de-leder-mc-gangen-dar-du-bor---har-ar-listan/
Mina egna spekulationer
Är att det kan pågå förhandlingar bakom kulisserna, det kan varit ett misstag att man råkat anfalla HA.
Vad skulle ett förorts kompisgäng med svenskar och invandrare sätta sig mot HA även om HA består av gamla gubbar.
Kompisgänget ifrån Lerum 15 st mot HA som sägs ha flera 100 medlemmar i bara Sverige.
Självklart så har alla dessa span på sig i någon månads tid innan polisen släpper för att dom inte har råd. Sen så sätter HA igång om dom inte gör det så lever dom bara på gamla meriter. Deras senaste kraftsamlingen innebär 17 st som anföll ett annat mc gäng som hade fest med barn och kvinnor.
Riktigt pinsam attack sen så var det bara några st fullvärdiga medlemmar så frågan är hur många dom egentligen kan kraftsamla med vid kris.
Att dom har svårt att locka medlemmar är känt då dom bara tar in vita och vita är inte lika kriminella som invandrare.
Invandraklanerna och förortsgängen kan kraftsamla i snitt 50 st vid kris, däremot efter det så tror jag det blir svårt även för dom stora släkterna här i Sverige.
Alla gäng och klaner lever på rykten, att dom har uppbackning ifrån många. Vilket till största delen är bullshit det bluffas som fan i den kriminella världen. Problemet är att ingen vågar syna eller ta kampen ifall man måste döda upp till 100 stycken. Jag tror folk hinner ge upp innan det.