2018-11-07, 13:33
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Yeah. Du är troligen andra generationens balkantattare. Du står därmed över att behöva presentera källor. Du vet ju hur saker rullar.
Tungt.

Jag vill inte att tråden ballar ur men någon jävla ordning får det vara.
Enda anledningen till att jag visar hur HA får sina inkomster var för att det är relevant för hur denna konflikt kommer att lösas.

Men är du nån jävla klassföreståndare eller.

Ja jag vet hur saker och ting ligger till där nere din efterbliva jävla nolla. Fatta det eller så pys vidare. Tro fan att jag måste rätta dig när du sitter och skiter ur munnen en massa saker du läst på nätet och sen gör din egna bedömning och höjer upp vissa till skyarna utan att veta hur det egentligen ligger till !

Nu förminskar jag inte HA på nåt sätt, tycker det är rediga och stabila grabbar. Men du får ta och lugna ner dig med ditt skitsnack om sånt du inte har ett dugg med att göra.

Luffare.
Citera
2018-11-07, 13:38
Medlem
bullkreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Det är väl bara en teori? Misshandel kan vara en örfil också. HA kommer inte göra ett piss. De darrar för albaner tyvärr, som när den fullvärdiga medlemen blev MANGLAD i Vasa för några år sen.

Det finns ju ett par propagandister för Hells Assholes här inne, te.x killerboot. Kan du förklara varför mäktiga HA bajsade på sig när den fullvärdiga medlem fick dabb och inte gjorde nånting tillbaka ?

Absolut kan det bara vart nån örfil, men sannoligheten inte

E det nån av det där 435? gänget som är alban?
Såg några av dom på bild i FUP när dom hade rånat någon, ena såg ju ut att vara joel bitars son?
Citera
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Men istället för att 4-5 pers förpestar tråden med kukmätartävling där alla förlorar mot mig kan vi kanske hålla oss till ämnet.

Om det finns någon i Mölnlycke här i tråden, snälla berätta hur det snackas och om det kilar omkring busar på gator och torg? T.ex om någon har sett någon på endera sida av pangandet? Alla är väl utsläppta nu vilket torde betyda att de är tillbaka i stan.

Mölnlycke kan ju inte vara så jättestort om man håller sig på fel sida lagen så att säga. Står gangsterkungarna i byxor med förorts-revär och skryter eller har de packat magväskan och dragit till Enköping för att gömma sig?
Citera
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Fan vad coolt. Måste vara världens grymmaste maffia. Ingen har ballar som Balkanboys. Vem har berättat för dig om hur det verkligen fungerar?

Inte coolt nånstans. Så funkar det där helt enkelt. Inget JAG skapat på nåt sätt.
Det är en effekt av alla jävla krig där staten tappat kontroll och fler icke trovärdiga politiker (läs fd kriminella) tagit sig till maktens korridorer.

Men nu ska vi inte snacka om det, för ämnet är något annat.
Citera
2018-11-07, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasip
Kanske va detta det basta som kunde handa Molnlyckeborna. SYLT GANGET 435 som ranat pensionarer misshandlat gravida salt knark och terroriserat befolkingen i allmanhet,Hoppas HA forintar gipskatterna 435 sa att allmanheten far lugn o ro

Nu är inte 435 gipskatter, utan småkriminella lowlifes.

Gipskatt är en nedsättande benämning på italienare.
Citera
2018-11-07, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullkream
Absolut kan det bara vart nån örfil, men sannoligheten inte

E det nån av det där 435? gänget som är alban?
Såg några av dom på bild i FUP när dom hade rånat någon, ena såg ju ut att vara joel bitars son?

En av de är alban men de finns andra albaner ovanför dessa te.x Ed*n han är bara en gatulangare, vem tror ni sponsrar honom te.x ? Som tidigare nämnts är de bra med B-falangen i Biskop som i sin tur är bra med alban falanger i Angered . Vart tror folk alla granater kommer från te.x ?
Citera
2018-11-07, 13:47
Medlem
bullkreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
En av de är alban men de finns andra albaner ovanför dessa te.x Ed*n han är bara en gatulangare, vem tror ni sponsrar honom te.x ? Som tidigare nämnts är de bra med B-falangen i Biskop som i sin tur är bra med alban falanger i Angered . Vart tror folk alla granater kommer från te.x ?
Okeej fattar!

Är ingen HA fantast eller nåt, men har ju svårt att tro att enl tråden så är dessa 435 luffare som kan bli utbyt mot vem som helst, lixom dom bidrar inte med nåt utan e nån annans hora

Jag personlig ser ju inte att nån skulle backa upp dessa för att dom muckat och skjutit mot HA ( som har ett starkt namn&folk)

Men som sagt hur går snacket på byn, jävligt tyst enl mig
Citera
2018-11-07, 13:49
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
Du tar det autistiskt bokstavligt.

Samhället har förändrats HA var länge herrar på täppan. När jugoslaver började komma till Sverige på 70-talet var kakan fortfarande stor nog att dela upp mellan dessa konstellationer som i fred gjorde lukrativa affärer med varandra.

Man hade helt enkelt att vinna på att ligga lågt och göra affärer. Därtill hade ingen av dessa två organisationer riktigt intresse i att ge sig på varandra då båda ansågs som farliga.

Invandringen från senare decennier har dragit med sig kriminella klaner från Libanon och Irak bland annat. Dessa etablerar sig i de allt växande arabisk talande enklaverna av våra städer de föder barn som blir dessa andra generationens kriminella som agerar med vetskap om att man har klanens stöd i fall av knipa.

Dessa är nu många och brutala som bara den. De har under de senaste 10 åren sakta lyckats driva ur MC gängen ur storstäderna och svarta marknader. De skiter i HA vissa av dem ex medlemmar i miliser ifrån hemlandet (Hizbollah, Sunni miliser osv). Stor släkt i hemländerna utökade kontakter med andra klaner via giftemål etc. Mellanöstern kom till Sverige och bikermiljön klarar icke att rå sig på den mentalitet som råder i världens mest dysfunktionella hörn.

Barnen till dessa klaner som föds här i Sverige bildar redan i mellanstadiet kriminella konstellationer som rånar, slåss, beter sig odrägligt och till och misshandlar sina egna lärare. Detta med pappan och farbrödernas välsignelse då detta säkrar att klanen tas över av kapabla händer i framtiden.

Ungarna växer upp och formar gäng likt falangerna i Malmö, där en central ledargestalt kommer ifrån just en kriminell klan och resten är gangsterpolarna han växte upp med.

Sverige har blivit en katastrof.
HA fanns inte i Sverige på 70 talet eller ens 80 talet. De etablerade sig på 90 talet.
Klanerna må vara starka men har knappast HA’s internationella kontakter.
HA och andra MC-gäng försöker undvika gängkrig eftersom det kostar pengar och kraft.
Citera
2018-11-07, 14:23
Medlem
santos_devilles avatar
Är det någon som har förstahands skvaller? Med tanke på att alla är släppta och alla har lämnat sjukhusen så kanske det bara är media och Flashback som överdriver händelsen? Vissa för att dom älskar drama, andra för att hypa upp 345 och eller smutskasta HA.
Citera
2018-11-07, 14:28
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Är väl inte helt orimligt att HA ger första "sonderingsuppdraget" till BB?

Den som lever får se.
Citera
2018-11-07, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slantpool
En gammal fup menar han som tidigare lagts ut i tråden. I den finns viss info om vissa personer.

Ok tack. Missuppfattade sammanhanget
Citera
2018-11-07, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Inte coolt nånstans. Så funkar det där helt enkelt. Inget JAG skapat på nåt sätt.
Det är en effekt av alla jävla krig där staten tappat kontroll och fler icke trovärdiga politiker (läs fd kriminella) tagit sig till maktens korridorer.

Men nu ska vi inte snacka om det, för ämnet är något annat.
Det räcker inte som förklaring förstår du väl?
Är det allmän information så får du berätta vart jag kan ta del av den också. Namn på dessa fd kriminella i regeringarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in