2018-11-12, 10:47
Medlem
1. Vill man hämnas så går det och så blir det. Går att hämnas på vem som hälst i familjen om man vill.

2. Om andra gäng och nätverk kan hämnas efter 24 timmar och HA som är störst, vackrast och bäst inte kan göra det så tyder det på något. Dom kanske inte är störst, vackrast och bäst

Finns flera incidenter där nätverk har hämnats på under 6 timmar.

3. Ni som valt parti på HA sidan ärligt talat det genomsyrar hur påverkade ni blir och desperata ni blir när ni lägger ut kommentarer för att rättfärdiga HA. För att dom inte gjort något eller lyckats göra något.

4. Om man är världens största gäng och de mest smartaste, snabbaste , rikaste , domenarande, och bästa bästa bästa någonsin som vissa här väldigt gärna vill förklara och framstå att HA är.

VARFÖR KAN DOM INTE HITTA DESSA TÖNTAR

DESSA ADIDAS MYSBYXOR
DESSA KNARKARE/PUNDARE
DESSA KLANTSKALLAR
DESSA BLATTAR
DESSA MISSLYCKADE 435

En sak kan vi vara överens om att dessa 435 kunde skaka om HA så att hela Sverige skrattar ut dom som En av Sveriges mest misslyckade.

Dom försökte visa vart skåpet skulle stå mot ett gäng knakande tonåringar som fått hybris och EU moped körkort nyss.

Dom skulle visa Sina muskler mot ett pojklag som ni är så viktiga att måla upp som ett stort skämt som gömmer sig och sitter hos polisen och begär skydd.

Men tyvärr är det inte så dessa killar som har med saken o göra

obs: endast dessa killar som var involverade i skjutningen har och har fått hjälp med backup. Så sägs det och så är ryckterna dom är i trygga händer och kommer så småningom om att synas.

Då undrar jag vad ni säger då och vad ni ska säga då.

Att gömma sig det kan man inte göra hela tiden samma som att låtsas att det rengnar det kan man inte häller göra hur länge som helst.

Så för att låta tråden överleva så låt oss ta reda på istället.

1. Vem/vilka är skjutna
2. Vart och hur är dom skadade
3. Hur illa och hur skadade är dom
4. Vilket land/avdelning tillhör dom

Men kan ha mina aningar vf ingen vill säga något. För vi alla här inne vet att det finns flera FB konton som sitter på info. Om vem, vilka, hur och vart skadade dom inblandade är. Men det gör så ont att förklara sanningen, acceptera sanningen och stå för sanningen att Hells Angels faktiskt ligger i gungning och måste göra något drastiskt så att ni kommer till ro och kan sova om nätterna.

Anledningen att bli utskrattat av ett gäng loser som 435.

Man låtsas att det rengnar och samtidigt hoppas på att någon hämnas på 435 snabbt nog så att man slipper att skämmas. Och under tiden så kommer man bara med bortförklaringar, måla upp en falsk bild och falsk fasad och låtsas ha huvedet högt upp som en vinnare. Men när huvedet egentligen ligger i backen och släpar blodigt och förnedrat. Som typ stoppa huvedet under sanden och låtsas att man inte finns.

Hämnd förväntar vi alla oss tor jag på från HA. Och hämnd tillbaka från 435 inblandade förväntar vi oss med på om dom blir utsatta för hämnd.

Vågade dom skjuta innan så våga dom skjuta sig loss, då våga dom skjuta sig fram och så vågar dom att skjuta sig till en heder och respekt bland HA och andra kriminella.

Om någon tycker att detta är orimligt eller ologiskt så får ni gärna rätta mig.
Senast redigerad av vanto 2018-11-12 kl. 11:13.
Citera
2018-11-12, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatuciswhatuget
Nu vaknade systemet.

951231-0518 Åvägen 24 Rävlanda (En av de nämnda i tråden, rätt vet jag inte.)

941122-5239 Åkannav 41, 435 40 Mölnlycke

Du vekar ju uppenbart inte ha koll på vilken Oliver som var inblandad. Du lägger upp mitt personnummer och adress när jag inte har ett skit med denna händelsen att göra.
Senast redigerad av inkog90 2018-11-12 kl. 12:08.
Citera
2018-11-12, 12:00
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkog90
Du vekar ju uppenbart inte ha koll på vilken Oliver som var inblandad. Du lägger upp mitt personnummer och adress när jag inte har ett skit med denna händelsen att göra. Oliver sundmark är killen du söker så gör din läxa innan du yttrar dig
Din jävla golare, namnge dina vänner sådär för allmän beskådan.
Citera
2018-11-12, 12:00
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Dom är ju tydligen släppta så dom har väl grinat ur sig och fått med sig tryggehetspaket till polisgömman
Fy fan va vidrigt om dessa jävla kravallungar skulle kunna gråta sig ur knipan.

Det ju dom som uppsökt BB's kåk?

Fy fan!
Citera
2018-11-12, 12:09
Medlem
Citat:
Du vekar ju uppenbart inte ha koll på vilken Oliver som var inblandad. Du lägger upp mitt personnummer och adress när jag inte har ett skit med denna händelsen att göra.

Är du nämnd i tråden?
Citera
2018-11-12, 12:13
Medlem
Ja för att någon sitter och gissar och inte har koll på läget
Citera
2018-11-12, 12:17
Medlem
Citat:
Ja för att någon sitter och gissar och inte har koll på läget
Bra. Då har du ju inget att oroa dig för, offentliga uppgifter kan alla hitta. Varför redigerade du ditt första inlägg?
Citera
2018-11-12, 12:21
Medlem
Dom inblandade vet mycket väll vem personerna som var på plats är så oroar mig inte över det men får mycket onödig skit på Facebook tack vare gissningar på tråden. Har inget med händelsen att göra så behöver inte namedroppa någon därav redigera jag
Citera
2018-11-12, 12:22
Medlem
Smurres avatar
Citat:
Bra. Då har du ju inget att oroa dig för, offentliga uppgifter kan alla hitta. Varför redigerade du ditt första inlägg?

Visst är det så. Men om det som inkog90 säger stämmer och han inte är inblandad..

Hur hade du reagerat om ditt personnummer dök upp i denna tråden? Det är en sak att det finns offentligt men man kanske inte vill ha det kopplat till ämnet i denna tråden....
Citera
2018-11-12, 12:24
Medlem
Misters avatar
Citat:

Får hoppas att den som avlossar ett pansarskott mitt i grabbens fredagstacos har dubbelkollat så att det är rätt person.
Citera
2018-11-12, 12:24
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Inte ok att hänga ut folk utan tydliga bevis! Sånt som gör FB till ett slaskforum.......
Citera
2018-11-12, 12:29
Medlem
0.999...s avatar
Efter lite läsande här framstår det ganska tydligt att det finns en hel del skadeglädje över att det sk. "435-gänget" råkat på en sån här nit. Dessa måste ha ställt till en hel del skit för sin omgivning i Mölnlycke förmodar jag?

Hur är dagsformen på Mölnlycke? Ganska lugnt och skönt gissar jag då dessa av naturliga anledningar håller en låg profil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in