2018-11-01, 15:18
Medlem
Fistkramps avatar
När jag bastar i det lokala badhuset så kommer det ibland in äldre herrar och dessa herrar har till 90% hängande pungar. Jag blir givetvis ganska blyg då mina bollar nästan sitter invid penisrot. Jag känner mig otillräcklig som inte har en långt hängande pung. Finns det någon teknik att sträcka på huden så dom hänger mer? Eller måste jag fyllt 70+ för att få en vilt svingvänlig pung? Hur ser era påsar ut?
Citera
2018-11-01, 15:21
Medlem
jattelokas avatar
Har själv fått kommentarer om min långa pung. Hänger långt ner, även när det är kallt men extra långt ner när det är varmt. Är den nästan upp i röven på dig även i bastun? Hur gammal är du?
Citera
2018-11-01, 15:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Du kan testa med att hänga vikter i pungen för att dra ut den. På samma sätt som kan hänga vikter i kuken för att denna ska bli längre. Börja dock väldigt försiktigt så du inte drar sönder något.
Citera
2018-11-01, 15:39
Medlem
Ja, definitivt. Sök på "ballstretchning" på google eller ebay så kommer det upp en rad olika verktyg man kan använda i form av en ring. Sen zinktabletter hjälper också anser jag.
Citera
2018-11-01, 15:43
Medlem
olasvenssons avatar
Jag känner en kille som har hängpung ner till golvet. Kvinnorna springer efter honom.
Citera
2018-11-01, 16:18
Medlem
kalkryggars avatar
Min erfarenhet är att tjejerna gillar när pungen är tajt och inte hängig. Var glad över att inte ha hängpung.
Citera
2018-11-01, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Min erfarenhet är att tjejerna gillar när pungen är tajt och inte hängig. Var glad över att inte ha hängpung.
Jaså?!
Citera
2018-11-01, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jatteloka
Har själv fått kommentarer om min långa pung. Hänger långt ner, även när det är kallt men extra långt ner när det är varmt. Är den nästan upp i röven på dig även i bastun? Hur gammal är du?

Har också Hängpung Level 9000, men har svårt att förstå varför någon skulle vilja ha det? Nyttan av en stor pung är ju relativt begränsad. Kulorna fyller ut ganska mycket av den, men särskilt skoj är det väl inte. Har heller inga problem med den.
Hade inte ens tight pung när jag var tonåring.
Nytt begrepp i FB-vokabulären: FB-pung.
Citera
2018-11-01, 21:57
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Har också Hängpung Level 9000, men har svårt att förstå varför någon skulle vilja ha det? Nyttan av en stor pung är ju relativt begränsad. Kulorna fyller ut ganska mycket av den, men särskilt skoj är det väl inte. Har heller inga problem med den.
Hade inte ens tight pung när jag var tonåring.
Nytt begrepp i FB-vokabulären: FB-pung.

Det finns ju en å annan som föreslår att ett evolutionärt synsätt på hängpung skulle vara att när man tar sin kvinna bakifrån så kan en hängpung daska upp på själva knappen i fittan. Kvinnor som uppmärksammar den fördelen kanske sprider ordet om vilka män som har daskande hängpungar och på så sätt så kanske det slutar med att alla har hängpung.
Citera
2019-06-20, 19:20
Medlem
Nakenkullerbyttas avatar
Jag har ju alltid varit känd för att ha en så kallad "jazzpung"..!! Jag tror den kan bli längre om man hänger vikter i den..!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in