2019-01-09, 00:05
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proctorian
Nu är du helt ute och cyklar, sök på YT så hittar du övervägande del asociala, griniga gnälliga pojkar/gubbar som aldrig varit gifta så dina påstående är rena luftslott.

Jag hängde en del på mgtow.com:s forum typ ~2011-2012. Då var det överhängande amerikanska lite äldre män som blivit fuckade i skilsmässor, förlorat vårdnaden över barnen o.s.v. som skrev mycket och oss yngre lurkers som läste och tog till oss.
Nu har jag inte hört mycket från MGTOW på flera år så det är möjligt att det utvecklats till något annat.

På den tiden var det iaf mycket jag höll med dem om:

- Feminism är till 100% bullshit.
- Tänk dig för innan du gifter dig, varför vill du gifta dig osv? Äktenskap har inget med romantik att göra utan är i huvudsak en juridisk handling och är i huvudsak fördelaktigt för kvinnan.
- Kvinnor är hypergama.
- Sätt alltid din egen lycka i första hand(före din flickväns/frus).
Senast redigerad av mendokse 2019-01-09 kl. 00:08.
Citera
2019-01-12, 19:39
Bannlyst
Mycket bra MGTOW video om vad kvinnor vill ha hos män. Tycker precis allt stämmer in! Bästa video jag sett!

https://www.youtube.com/watch?v=a2rvRXPGtsA
Citera
2019-01-12, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av proctorian
Nu är du helt ute och cyklar, sök på YT så hittar du övervägande del asociala, griniga gnälliga pojkar/gubbar som aldrig varit gifta så dina påstående är rena luftslott.
Möjligt men inte de jag pratat med iallafall.
Citera
2020-09-19, 00:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Den här bilden passar bra:
https://i.redd.it/46pw58xiqt611.jpg

Fast om MGTOW fick bestämma skulle det gå ännu snabbare för européer att dö ut.

Men MGTOW är lika ofarliga som bögar, de är nämligen så få.
Citera
2020-09-20, 09:19
Medlem
Polacken88s avatar
Citat:
detta är misslyckade individer som har blivit nekade så många gånger att de skapar en klubb där de "väljer" bort kvinnorna

Dessa "misslyckade individer" har i de flesta fall liggat med minst 3 gånger så många kvinnor som du.
De kanske tom liggat med din morsa? Fråga henne.

Citat:
de bara vill ha pengar eller byter upp sig så fort det går.

De flesta kvinnor är tyvärr sådana.
Var inte arg på MGTOW för att de visar hur verkligheten ser ut.

Citat:
En majoritet av dessa nyblivna homofiler brukar gå efter de absolut värsta tjejerna, sådana som är ute och festar hela tiden och älskar pengar och upplevelser.
Tvärt om.
Det är sådana tjejer vi VILL HA. Snygga, dumma i huvudet och helst med lågt självförtoende. De kräver inte 100 dejter innan de särar på benen och planerar inte bröllop efter en snabbis på toaletten.

Citat:
De baserar sedan hela sin beta ideologi på dessa kvinnor, istället för att faktiskt möta riktiga kvinnor som har mer att erbjuda även om de säkert skulle bli nekade av dem också.

Många män i MGTOW har redan varit gifta med dessa fantastiksa "riktiga" kvinnor, och det är de kvinnorna som orsakar mest skada.

Citat:
En majoritet av MGTOW pojkarna är sådana som satt och läste The Game och andra skitböcker som innehöll hur man skulle manipulera tjejer för att ligga

Och vad är det för fel med det?
Kvinnor manipulerar män för att gifta sig
Kvinnor manipulerar män för att skaffa barn
Kvinnor manipulerar män för att köpa ett hus på landet och skuldsätta sig för livet
Sedan slutar de att ta hand om sig, blir feta, dryga, och använder sex för att få igenom sina ideér.

Att manipulera en kvinna är en KONST i dagens samhälle fylld med simps, och incels som skulle hå över lik för att få doppa en gång.

Citat:
Vad skall vi göra med dessa individer, det är ju klart att de inte kommer att föröka sig på ett naturligt vis men de är ändå en del av samhället.
Låt oss vara.
Du tar de fina kvinnor, och vi sköter white trash brudarna på krogen. Alla blir nöjda. Kom bara inte tillbaka efter 15 år och säg att du har forlorat dina bästa år med en fet elak häxa och hennes 3 ungar från tidigare förhållande du fått betala för i 15 år.
Citera
2020-09-20, 21:34
Medlem
Jag ber en stilla bön för att dessa vilsna män finner Gud, det här fenomenet kommer bara leda till elände i längden.

----------

Tyck inte att du själv är vis, frukta Herren och fly det onda. Det ger hälsa åt din kropp, kraft åt alla dess ben. Ära Herren med allt du äger och med det första av din skörd. Då skall dina lador fyllas av säd och presskaren flöda över av vin. Förkasta inte Herrens fostran, min son, känn inte avsky för hans tuktan, ty Herren tuktar den han älskar och agar den son han har kär.

Ordspråksboken 3:7‭-‬12
Citera
2023-10-17, 19:35
Medlem
JohanSverkerssons avatar
MGTOW är losers och anti-vita. Det är väl bara bland vita som MGTOW förekommer? Alltså vill vita MGTOW att vita ska dö ut.
Citera
2024-01-01, 22:19
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Inget retar vänstern så som en stor, helvit familj.
Citera
2024-01-04, 12:18
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitt-namn
Skulle du hoppa fallskärm om sannolikheten för att din fallskärm var hel var 50%? Ungefär så är det att gifta sig i USA.

Jag är själv MGTOW och har haft tillräckligt med partners för att täcka 10 reinkarnationer om man jämför med det svenska genomsnittet och är långt från en nice guy. Hela din grundtest är helt enkelt fel. Och nej, "riktiga kvinnor" har inte direkt något att erbjuda annat än sex och närhet. För mig är det helt enkelt inte värt besväret. Det är inte svårare än så.

Den absoluta majoriteten MGTOWs håller med om det fetade.
Citera
2024-01-04, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
MGTOW är losers och anti-vita. Det är väl bara bland vita som MGTOW förekommer? Alltså vill vita MGTOW att vita ska dö ut.

Helvete, du verkar ju skitsmart!
Så smart att du är värdig en plats i motsvarande en "storm-z" grupp.
Citera
2024-01-04, 13:07
Medlem
"Inte värt besväret", säger allt man behöver veta generellt.

Jag hör till den gamla skolan mgtows.
De flesta mgtows jobbade mindre. Jag jobbade mer än någonsin...åt mig.
De flesta mgtows slutade vara någons man. Jag gjorde mig till min egen man.
Vissa är hippies. Jag ser fördelarna med att vara "farlig".
Vissa är mer teoretiska mgtows. Jag är en absolut praktisk mgtow.
mm.
mm.

I det stora hela är vi väldigt olika och är på intet vis en "samling" som går åt samma håll.
Vissa har bara gett upp. Andra har gett sig fan på att...
Jag hör t.ex. till dem som ger sig fan på något och kan använda mina frigjorda resurser som en superkraft.
Jag har vänner som oxå kör sitt eget race, men skulle aldrig någonsin kalla sig mgtow. En av dem är mer mgtow än jag i sitt skyende av en potentiell livsparasit i sitt liv, i sin sfär. Så vi kan gott konstatera att mgtow är en passande benämning.
Citera
2024-01-06, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombastican
Så efter att ha studerat fenomenet MGTOW, kan man enkelt komma till slutsatsen att detta är misslyckade individer som har blivit nekade så många gånger att de skapar en klubb där de "väljer" bort kvinnorna eftersom de bara vill ha pengar eller byter upp sig så fort det går.

En majoritet av dessa nyblivna homofiler brukar gå efter de absolut värsta tjejerna, sådana som är ute och festar hela tiden och älskar pengar och upplevelser. De baserar sedan hela sin beta ideologi på dessa kvinnor, istället för att faktiskt möta riktiga kvinnor som har mer att erbjuda även om de säkert skulle bli nekade av dem också.

En majoritet av MGTOW pojkarna är sådana som satt och läste The Game och andra skitböcker som innehöll hur man skulle manipulera tjejer för att ligga.

Vad skall vi göra med dessa individer, det är ju klart att de inte kommer att föröka sig på ett naturligt vis men de är ändå en del av samhället.

Sug på den här MGTOW-kuken en stund och berätta hur gott den smakar.
Ca. 1 av 2 "tillgängliga" män är inte intresserade av att binda sig.

Jag är en av dom och är klar med förökningen.
Vi män startade inte könskriget. Vi kommer att avsluta det och MGTOWs som jag kommer att leva gott medan ni får betala priset ni förtjänar. Ni är ändå tjänarna, så tjäna på.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in