• 1
  • 2
2018-10-31, 15:21
Bannlyst
Tja,

Fråga:

1. Hur träffades ni?
2. Hur långt tid tog det för er att bli tillsammans?
Citera
2018-10-31, 15:25
Medlem
note-its avatar
Vi träffades på en porrfilmsinspelning. Det kändes riktigt bra så vi gick hem och knullade efteråt.!Vi knullar fortfarande tillsammans, ibland med andra och ibland var för sig.
Vi är väldigt lyckliga.
Citera
2018-10-31, 15:43
Awaiting Email Confirmation
1. Hon spanade in mig för flera år sen, försökte skaffa sig en trygg kille som kan betala underhåll för hennes ungar när hon sen ska ut o knarka

2. Vi är fortfarande inte ihop, och kommer aldrig bli. Men hon tror jag bara väntar på rätta tillfälle och försöker dyka upp på ställen jag går till, medans jag underviker henne som pesten

Vad ska jag göra? Hon fattar inte att jag genomskådat henne för länge sen
Citera
2018-10-31, 15:47
Medlem
Andersdamaans avatar
Träffade min fru genom gemensamma bekanta. Vi blev ihop nästan på en gång och gifte oss ett halvår senare. Vi har varit gifta i femton år nu och vi fungerar mycket bra ihop.
Citera
2018-10-31, 15:53
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Träffade min fru genom gemensamma bekanta. Vi blev ihop nästan på en gång och gifte oss ett halvår senare. Vi har varit gifta i femton år nu och vi fungerar mycket bra ihop.

Ja, vill man ha varann så ser man till att bli ihop omgående.

Om inte mannen tar kontakt så vill han inte. När ska kvinnor fatta det

Grattis förresten
Senast redigerad av R291 2018-10-31 kl. 15:54. Anledning: + gratulering
Citera
2018-10-31, 16:03
Medlem
Evikes avatar
Vi möttes på en kurs, det var han som tog kontakt.

Hur räknar man när man blir tillsammans? Det tog några månader innan vi var säkra på varandra.
Citera
2018-10-31, 16:11
Medlem
DixieDs avatar
9 år sedan

På jobbet. Han var nyinflyttad.
Min prins (drömprinsen). Kunde inte låta honom gå förgäves så jag fixade en matlåda som vi åt tillsammans.

Bjöd därefter ut honom och kysste honom senare på dagen.

Efter en tids messande/dejter blev vi ett par. Efter ett par månader friade han till mig.
Citera
2018-10-31, 16:19
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R291

Grattis förresten
Tackar!
Citera
2018-10-31, 16:45
Medlem
Heauxms avatar
Jag sommarjobbade på lagret han jobbade på. Ringde honom akut en kväll jag blev jätte full. Han hittade mig och skjutsade mig hem till honom och hans familj och tog hand om mig. Vi småpratade och jag hoppade in bredvid honom och höll hans hand. Typ redan där blev vi typ tillsammans. Innan var vi båda smått kära i varandra och det visste vi redan om. Efter ca 2 veckor efter hålla handen grejen ändrade vi båda vår Facebook relationsstatus. Jag antar att det blev på riktigt då.

Över 4 år tillsammans nu
Citera
2018-10-31, 17:06
Medlem
Krusensnorres avatar
Har nämt det tidigare här men polaren min klämde en korv i en tjejs säng. De har nu barn tillsammans.
Edit: Kan ju tyvärr inte hela deras kärlekshistoria, men tro fan att han fick jobba för det.
Citera
2018-10-31, 17:58
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
På jobbet. Han var nyinflyttad.
Min prins (drömprinsen). Kunde inte låta honom gå förgäves så jag fixade en matlåda som vi åt tillsammans.

Det var lite gulligt faktiskt! Grattis att det funkade!
Citera
2018-10-31, 18:02
Medlem
Adriadnes avatar
1. Vi blev "match-makade" av min bästa vän som visste att vi skulle passa perfekt ihop, så hon såg till att vi gick på samma nyårsfest.

2. Efter nyårsfesten träffades vi igen helgen efter och även helgen efter det (vi bodde i olika städer) och typ då bestämde vi att vi var ihop. Idag är vi gifta och har två barn tillsammans.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in