2022-10-18, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Som sagt du kan inte svara på frågan. Bara vräka ur dig oförskämdheter.

Men är du dum på rikigt, om personen säger en sak och sen säger att den ljög, då blir ju till slut sanningshalten i uttalandena irrelevanta eftersom det aldrig går att veta vad som är vad.
Detta är ju då anledningen att Karl Hedin aldrig åtalades för att ha skjutit en varg men om du vill att vi ska sitta och gissa vem som eventuellt kan ha gjort vad så kan vi hålla på i alla evighet men det lär knappast leda någon vart.

Gråt ut dina tårar och gå vidare bara.
Citera
2022-10-18, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllskalle
Men är du dum på rikigt, om personen säger en sak och sen säger att den ljög, då blir ju till slut sanningshalten i uttalandena irrelevanta eftersom det aldrig går att veta vad som är vad.
Detta är ju då anledningen att Karl Hedin aldrig åtalades för att ha skjutit en varg men om du vill att vi ska sitta och gissa vem som eventuellt kan ha gjort vad så kan vi hålla på i alla evighet men det lär knappast leda någon vart.

Gråt ut dina tårar och gå vidare bara.

Ok nu säger du att det inte går att utreda vad som är vad. Men du hävdar att hon ljög. Hur ska du ha det?
Citera
2022-10-18, 18:46
Medlem
Citat:
Ok nu säger du att det inte går att utreda vad som är vad. Men du hävdar att hon ljög. Hur ska du ha det?

Du resonerar som ett litet barn, jag ska försöka förklara så även du förstår.

När ett vittne säger en sak och sedan ändrar sig,förklarar varför den ändrat sig, blir själv åtalad för grovt jaktbrott då finns ingen trovärdighet kvar.
Det är ju helt meningslöst att spekulera i vad som någon eventuellt gjort när ingen bevisning finns.

Det är helt fritt för dig att fantisera om vem som eventuellt skjutit eller tänkt skjuta en varg om det känns bättre för dig. Förhoppningsvis lär du dig när du blir äldre att det inte ändrar verkligheten.

Jag kan replikera dina inlägg i all oändlighet om det känns bättre, men verkligheten ändras inte jag lovar.
Citera
2022-10-19, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Antar att Hedin nu droppar detta mentalt o lägger ett uppdrag på några jurister som tvålar till dåsiga blekfisen o narren till Noachef.

Man man måste lära dom att en myndighet uppbyggd av våldtagna fosterhemsbarn med fetalt alkoholsyndrom är skit

Dom är bittra,fattiga o fula , typiskt att ge sig på Hedun

Som jag kommenterat tidigare så har nog alla förstått att du "har ett horn i sidan" till noachefen. Dock är det svårt att förstå om det handlar om nuvarande chef JO eller den som var chef under den tid då NOA trakasserade KH och RP. Dvs den tid de anklagades och greps för brott och under förundersökningen. Nuvarande chef har vad jag förstår endast varit tillförordnad i drygt ett år.
Citera
2022-10-19, 23:56
Medlem
zuxses avatar
Hovrättsdomen där Karl Hedin m fl slutligen (?) frias: https://anonfiles.com/79V908D3y7/Svea_HR_B_4648-21_Dom_2022-10-14_Karl_Hedin_jaktbrott_pdf
Citera
2022-10-20, 07:33
Medlem
Halvmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuxse
Hovrättsdomen där Karl Hedin m fl slutligen (?) frias: https://anonfiles.com/79V908D3y7/Svea_HR_B_4648-21_Dom_2022-10-14_Karl_Hedin_jaktbrott_pdf
Tackar
Citera
2022-10-21, 12:24
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Du resonerar som ett litet barn, jag ska försöka förklara så även du förstår.

När ett vittne säger en sak och sedan ändrar sig,förklarar varför den ändrat sig, blir själv åtalad för grovt jaktbrott då finns ingen trovärdighet kvar.
Det är ju helt meningslöst att spekulera i vad som någon eventuellt gjort när ingen bevisning finns.

Det är helt fritt för dig att fantisera om vem som eventuellt skjutit eller tänkt skjuta en varg om det känns bättre för dig. Förhoppningsvis lär du dig när du blir äldre att det inte ändrar verkligheten.

Jag kan replikera dina inlägg i all oändlighet om det känns bättre, men verkligheten ändras inte jag lovar.

Har hört av trovärdig källa att de vittnen som tog tillbaka sina vittnesmål har blivit rikligt kompenserade bara så du vet
Citera
2022-10-21, 12:26
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Karl Hedin är en fri man må han skjuta 1000 älgar till, ett fyrfaldigt leve hipp hurra!!!

hehe, må han skjuta 1000 älgar? är han någon sorts hillbilly idol till dig eller vad? Låter inte riktigt friskt detta.
Citera
2022-10-21, 12:28
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
För att hon ljög.

Nja inte riktigt.
Citera
2022-10-21, 12:30
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Jag frågade dig vad våldtagna kvinnor har med fallet Karl Hedin att göra.
Du "svarade" med en motfråga. Det är ju du själv som svarar på det sätt du beskyller mig för. Vem som helst som läser tråden kan se det.

KH är någon sorts idol till dessa individer. Spelar nog ingen roll vad han skulle ha gjort så har dessa sakta dragit ned hans jaktbyxor och öppnat munnen om de fått chansen. Han har ju skjutit skitjättemånga älgar liksom.
Citera
2022-10-21, 12:31
Medlem
Låt gubben skjuta sina vargar. Vem fan bryr sig???
Citera
2022-10-21, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Har hört av trovärdig källa att de vittnen som tog tillbaka sina vittnesmål har blivit rikligt kompenserade bara så du vet

Jag har hört från en trovärdig källa att Elvis lever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in