Antar att Hedin nu droppar detta mentalt o lägger ett uppdrag på några jurister som tvålar till dåsiga blekfisen o narren till Noachef.
Man man måste lära dom att en myndighet uppbyggd av våldtagna fosterhemsbarn med fetalt alkoholsyndrom är skit
Dom är bittra,fattiga o fula , typiskt att ge sig på Hedun