2018-10-26, 06:30
Medlem
redmoon-cats avatar
Det sgs att kvinnan r mycket mera sinister och ond n mannen. Alla vet det det ligger en massa i det ven om det r svrt att hitta begrepp.
Men hon kommer ju undan med det, hur kan det komma sig?

Jag pstr att fr mannen gller "attraktionslagen och "karma" p det hr och rena relationsmssiga frvecklingar & konsekvenser men kvinnan kan stycka psyken och backstabba som ingenting.

Reserverad fr generalireringar.
Citera
2018-10-26, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redmoon-cat
Det sgs att kvinnan r mycket mera sinister och ond n mannen. Alla vet det det ligger en massa i det ven om det r svrt att hitta begrepp.

Jag pstr att fr mannen gller "attraktionslagen och "karma" p det hr och rena relationsmssiga frvecklingar & konsekvenser men kvinnan kan stycka psyken och backstabba som ingenting.

Det kan skert ha att gra med att mn r fysiskt strre och starkare och drfr konfronterar. Medans kvinnan pga sin fysiska underlgsenhet smyger och gr omvger fr att just undvika direktkonfrontationer och drfr ses som lmsk?
Citera
2018-10-26, 10:21
Medlem
Citat:

Om jag var man skulle jag skmmas mitt kns vgnar. Mnnen startar krig och str fr nstan alla vldsbrott. De skapar s mycket elnde verallt. Usch.
Citera
2018-10-31, 21:46
Medlem
Dd o terfdds avatar
Citat:

Kvinnan r mycket listigare n mannen!

Var har du snappat upp om att kvinnan r mer sinister n mannen?

Sger inte att du har fel, undrar bara var man kan lsa om detta?
Senast redigerad av Dd o terfdd 2018-10-31 kl. 21:49.
Citera
2018-10-31, 21:48
Medlem
Dd o terfdds avatar
oops, dubbelpost...
Citera
2018-10-31, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karin.C.
Om jag var man skulle jag skmmas mitt kns vgnar. Mnnen startar krig och str fr nstan alla vldsbrott. De skapar s mycket elnde verallt. Usch.

Mnga kvinnor har vldigt hga krav p livet, och shoppar vldigt mycket. De flesta mn har lttare att acceptera en minimalistisk livsstil, men lter sig pverkas av och anpassas till, dessa krvande kvinnors livsstil. Och denna hga konsumtion skapar elnde verallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in