2012-11-25, 22:44
  #1621
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tkt-Eagle
http://www.facebook.com/amanda.gustafsson.5201?ref=ts&fref=ts


2010 gillar hon det här

om den svenska flaggan kränker dig så kan jag hjälpa dig att packa.

Undrar om dom två har talat igenom sin förlovning ordentligt.
Citera
2012-11-26, 00:39
  #1622
Medlem
MrsMagoos avatar
Så nu har hon skaffat sig en toykvinna som hon är förlovad med. Och hur länge kommer detta att hålla ?
Någon månad eller ett par på sin höjd. Sen kanske det är dags för snyft i blaskorna och lite återfall.
Arma kvinna hon är så osmaklig så man bara vill slippa se henne och rubrikerna.


Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Någon som känner till om Camilla har slutat ta emot stock nu när hon skaffat en fitta att lapa?

Tror inte hon slutat med något utan en del ska ha allt. Hon skrev i sin bok jag har gjort allt och smakat på allt så adjö det ljuva livet. En sån skräphög slutar väl inte utan tar det hon kan få. Man eller kvinna spelar ingen roll för den här människan.
Citera
2012-11-26, 11:26
  #1623
Medlem
E.Merckxs avatar
Ha, ha. För några veckor sedan bråkade dom, nu är dom återförenade:

"Army of Lovers till Melodifestivalen

Alexander Bard har återförenats med Camilla Henemark och Jean-Pierre Barda i vad som förmodligen blir nästa års mest omtalade bidrag, på förhand. Låten de ska framför heter ”Rockin' the ride”."

http://www.svd.se/kultur/army-of-lovers-till-melodifestivalen_7701848.svd


Det är nog en del i den här tråden som inte kommer att klara av att se på melodifestivalen i år.... Kommer Army of Lovers att vinna?
Citera
2012-11-26, 12:14
  #1624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Ha, ha. För några veckor sedan bråkade dom, nu är dom återförenade:

"Army of Lovers till Melodifestivalen

Alexander Bard har återförenats med Camilla Henemark och Jean-Pierre Barda i vad som förmodligen blir nästa års mest omtalade bidrag, på förhand. Låten de ska framför heter ”Rockin' the ride”."

http://www.svd.se/kultur/army-of-lovers-till-melodifestivalen_7701848.svd


Det är nog en del i den här tråden som inte kommer att klara av att se på melodifestivalen i år.... Kommer Army of Lovers att vinna?
(Min fetning !)

Spelar det någon roll om de vinner?

Jag ser fram emot underhållning i både slott och koja.
Citera
2012-11-26, 14:06
  #1625
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Vresrosen skrev

(Min fetning !)

Spelar det någon roll om de vinner?

Jag ser fram emot underhållning i både slott och koja.


Underhållningen har redan börjat. Bard försöker reta upp en del:

"Men Alexander Bard, Jean-Pierre Barda och nyförlovade Camilla Henemark var ändå segervissa.

– Vi ska ta oss till Eurovision song contest, vi måste bara tävla i Malmö först, sa Bard till Nöjesbladets reportrar."

"– Schysst att Christer Björkman fixat sju förband åt oss, sa Alexander Bard under måndagens pressträff."

"– Vi ska ta oss till Ryssland och ha homosexuell propaganda."

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/article15834709.ab


För dom spelar det tydligen stor roll om dom vinner.
Citera
2012-11-26, 23:41
  #1626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
2010 gillar hon det här

om den svenska flaggan kränker dig så kan jag hjälpa dig att packa.

Undrar om dom två har talat igenom sin förlovning ordentligt.
Det är väll inget fel att gilla det där?
Citera
2012-11-26, 23:54
  #1627
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppanu
Det är väll inget fel att gilla det där?

Har man såna åsikter så är väl ett förhållande med en neger ganska avlägset för de flesta.
Citera
2012-11-27, 10:57
  #1628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Har man såna åsikter så är väl ett förhållande med en neger ganska avlägset för de flesta.
Noterade du klippet i Aftonbladet? Camilla ser förbannat snygg ut, nerbantad och cool. Hon verkade vara den som hade kontroll över grabbarna, den som livade upp deras obefintliga karriärer.

Om det är så att hon har negergener, så är det bra gener, med tanke på hennes ålder. Inte en rynka. Hon ser verkligen bra ut. Och det verkar som hon tröttnat på fula gubbar, så din kommentar om förhållande är ovidkommande.
Citera
2012-11-27, 11:41
  #1629
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Vresrosen skrev

Noterade du klippet i Aftonbladet? Camilla ser förbannat snygg ut, nerbantad och cool. Hon verkade vara den som hade kontroll över grabbarna, den som livade upp deras obefintliga karriärer.

Om det är så att hon har negergener, så är det bra gener, med tanke på hennes ålder. Inte en rynka. Hon ser verkligen bra ut. Och det verkar som hon tröttnat på fula gubbar, så din kommentar om förhållande är ovidkommande.

Jo, så är det absolut.

"Enligt SVT:s Christer Björkman var planen ursprungligen att hon skulle tävla utan Bard och Barda.

- Jag pratade med Camilla om en grupp hon har som heter Happy Hoes. I de diskussionerna dök den här tanken upp från deras håll och då tänkte jag direkt att en återförening av Army of Lovers vore jätterolig, under förutsättning att det var originaluppsättningen, säger han.

TT Spektra: Du hade inte låtit dem tävla med en annan sångerska?

- Nej, då tror jag att jag hade valt Happy Hoes. Om man är krass så är det La Camilla som är drottningen här."

http://www.svd.se/kultur/army-of-lovers-aterforenas-i-melodifestivalen_7701848.svd


Army of Lovers släpper ett nytt album också:

"Vad händer efter Melodifestivalen?

- Vi ska åka till Eurovision efter Melodifestivalen. Det kommer ett album också som heter ”Big battle of egos”, direkt efter Melodifestivalen. Vi jobbar med den för fullt just nu, säger Alexander Bard."

http://www.svt.se/kultur/musik/dubbel-comeback-for-army-of-lovers
Citera
2012-11-27, 13:13
  #1630
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Har man såna åsikter så är väl ett förhållande med en neger ganska avlägset för de flesta.

Varför i helvete då? Det är precis lika aktuellt oavsett hudfärg på ens partner!


Ontopic är det tragiskt att se denna narkoman få obegränsad airtime. Hon pundar en kväll på en krog vid fridhemsplan och hittar nån lika trasig själ och nu är de "förlovade". Vafan? Come oooooonnnnnnn...

LPT någon?
Citera
2012-11-27, 13:47
  #1631
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Har man såna åsikter så är väl ett förhållande med en neger ganska avlägset för de flesta.

Det betyder väl inte att hon tycker att alla utlänningar/svarta ska packa väskan, bara de lättkränkta eller som ser ner på det svenska. Går ju att förena de två.
Citera
2012-11-27, 14:16
  #1632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Har man såna åsikter så är väl ett förhållande med en neger ganska avlägset för de flesta.
Vilka åsikter? Att om den svenska flaggan kränker dig är det bara att flytta? Låter sunt i mina öron.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in