Så nu har hon skaffat sig en toykvinna som hon är förlovad med. Och hur länge kommer detta att hålla ?
Någon månad eller ett par på sin höjd. Sen kanske det är dags för snyft i blaskorna och lite återfall.
Arma kvinna hon är så osmaklig så man bara vill slippa se henne och rubrikerna.
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Någon som känner till om Camilla har slutat ta emot stock nu när hon skaffat en fitta att lapa?
Tror inte hon slutat med något utan en del ska ha allt. Hon skrev i sin bok jag har gjort allt och smakat på allt så adjö det ljuva livet. En sån skräphög slutar väl inte utan tar det hon kan få. Man eller kvinna spelar ingen roll för den här människan.