2013-04-18, 18:47
Medlem
SpaceCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanneswik95
Varifrån har du hört dessa rykten?
Minns inte.
Vad spelar det för roll?
Citera
2013-05-07, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Har vi bekräftat att det är hon då?
Eller kan det vara någon annan?
Kan säga dig at det inte var C.H. Jag vet efter som jag och C.H. är goda vänner...
Citera
2013-05-14, 14:36
Medlem
QueerSchilvias avatar
Camilla synes vara ganska frisk idag. Hon orkar iaf deltaga i diverse gratisätar arrangemang.

Men varför skaffar hon sig inte ett annat boende för? Hon upptar fortfarande en plats på det gruppboende på Kungsholmen som hon fick när hon var som mest nerkörd i fotsulorna.
Citera
2013-07-20, 16:18
Medlem
fredrikdenstores avatar
Så där ja.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17165229.ab
Citera
2013-07-20, 16:59
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Så där ja.

Leila K light.
Citera
2013-07-21, 17:02
Medlem
fostroms avatar
Citat:
Så där ja.

"Jag hade en tråkig vår..." Det låter onekligen som att den lidelsefulla romansen som Camilla horat ut om i slaskpressen nått vägs ände. Hon är en fet medelålders tant med ett beteende som en fjortis. Alkoholiserad, patetisk och passé. Varför inte slå ihop påsarna med Kicki Danielsson och skämma ut er tillsammans i folkparkerna? Falukorv, sprit och dallrande lår. Skämskuddar ingår förhoppningsvis i entréavgiften.
Citera
2013-07-21, 17:43
Medlem
Citat:
I höst medverkar hon i ”Trinny och Susannah stylar om kändis-Sverige” på Sjuan. Hon berättade självmant för produktionen om vad som hände på Valborg.

– Jag är glad att de ger en människa chansen att komma tillbaka och jobba igen. Annars verkar det bara *vara män som får komma tillbaka vare sig om de har slagit någon eller tagit narkotika. Ta Plura till exempel: knarka och få ett eget tv-program. Samma sak med Patrik Sjöberg. Men kvinnor? Nej. Och kvinnor i övre medelåldern? Absolut inte, säger hon.
Det här är intressant.
Jag skulle vilja veta vilka knarkande kvinnor, och speciellt vilka knarkande kvinnor i övre medelåldern, det är som hon har i åtanke här?
För hon måste ju ha en hel del sådana fall att peka på för att stödja sitt påstående, eller?
Citera
2013-07-21, 20:57
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Det här är intressant.
Jag skulle vilja veta vilka knarkande kvinnor, och speciellt vilka knarkande kvinnor i övre medelåldern, det är som hon har i åtanke här?
För hon måste ju ha en hel del sådana fall att peka på för att stödja sitt påstående, eller?

Det har hon säkert, men det lär du aldrig få reda på..
Citera
2013-07-21, 21:15
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Det här är intressant.

Nu har jag inte sett vare sig Plura eller Sjöberg i teve. Men jag antar att anledningen till att de är i teve är att de helt enkelt gör sig i teve. Om Plura frontar matprogrammet säljer det. Så enkelt är det.

Jag kan mycket väl komma på några både bättre och sämre programidéer med La Camilla som säljkrok. Och nog har hon större utstrålning än Patrik Sjöberg i alla fall. Finns pengar att tjäna finns möjligheter. Problemet är nog snarare att hon har lite att bevisa efter att ha misslyckats med att mima ett par tre ord på scen.

Jag undrar lite över de krav hon har på sysselsättning. De skiljer sig lite från de flesta andra knarkande medelålders kvinnor som behöver ett kneg. Vad har hon för referensramar och syn på sig själv, om hon förväntar sig att teveproducenter ska kasta jobberbjudanden efter henne?
Citera
2013-07-21, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Det har hon säkert, men det lär du aldrig få reda på..
Vore de jämförbara med Plura och Sjöberg så torde de vara kända för gemene man.
Är det någon som kan komma på några?
Citera
2013-07-22, 03:43
Medlem
carass avatar
Som privatperson förtjänar hon säkert många chanser.
Som eller i egenskapen av artist, nej. Så fort hon blir artist börjar problemen med droger. Oavsett var.
Citera
2013-07-26, 18:36
Medlem
Citat:
Så där ja.
Jag förstår inte, hur torskade hon??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto