Citat:
Ursprungligen postat av
Foolson
Det här är intressant.
Jag skulle vilja veta vilka knarkande kvinnor, och speciellt vilka knarkande kvinnor i övre medelåldern, det är som hon har i åtanke här?
För hon måste ju ha en hel del sådana fall att peka på för att stödja sitt påstående, eller?
Nu har jag inte sett vare sig Plura eller Sjöberg i teve. Men jag antar att anledningen till att de är i teve är att de helt enkelt gör sig i teve. Om Plura frontar matprogrammet säljer det. Så enkelt är det.
Jag kan mycket väl komma på några både bättre och sämre programidéer med La Camilla som säljkrok. Och nog har hon större utstrålning än Patrik Sjöberg i alla fall. Finns pengar att tjäna finns möjligheter. Problemet är nog snarare att hon har lite att bevisa efter att ha misslyckats med att mima ett par tre ord på scen.
Jag undrar lite över de krav hon har på sysselsättning. De skiljer sig lite från de flesta andra knarkande medelålders kvinnor som behöver ett kneg. Vad har hon för referensramar och syn på sig själv, om hon förväntar sig att teveproducenter ska kasta jobberbjudanden efter henne?