Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-23, 19:57
  #1
Medlem
Frågan lyder:
Om en kille går ner på er gillar ni sedan att hångla med honom?

Jag har märkt själv att efter jag gått ner på en tjej har hon dragit upp mig för att hångla med mig som att det är någonting de går igång på, har hänt mig med fler än en tjej.
Citera
2018-10-23, 20:02
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Shaonee
Jag har märkt själv att efter jag gått ner på en tjej har hon dragit upp mig för att hångla med mig som att det är någonting de går igång på, har hänt mig med fler än en tjej.

Vad fan frågar du för ?

Nej tjejer gör så för att det hatar det, och vill göra slut det är bara en judaskyss.. Va fan tror du?
Citera
2018-10-23, 20:09
  #3
Medlem
Casual-Cultures avatar
Din pajas är du så omanlig att du måste fråga det här? Du märker om tjejen du slickar gillar det.
Citera
2018-10-23, 21:10
  #4
Medlem
Bronixs avatar
Säkert många som gillar det
Citera
2018-10-23, 21:29
  #5
Moderator
VitKallas avatar
Så kan vi ju försöka hålla oss lite mogna. Det är ju ändå 18-årsgräns här vilket bör innebära att ni vet att det finns olika preferenser i det sexuella. /Mod
Citera
2018-10-23, 22:22
  #6
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Jag har inga problem alls med det, inget man tänker på
Citera
2018-10-23, 22:22
  #7
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaonee
Frågan lyder:
Om en kille går ner på er gillar ni sedan att hångla med honom?

Jag har märkt själv att efter jag gått ner på en tjej har hon dragit upp mig för att hångla med mig som att det är någonting de går igång på, har hänt mig med fler än en tjej.

Ja, jag tycker det är jättehärligt!
Citera
2018-10-23, 22:28
  #8
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChow
Har du ingen erfarenhet av kvinnlig anatomi? Rätt svårt att undvika eftersom urinrörets utlopp sitter centralt placerad i sammanhanget.


Har du ingen erfarenhet av svenska ord?
Jag skrev att han sannolikt inte slickar i det hålet.

Har svårt att tro stt ts slickar i urinröret, hur centralt det än är.. eller vad säger du mr chow...
Idiot
Citera
2018-10-23, 22:31
  #9
Medlem
MrChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Har du ingen erfarenhet av svenska ord?
Jag skrev att han sannolikt inte slickar i det hålet.

Har svårt att tro stt ts slickar i urinröret, hur centralt det än är.. eller vad säger du mr chow...
Idiot

Jag förstår ganska bra tycker jag, tackar som frågar. Ditt sista ord väljer jag att inte ens bemöda mig att kommentera.

Det är nästan lika svårt att undvika att slicka över urinrörshålet på en kvinna som det är för någon som suger på en penis att undvika att tungan kommer i kontakt med mannens urinrörsmynning.
Citera
2018-10-24, 09:39
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Han kanske menade anus

TS gillar du att kyssa tjejer efter avsugning?

Nej det är avtändande för mig, därför jag är nyfiken på hur tjejerna ser på saken
Citera
2018-10-24, 11:37
  #11
Moderator
VitKallas avatar
Ni klarade tydligen inte av att hålla er OnT... Ot-diskussion raderad. Mer sånt och varningar är att vänta. /Mod
Citera
2018-11-07, 17:34
  #12
Avstängd
tror många tjejer inte tycker om det, själv så har min tjej inget emot det kan vara en rejäl tändning
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback