2018-10-21, 20:06
Medlem
Hej fattar mig kort.

Jag har köpt en kukpump förra året, o inte använt den speceillt flitigt..

Jag tänkte använda mig av den kanske 2-3-4 gånger i veckan nu, vad för resultat kan jag förvänta mig storleksmässigt? jag bryr mig inte om längden, jag vill ha en tjock kuk, med andra ord - bredare kuk tycker de mysigt och sexigare än en 25-30 cm:s kuk
Citera
2018-10-21, 23:15
Medlem
Tror knappast du kan förvänta någon faktiskt förstorning annat än att den sväller lite tiden efter pumpning tyvärr.
Citera
2018-10-22, 21:17
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helex
Hej fattar mig kort.

Jag har köpt en kukpump förra året, o inte använt den speceillt flitigt..

Jag tänkte använda mig av den kanske 2-3-4 gånger i veckan nu, vad för resultat kan jag förvänta mig storleksmässigt? jag bryr mig inte om längden, jag vill ha en tjock kuk, med andra ord - bredare kuk tycker de mysigt och sexigare än en 25-30 cm:s kuk

Köp en bathmate den ger resultat
Citera
2018-10-25, 12:54
Medlem
Du kommer få mer omkrets än du själv kan hantera i 2-3 timmar sen försvinner det.
Ska nämnas också (om det nu undgick dig) att det inte är hälsosamt att sätta sin kuk i vakuum för att tvinga den bli större, det kommer antagligen leda till komplex och så småningom klarar du inte att titta på din egen kuk om den inte är pumpad lol.
Lite som bodybuilders som känner sig "platta" när dom inte precis har tränat och har pump i musklerna, ohälsosam syn på sin egen kropp osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in