2018-10-21, 12:05
Medlem
Någon som kollar? Lite mer action och drama än i svenska versionen och betydligt roligare deltagare 😃
Citera
2018-10-21, 19:31
Medlem
Larasofts avatar
Jag måste erkänna att jag kollar. Jag gjorde dock misstaget att läsa hur det gått för paren efter serien så spänningen är borta. Älskar speakeerösten.
Citera
2018-10-21, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Jag måste erkänna att jag kollar. Jag gjorde dock misstaget att läsa hur det gått för paren efter serien så spänningen är borta. Älskar speakeerösten.
Ja han är så sjukt rolig 😃 då får du inte avslöja något 🤫
Citera
2018-10-22, 02:49
Medlem
Följer. Svårt att sluta följa när man väl börjat kolla. Har också spoilat för mig själv. Hatar kommentatorn, han tror att han är så rolig, mest irriterande.
Citera
2019-03-16, 22:58
Medlem
Muggy Mike från Love Island 2017 har tydligen hittats död 🥴

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/m6XxV1/tv-profil-hittad-dod-i-skogen
Citera
2022-07-18, 22:28
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Jag har för första gången glott på love island och det är faktiskt ganska kul. Brudarna som varit med längst i denna den åttonde serieomgången är redigt snygga och många av killarna verkar vara alltför pojkaktiga eller "a bit of a lad" som de verkar säga i Storbritannien.

Det hade varit kul att se en version med snygga brudar i tjugoårsåldern med manliga deltagare av två kategorier där den ena kategorin är pojkaktiga killar i tjugoårsåldern och gymerfarna män i förti- och femtiårsåldern.

Vem hade de snygga brudarna velat para ihop sig med - de yngre taniga grabbarna eller de äldre männen med muskler?
Citera
2022-08-18, 12:22
Medlem
Hej. Jag finner det högst osannolikt att Dami Hope är utbildad mikrobiolog. Någon som har info om hans utbildning eller karriär?
Citera
2024-07-21, 06:44
Medlem
Hej hur kollar ni på love island uk från mobilen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in