• 1
  • 2
2018-10-21, 11:28
Medlem
Silltunnas avatar
Ja, blev ni förtjusta av en kuk i röven direkt, eller krävdes det några försök? Tränade ni själva innan med fingrar och leksaker, eller var det kuken som gällde direkt första gången? Finns ni som gjort många försök men ändå inte lärt er att gilla analsex? Ger ni upp eller fortsätter ni?
Citera
2018-10-21, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Ja, blev ni förtjusta av en kuk i röven direkt, eller krävdes det några försök? Tränade ni själva innan med fingrar och leksaker, eller var det kuken som gällde direkt första gången? Finns ni som gjort många försök men ändå inte lärt er att gilla analsex? Ger ni upp eller fortsätter ni?

Svaret är faktiskt nej, tyckte det gjorde skitont med första pojkvännen. Andra gången så gick det med hjälp av en b-plug som han hade.

Jag har nog gillat det sedan, men bara då killen vetat hur man gör, och haft rätt teknik.

Jag har förresten ett hett tips till alla killar därute; FRÅGA gärna tjejen om det är okej, innan ni stoppar in er kuk därbak på 'na. Det kan bli så fel annars.
Citera
2018-10-21, 11:44
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Svaret är faktiskt nej, tyckte det gjorde skitont med första pojkvännen. Andra gången så gick det med hjälp av en b-plug som han hade.

Jag har nog gillat det sedan, men bara då killen vetat hur man gör, och haft rätt teknik.

Jag har förresten ett hett tips till alla killar därute; FRÅGA gärna tjejen om det är okej, innan ni stoppar in er kuk därbak på 'na. Det kan bli så fel annars.

Det var ett fint tips. Men hur kan en sådan fråga formuleras på rätt sätt? Har du tips även där?
Citera
2018-10-21, 11:47
Medlem
Citat:
Det var ett fint tips. Men hur kan en sådan fråga formuleras på rätt sätt? Har du tips även där?

Fråga bara rent ut... "Vill du testa analsex?"
Kanske eventuellt efter lite förspel och sånt. Det är ingen fara.

Mvh.
Citera
2018-10-21, 11:57
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Fråga bara rent ut... "Vill du testa analsex?"
Kanske eventuellt efter lite förspel och sånt. Det är ingen fara.

Mvh.

Och så svarar hon: "Nej, jag har testat det innan och gillar det inte".
Och killen: "Men du har aldrig testat med mig".
Hon: "Nej, sa jag".
Killen: "Nähe...men skit i det då".
Hon: "Ja".
Killen: "Ja, det här var ju kul. Ska jag ringa taxi åt dig eller"?
Hon: "Nä".
Killen: "Men det gör jag ändå".
Hon: "Ok".
Killen: "Lite analsex ändå innan kanske? Medan vi väntar på taxin?"
Hon: "Visst".
Citera
2018-10-21, 12:02
Medlem
Citat:
Och så svarar hon: "Nej, jag har testat det innan och gillar det inte".
Och killen: "Men du har aldrig testat med mig".
Hon: "Nej, sa jag".
Killen: "Nähe...men skit i det då".
Hon: "Ja".
Killen: "Ja, det här var ju kul. Ska jag ringa taxi åt dig eller"?
Hon: "Nä".
Killen: "Men det gör jag ändå".
Hon: "Ok".
Killen: "Lite analsex ändå innan kanske? Medan vi väntar på taxin?"
Hon: "Visst".

Ser ingen anledning till detta meningsutbytet?
Varför bråka, liksom?

Ömsesidig respekt är SÅ viktigt.
Citera
2018-10-21, 12:05
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Varför bråka, liksom?

Ja, och det exemplifierade meningsutbytet syftar ju just till ömsesidig respekt.
Citera
2018-10-21, 12:10
Bannlyst
förstår varför vissa killar aldrig får testa detta , när man läser TS text

lyhördhet är ett måste alltid
Citera
Bannlyst
Citat:
Varför bråka, liksom?

Man måste anpassa sina ord när man pratar med svenska kvinnor idag. Risken är stor att "Vill du prova analsex?" bemöts med
Citat:
FUS-RO-DAH! VAD SA DU DIN VITA MAN? VADÅ KNULLA MIG I ARSLET FÖR ATT GÖRA NARR AV BÖGAR ELLER? ANALSEX ÄR RESULTATET AV ATT VITA MÄN SER PÅ PORR!!!

Har haft analsex med två svenska tjejer, båda gångerna började det med att jag hon låg på rygg och jag pussade henne över hela ryggen och avslutade med rumpan. Pussarna på rumpan gick från skinka till skinka och "djupare och djupare", och tillslut pussade jag ju på anuset. Då började jag slicka istället och efter en stund förde man in ett finger. Lyckades man komma så långt att man fick in ett finger utan att hon sa ifrån så kan man när som helst avbryta och fråga om hon vill ha analsex samt ha bra successrate.

Båda tjejerna gillade analsex därefter, men jag har bara haft det med båda totalt 200 gånger kanske och det var riktiga långvariga relationer. Jag menar då att vi haft analsex totalt 200 gånger under den tid vi var tillsammans, och det är kanske 5-10% av alla tillfällen vi haft sex.

Jag kan inte tänka mig att någon ska föra in sitt kön i min anal, det är enbart min dase som ska in i andras öppningar. Om jag dock ska vara väldigt hypotetisk så kan jag säga att min upplevelse av analsex i egenskap av den som blir penetrerad, den upplevelsen hade garanterat varit bättre om personen som penetrerar hade: Förvarnat, Frågat samt Förberett.

Jävlar vad bögigt, jag är hög som fan.
Citera
Medlem
akutaccents avatar
Citat:

HUR kan det ha förekommit att man oförvarnat har stoppat in kuken i röven på någon? Finns det någon här på fb? Snälla, träd fram och förklara för mig hur ni kunde anta att alla tjejer förväntar sig en kuk i röven, man kan ju inte vara så korkad.
Citera
2018-10-21, 12:12
Medlem
De första gångerna gjorde det bara ont, så jag hatade det. Men antog att det skulle bli bättre med tiden så jag och min kille fortsatte köra lite analt varje gång vi hade sex, och det blev bättre. Tog dock ett par åt innan jag tyckte det var skönt och fick orgasm av det.
Var kuk som gällde direkt. Fingrar och leksaker hör inte hemma i min röv.
Citera
2018-10-21, 12:13
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
HUR kan det ha förekommit att man oförvarnat har stoppat in kuken i röven på någon? Finns det någon här på fb? Snälla, träd fram och förklara för mig hur ni kunde anta att alla tjejer förväntar sig en kuk i röven, man kan ju inte vara så korkad.

Instämmer. Sånt förekommer inte.
Bara i fablernas värld.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här