Citat:
Ursprungligen postat av
Cherrybeat
Ser ingen anledning till detta meningsutbytet?
Varför bråka, liksom?
Ömsesidig respekt är SÅ viktigt.
Man måste anpassa sina ord när man pratar med svenska kvinnor idag. Risken är stor att "Vill du prova analsex?" bemöts med
Citat:
FUS-RO-DAH! VAD SA DU DIN VITA MAN? VADÅ KNULLA MIG I ARSLET FÖR ATT GÖRA NARR AV BÖGAR ELLER? ANALSEX ÄR RESULTATET AV ATT VITA MÄN SER PÅ PORR!!!
Har haft analsex med två svenska tjejer, båda gångerna började det med att jag hon låg på rygg och jag pussade henne över hela ryggen och avslutade med rumpan. Pussarna på rumpan gick från skinka till skinka och "djupare och djupare", och tillslut pussade jag ju på anuset. Då började jag slicka istället och efter en stund förde man in ett finger. Lyckades man komma så långt att man fick in ett finger utan att hon sa ifrån så kan man när som helst avbryta och fråga om hon vill ha analsex samt ha bra successrate.
Båda tjejerna gillade analsex därefter, men jag har bara haft det med båda totalt 200 gånger kanske och det var riktiga långvariga relationer. Jag menar då att vi haft analsex totalt 200 gånger under den tid vi var tillsammans, och det är kanske 5-10% av alla tillfällen vi haft sex.
Jag kan inte tänka mig att någon ska föra in sitt kön i min anal, det är enbart min dase som ska in i andras öppningar. Om jag dock ska vara väldigt hypotetisk så kan jag säga att min upplevelse av analsex i egenskap av den som blir penetrerad, den upplevelsen hade garanterat varit bättre om personen som penetrerar hade: Förvarnat, Frågat samt Förberett.
Jävlar vad bögigt, jag är hög som fan.