Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-23, 16:10
Medlem
HenkWeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 46&2
Det är långt ifrån en myt.
Har själv kört marquistest på en massa olika ecstasy, några jag hade kvar från flugis, något från det nya och ett par "gatupiller"
Av 8st såg man på 4 av dem tydliga ljusgul/orange spår, varav en sort enbart bestod av amfetamin (lol) det var mest övergripande lila på resternande dock men såg ut som 2 av dessa kan ha innehållit socker, svårt att ge sig på procent med det testet som utgångspunkt.
Av de övriga 4 innehöll en vad verkligen såg ut att vara acetylsalicylsyra, alternativt en väldigt mindre mängd svag amfetamin, en innehöll defenitivt mer socker än mdma, ingen vacker färgutvecklingsprocess på den kan jag säga.

2 stycken av 8 var rent mdma, från ljuslila till riktigt mörk lila på knappt 10 sekunder, sen blev det väldigt fort svart. Bra grejer.

Inte för att 8 random tester som i det här fallet säger hur hela världsbilden ser ut, jag kanske hade världens oflyt och fick skräp, men jag fick trots allt ~50/50% chans amfetamin i ecstasy, vilket inte låter så mytiskt.

Tillägg: utomlands ser det säkert bättre ut gissar jag.

Skulle nog säga att det ser ut ungefär likadant oavsett land i europa i dessa tider?... Feta "e" hur som helst, generellt!
Citera
2018-10-24, 18:20
Medlem
MiniHopp.s avatar
dag 4a sen sista dosen!

Nu börjar jag få brainzaps. Det har jag haft förr många ggr, är det ett tecken på att serotoninet börjar lagra sig igen kanske? Har som sagt kört på med 5htp dagligen sedan dag 1. Eller så är det från ojämna nivåer av just serotonin man får brainzapz ifrån, ingen vet ju exakt.

Det som dock talar emot att jag börjat lagra upp serotoninet igen är att jag fortfarande har kvar AT:n fast den beter sig annorlunda mot igår och dagen innan. Först kände jag mig efterbliven och dum i huvet, sen blev aldting tråkigt men idag är det mer som att jag är ett nervvrak, nytt för idag är att jag får gråtattacker för ingenting, kan bara börja grina och jag grinar aldrig så helskumt, speciellt när det är utan anledning. Så är lite orolig att mina serotoninnivåer fortfarande är 0 då motsatsen till glädje är sorg och motsatsen till skratta är gråta och om jag gråter nu utan anledning så känns det som det är serotoninbrist.

Som jag skrev i första inlägget så är jag van brukare av MD och har ALDRIG fått lknande AT som denna. normalt sett får jag ingen AT alls.

Är det så jävla stor skillnad på att mixa MD med tjack som om man tog det separat? Tror ni jag skadat mina serotoninreceptorer för gott genom denna blandning eller är det bara en tuffare AT jag genomgår?

Vanligtvis tömmer jag allt serotonin på MD, men genom att tillföra tjack med det så¨tömde jag mig på allt serotonin, allt dopamin och allt noradrenalin. Det är klart att man mår piss av det, men frågan är om jag skadat nåt permanent? Tänker på neurotoxiciteten och bestående men man kan få?

Mina doser var följande:

0.3a tjack. sen vänta en timma sen 250mg MD sen 150mg MD varje timma i återdos 4ggr efter det.
Kan jag återhämta mig tror ni? Kan jag fått permanent skada är en annan fråga som såklart ingen kan svara på men hade vart kul om nån med mer erfarenhet av denna blandning kunde dela med sig från tidigare erfarenheter.
Senast redigerad av MiniHopp. 2018-10-24 kl. 18:23.
Citera
2018-10-25, 14:38
Medlem
MiniHopp.s avatar
Dag 5 efter sista dosen.

Nu först är jag fri från AT:n. Inga brainzaps idag heller, Mår helt okej och inga konstiga gråtattacker som jag fick igår, Helvete vad skumt alltså!!!

Jag ångrar dock inte att jag testade för nu vet jag att MD och tjack tillsammans ger mig ett sämre och kortare rus, samt en förjävlig AT i flera dagar och då ska det jämföras med MD only som ger mig 0 dagar AT.

Dessutom var det nära att jag blev överhettad och uttorkad under kvällen med den mixen, vilket jag heller aldrig upplevt på MD only. Vilket i sin tur kan vara livshotande och även om man inte dör så kan det fan inte vara bra för hjärnan.
Citera
2018-10-26, 00:25
Medlem
graffdatshits avatar
Md och tjack i kombo=ladd och tjack kombo, stora doser lyr+dos kombos etc... man blir bara förgiftat bränd i huvudet och mår som en grönsak IMO! Bättre att kicka sakerna var för sig och i bra %halter! Djävla idioti att sabba bra grejer med neurotox-kombos!
Citera
2018-10-30, 10:30
Medlem
46&2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Md och tjack i kombo=ladd och tjack kombo, stora doser lyr+dos kombos etc... man blir bara förgiftat bränd i huvudet och mår som en grönsak IMO! Bättre att kicka sakerna var för sig och i bra %halter! Djävla idioti att sabba bra grejer med neurotox-kombos!

Ja lyrica ska man fan inte blanda med något, helst inte förtära öht.
Förstörde flera år av mitt liv.
Citera
2018-11-16, 17:38
Medlem
Har blandat och tycker inte alls det är värt det. MDMA ska man bara blanda gräs och andra hallucinogener enligt mig.
Citera
2018-11-17, 18:18
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackmatt
Har blandat och tycker inte alls det är värt det. MDMA ska man bara blanda gräs och andra hallucinogener enligt mig.

Enligt dig ja, men till er andra läs denna tråden först!! —> (FB) Vad var det jag tog??? Trip spåra ur totalt!

Röka är inte till för alla!!
Citera
2019-02-08, 09:20
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniHopp.
dag 4a sen sista dosen!

Nu börjar jag få brainzaps. Det har jag haft förr många ggr, är det ett tecken på att serotoninet börjar lagra sig igen kanske? Har som sagt kört på med 5htp dagligen sedan dag 1. Eller så är det från ojämna nivåer av just serotonin man får brainzapz ifrån, ingen vet ju exakt.

Det som dock talar emot att jag börjat lagra upp serotoninet igen är att jag fortfarande har kvar AT:n fast den beter sig annorlunda mot igår och dagen innan. Först kände jag mig efterbliven och dum i huvet, sen blev aldting tråkigt men idag är det mer som att jag är ett nervvrak, nytt för idag är att jag får gråtattacker för ingenting, kan bara börja grina och jag grinar aldrig så helskumt, speciellt när det är utan anledning. Så är lite orolig att mina serotoninnivåer fortfarande är 0 då motsatsen till glädje är sorg och motsatsen till skratta är gråta och om jag gråter nu utan anledning så känns det som det är serotoninbrist.

Som jag skrev i första inlägget så är jag van brukare av MD och har ALDRIG fått lknande AT som denna. normalt sett får jag ingen AT alls.

Är det så jävla stor skillnad på att mixa MD med tjack som om man tog det separat? Tror ni jag skadat mina serotoninreceptorer för gott genom denna blandning eller är det bara en tuffare AT jag genomgår?

Vanligtvis tömmer jag allt serotonin på MD, men genom att tillföra tjack med det så¨tömde jag mig på allt serotonin, allt dopamin och allt noradrenalin. Det är klart att man mår piss av det, men frågan är om jag skadat nåt permanent? Tänker på neurotoxiciteten och bestående men man kan få?

Mina doser var följande:

0.3a tjack. sen vänta en timma sen 250mg MD sen 150mg MD varje timma i återdos 4ggr efter det.
Kan jag återhämta mig tror ni? Kan jag fått permanent skada är en annan fråga som såklart ingen kan svara på men hade vart kul om nån med mer erfarenhet av denna blandning kunde dela med sig från tidigare erfarenheter.

Vänta här nu. Du kastar alltså i dig 250mg + (150mg * 4) = 850mg och sen blir du förvånad att du får en jobbig AT? Din dos finns ju inte ens med på skalan för fan. Bara din MDMA dos utan tjack hade fått mig sängliggandes i dagar med brainzaps och annat mys i minst en vecka. Förstår inte glädjen i att ta doser större än 250mg, det är inte värt besvären dagarna efter.
Citera
2019-11-03, 08:11
Medlem
symers avatar
Jag och min tjej tog denna kombinationen. Det blev sjukan för oss båda. Värsta upplevelsen någonsin.
Citera
2019-12-25, 18:32
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniHopp.
Dag 5 efter sista dosen.

Nu först är jag fri från AT:n. Inga brainzaps idag heller, Mår helt okej och inga konstiga gråtattacker som jag fick igår, Helvete vad skumt alltså!!!

Jag ångrar dock inte att jag testade för nu vet jag att MD och tjack tillsammans ger mig ett sämre och kortare rus, samt en förjävlig AT i flera dagar och då ska det jämföras med MD only som ger mig 0 dagar AT.

Dessutom var det nära att jag blev överhettad och uttorkad under kvällen med den mixen, vilket jag heller aldrig upplevt på MD only. Vilket i sin tur kan vara livshotande och även om man inte dör så kan det fan inte vara bra för hjärnan.

Tack som fan för berättelsen. Jag satt här och undrade om jag skulle behöva fixa tjack till mitt MD, men då vet jag
Citera
2019-12-26, 05:57
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Tack som fan för berättelsen. Jag satt här och undrade om jag skulle behöva fixa tjack till mitt MD, men då vet jag
tjack när E:n börjar dala är ju fan det bästa, så du borde skaffa lite.
Citera
2020-04-08, 13:12
Medlem
Här kommer en rad nybörjarfrågor:

Jag vill testa mdma ute och är en novis som som väger ngnstans mellan 77-80.

Jag vet med mig att det är dåligt att blanda olika stimulanter men hade tänkte att kvällen kan se ut såhär innan en utgång.

Några glas champagne kommer slinka ned innan det är oubdvikligt innan rave partyt..dock inte mer än kanske 4 relativt små glas champagne..

Tänkte bomba 100 mg mdma i kristall. En del säger att det är för lite men jag väljer lägga mig på lagom nivå för att känna av ruset av mdma självt och vill helst inte återdosera. men så kommer vi till det här med tröttheten en del verkar känna på ren mdma och vill blanda med tjack. Där har jag lite frågor. Jag är tjänslig för tjack och har haft attentin på recept men återgått till ritalin då jag gillar det mer. Går ritalin bra i kombo med mdma när det börjar dala 20-30 mg snabberkande..Om ni väljer att blanda dessa stimulanter blandar ni redan i första bomben eller tar ni tjack/ritalin senare. Kör ni påfyllninar utav dessa under kvällen? Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in