Citat:
Ursprungligen postat av
CannonDorf
Tvivlar starkt på att du överhuvudtaget vet vad "skenhelig" betyder, det verkar onekligen inte så i alla fall.
Jag behöver inte veta hur "det" (vad fan nu "det" är) känns för att säga att det är förbannat respektlöst att dyka upp hög på en begravning där den avlidne dött i överdos.
På ungefär samma sätt behöver jag inte veta hur det känns att vara pedofil för att säga att det är förbannat äckligt att talla på småbarn.
Samhället accepterar ingen av dem, och av en bra anledning.
Skenhelig är precis vad du är. Du dömer andra hårt, men gör du själv ett fel kommer du ha alla ursäkter i världen.
Men den här tråden är inte din utan TS.
Till TS: Skit i idioter som CannonDorf. Du har fått många andra bra råd, och jag håller med.
Ta så lite du bara kan för att klara av 40 min. Kom precis i tid. Sitt långt bak. Skippa avskedet vid kistan. Gå hem direkt när det är slut.
När folk går ut från en begravning brukar de närmast anhöriga som sitter längst fram gå ut först och ställa sig och tacka och de som sitter långt bak får vänta tills sist. Men är du på hugget kan du gå ut precis när de närmast anhöriga passerat. Försök vara så smidig du kan.
Och kom ihåg att ingen har fokus på dig.
Lycka till.