Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-14, 12:58
  #1
Avstängd
Ja vilken sida gäller? När jag går in på Transportstyrelsen står det att jag inte har några aktuella dokument? Men det låter ju skumt! Jag gjorde ju denna del av risken för 3 år sedan och det ska vara giltigt i 5 år, så vad är det frågan om? Eller är det jag som helt enkelt loggat in på fel site?
2018-10-14, 13:47
  #2
Medlem
Jagtardindotters avatar
Hört talas om en telefon?
2018-10-14, 22:31
  #3
Medlem
Nej riskutbildningen är giltig för alltid, till skillnad från de andra proven. Om det inte har ändrats.
2018-10-15, 23:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RemyLaCroix
Nej riskutbildningen är giltig för alltid, till skillnad från de andra proven. Om det inte har ändrats.

Det har inte ändrats på åtminstone 10 år. Men de är tidsbegränsade till 5år, sluta fara med osanningar.

Som svar på TS fråga - titta på bokningssidan för prov på trafikverket. Logga in med din kod och personnummer och försök boka prov så ser du giltighetstid för R1+R2+KKtillstånd m.m.
2018-10-22, 18:58
  #5
Medlem
Emerains avatar
(FB) Den enda tråden om Körkortsutbildning, Teoriprov och Uppkörning Är tråden som skulle ha använts. Så jag låser denna och hänvisar vidare till den länkade tråden.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback