Citat:

Yes det är samma tjej. Var bra till och från men hon var obviously mentalt instabil och det tog slut för ca ett år sedan. Mår dock inte dåligt över det längre känslomässigt och har utvecklats väldigt mycket som person sedan dess. 
Däremot så har jag haft svårt att hitta substitut för bekräftelsen jag fick därifrån och då jag inte har så mycket att känna mig stolt över meritmässigt i mitt liv just nu så blir det då lättare att söka den från andra än mig själv. Och när den uteblir eller är direkt motsatt så slår det väldigt hårt och jag blir extremt självdestruktiv.
Vill gärna träffa någon som bryr sig om mig men den personen jag är nu är alldeles för destruktiv för att fungera i ett förhållande.

Däremot så har jag haft svårt att hitta substitut för bekräftelsen jag fick därifrån och då jag inte har så mycket att känna mig stolt över meritmässigt i mitt liv just nu så blir det då lättare att söka den från andra än mig själv. Och när den uteblir eller är direkt motsatt så slår det väldigt hårt och jag blir extremt självdestruktiv.
Vill gärna träffa någon som bryr sig om mig men den personen jag är nu är alldeles för destruktiv för att fungera i ett förhållande.
Fast största bekräftelsen man kan få av sin partner är ju att denne bryr sig tillräckligt om dig för att inte fucka upp dig och din självkänsla totalt. Och faktiskt VILL vara med dig utan att knasa. Äh den biten kommer fixa sig.
Hursomhelst måste du ju jobba på att bli duglig nog för att funka i ett nytt förhållande. Det är ju ändå ett utbyte och personen du är tillsammans med har väl också krav och förväntningar på att du ska ha en emotionell funktion i dennes liv. Gå till botten med bekräftelsegrejen.
Om ditt intresse och dina ambitioner är så nischade samt nåt samhället ej kan ta vara på så kan du kanske skaffa dig ett tillfälligt random jobb, där du inte måste vara så äckligt morgonpigg. Kanske sysslor som är av den mer hjärndöda typen. Detta kanske kan minska stresspåslaget som sker. Bara tillfälligt tills du kan hantera ett jobb liksom. Allt behöver inte vara så jävla stimulerande. Kan du kanske sysselsätta dig med nåt efterblivet jobb som ändå ger dig lite cash, frisk luft, komma ut etc? Det är så sjukt fantastiskt att du inte tar droger . Får känslan utav att du ändå har lite missbrukartendenser-belöningssystemet-stimulans-bekräftas osv. En annan hade fastnat i det för längesen.
Sen när du väl ordnat ett eget boende, pga. Ett jobb som ej har stressat sönder dig- ja då kanske du har liiite mer ork att ta tag i de andra sakerna.