Citat:
Ursprungligen postat av
yanki
första relation eller haft tidigare?
Antar att du varit singel en period? Man är van vid sin självständighet, och plötsligt inkommer någon i ens liv som en partner som man hörs med varje dag och vet allt om och återberättar det mesta man varit med om i vardagen osv. Det är inte konstigt det blir en krock. Låter för övrigt som att du behöver en del egentid, att du kanske inte egentligen har behovet av att ständigt höras och återkoppla? Jag är i alla fall sådan, det är fullt okej att inte höras ständigt eller umgås och ses bara för bägge har tid för det. Berätta för henne som det är så hon inte tror det är "fel på henne" eller dylikt, då blir det bara värre.
Hej, tack för svar. Jag har varit i relation tidigare, både långa och korta. Detta är första gången på länge. Jag behöver mycket egentid ja.
Det dyker upp en massa tankar i huvudet, bland annat att det känns för närgånget. Men också att jag börjar tänka typ "är det här verkligen rätt, borde vi göra det här, gillar jag henne såhääär mycket" osv. Obs detta är som sagt någon jag känner väldigt bra, och jag vill verkligen inte fucka upp hennes känslor eller något.