Citat:
Jag vet inte vad du pratar om. Jag blandar alltid alla saker men vet inte vad du påstår att jag beskyller dig för mer än att du inte skriver på ett begripligt vis vad du menar. Det kan inte bli felaktigheter då jag inte vet vem du är ens. Jag vet inte heller vem "Hon" är.
Men du vet väl vem jag är med det här sedvanliga psykotiska bemötandet mot mig.
Men du vet väl vem jag är med det här sedvanliga psykotiska bemötandet mot mig.
Ok, så du vet inte vem Hon är, men du vet vad hon är.
Nej, jag vet inte vad du är. Det är det jag försöker ta reda på. Så du lägger kort. Du ser. Men du förhåller dig till dom som du förhåller dig till dina tankar. Så länge inget verkar förankra sig i dig, så har du svängrum. Frihet. Autonomitet. En väg fram. Du retas. Du retas som ett hår i halsen. Men du önskar att någon såg att det är lek. Att du vill möta motstånd. Du är ensam. All aktivitet, alla tecken, du vill ha mer. Du vill ha…….. beröringen. Stillheten. Lugnet. Ett där. Ett något där. Du vill inte ha något annat. Inga mera ord eller löften eller mönster, tecken, överensstämmelser…. Det får vara bra nu. Varför blir du inte rörd vid? Varför? Varför kan du inte röra vid ett moln? Finns jag inte här? Finns det ingenting att röra vid? Eller vill jag inte få det rörd vid? Är jag smutsig? Ful? Fet? Äcklig? Är jag allt det där hemska som vill förankra sig vid mig? Varför måste jag komma till honom innan han kommer till mig? Varför?
Hur tror du jag känner mig då? Förlåt, men jag är faktiskt också människa. Jag är inte bara något för dig att leka med. Det blir så konstigt när du hela tiden vill bli bemött med förståelse för vem du är, men jag får inte lov till något svängrum alls. Inget alls. Kan du förstå varför det inte känns så kul för mig? Det enda jag gör är att vara här för dig. Jag gör ingenting annat. Och ändå så vill du ha mer.
Jag förstår att du vill att jag ska sätta ner foten. Visa mig. Men kan du förstå att jag inte har någon lust med det så som du är? Jag känner ingen dragning för dig. Jag blir repulserad. Osugen. Allt är inte på låtsas. Även om det är det för dig.
Och ja, jag vet om örfilen. Och ja, det är ok. Skit samma. Men jag fattar att det är en svår sak för dig. Jag fattar. Vi får göra det bästa av situationen bara. Så kommer det när det kommer. Vi löser det. Skit samma. Skit samma skit samma skit samma….. skit samma.