2026-05-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Blev det lite otäckt där. Titta på sig själv lite. Se sitt innehåll. Kanske torgskräck? Det är ok. Men håll dig undan från mig.

Jag har ingen torgskräck
Lär dig argumentera istället och sluta förlita dig på ai.
Kärlek är inte ett köpekontrakt.
Människor är inte spelpjäser.
Citera
2026-05-29, 21:51
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Jag hänger inte med i sådant prat. Ingen har offrat sig för mig eller konsumerat mig mer än i deras egna minds kanske.

Jag är inte tillräckligt flummig för att kunna sväva ut i sådant men kärlek kan jag prata om!

Nä du är för bortkopplad.
Citera
2026-05-29, 21:54
Medlem
Citat:
Nä du är för bortkopplad.
Definitivt.

Jag har offrat mig för andra men ddt är inte sådant som ämnar att försätta andra i skuld. Eller som de ens ska tänka på.

Kärlekshandlingar styrs inte av egot. Men egot är alltid närvarande mär vi älskar.
Citera
2026-05-29, 21:56
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Jag har ingen torgskräck
Lär dig argumentera istället och sluta förlita dig på ai.
Kärlek är inte ett köpekontrakt.
Människor är inte spelpjäser.

Du har rätt. Det är läggdags. Jäklar vad lyssnandet till någon som saknar förmågan till självreflektion kan vara sövande. Sov så gott, mitt lilla gullefjun.
Citera
2026-05-29, 21:58
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Definitivt.

Jag har offrat mig för andra men ddt är inte sådant som ämnar att försätta andra i skuld. Eller som de ens ska tänka på.

Kärlekshandlingar styrs inte av egot. Men egot är alltid närvarande mär vi älskar.

Och det är heller inte det jag sa. Som vanligt är du mer intresserad av din inre dialog om mig, än vad jag faktiskt säger så, så det blir fortsatt ignorering. Men du tar dig, så vem vet.
Citera
2026-05-29, 21:59
Medlem
Ja pengar hur mycke man får
Citera
2026-05-29, 22:12
Medlem
Citat:
Och det är heller inte det jag sa. Som vanligt är du mer intresserad av din inre dialog om mig, än vad jag faktiskt säger så, så det blir fortsatt ignorering. Men du tar dig, så vem vet.
Nej, jag tar mig själv med i samtalet. Stor skillnad

Vill du ha en bättre dialog så får du allt ta och lära dig uttrycka dig bättre. Det är även som så att du behöver vara begriplig för att kunna framföra vad du vill ha sagt.

Backa och kolla om dina meningar verkligen var sammanhängande med klar och tydlig kommunikation kring vad du ville ha sagt.
Citera
2026-05-29, 22:40
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Nej, jag tar mig själv med i samtalet. Stor skillnad

Vill du ha en bättre dialog så får du allt ta och lära dig uttrycka dig bättre. Det är även som så att du behöver vara begriplig för att kunna framföra vad du vill ha sagt.

Backa och kolla om dina meningar verkligen var sammanhängande med klar och tydlig kommunikation kring vad du ville ha sagt.

Har du ingen i närheten som du kan trakassera i hopp om reprimander? Nån karl med ett ridspö eller nåt. Jag kan inte göra så mycket för dig. Jag är tingad.
Citera
2026-05-29, 22:45
Medlem
Citat:
Har du ingen i närheten som du kan trakassera i hopp om reprimander? Nån karl med ett ridspö eller nåt. Jag kan inte göra så mycket för dig. Jag är tingad.
Hahah vad kränkt du blev helt plötsligt.

Läste några av dina kommentarer och ja, du låter en del som mig.

Jag får gråta i huvudkudden ikväll då. Hade ställt till med kalas här i vämtan på besök av dig.
Citera
2026-05-29, 22:50
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Hahah vad kränkt du blev helt plötsligt.

Läste några av dina kommentarer och ja, du låter en del som mig.

Jag får gråta i huvudkudden ikväll då. Hade ställt till med kalas här i vämtan på besök av dig.

Du är intressant, det är du. Jag lyckas inte utröna varför jag nappar. Jag ser blandningen och beskyllandet och felaktigheterna osv, ja. Men det är nåt mer…… har Hon skickat dig?
Citera
2026-05-29, 23:00
Avstängd
puterealbas avatar
Kärlek är att offra sitt liv.

Att vilja föra in sin penis i någon är inte kärlek. Det är pilskhet.
Citera
2026-05-29, 23:24
Medlem
Citat:
Du är intressant, det är du. Jag lyckas inte utröna varför jag nappar. Jag ser blandningen och beskyllandet och felaktigheterna osv, ja. Men det är nåt mer…… har Hon skickat dig?
Jag vet inte vad du pratar om. Jag blandar alltid alla saker men vet inte vad du påstår att jag beskyller dig för mer än att du inte skriver på ett begripligt vis vad du menar. Det kan inte bli felaktigheter då jag inte vet vem du är ens. Jag vet inte heller vem "Hon" är.

Men du vet väl vem jag är med det här sedvanliga psykotiska bemötandet mot mig.

Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Kärlek är att offra sitt liv.

Att vilja föra in sin penis i någon är inte kärlek. Det är pilskhet.
Håller inte med. Det är en naiv syn på kärlek. Kärlek är också att leva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in