2018-10-08, 23:16
Medlem
Creepingdeath26s avatar
Okej jag får redan nu be om ursäkt om det är dåligt skrivet och osammanhängande då jag inte är 100 i huvet när jag skriver detta.

Jag var tillsammans med en tjej förut i ungefär ett år sen tog det slut vi hade knappt någon kontakt på ett antal månader tills jag flyttade till hennes ort för att studera, vi började skriva litegrann igen och sedan var vi på samma fest och där pratade vi ut och sa till varandra hur vi kännde och att jag hade saknat henne och att hon hade saknat mig också.

Efter det var bollen i rullning, vi började hålla på igen och skriva med varandra, träffas, sova över.
Ja ni vet allt man gör när man är kär.

Men sedan för några dagar sen började vi bråka för att hon tycker att jag nämnde saker som var helt irrelevanta och att hon inte tycker att dom var en big deal alls medans jag tyckte att det var jobbigt när hon gjorde smågrejer hela tiden som blev till en stor jobbig grej.

Exempel.
(FB) Planerat att träffa flickvän men hon ställde in, hur ska jag reagera? (/mod)

Läs tråden jag länkade så fattar ni vad jag menar.

Det var saker som dessa smågrejer som hände ganska ofta och då tycker jag ju såklart att det blev jobbigt.
Iallafall så sa hon att hon inte orkar med att vi ska hålla på längre för att hon tycker att jag nämner småsaker som gör att hon mår dåligt och känner sig värdelös även fast det inte är stora grejer men att jag tydligen skulle "kränka" henne när jag säger dessa saker till henne.

Vi har skrivit ganska mycket och hon säger att hon inte vill förlora våran kontakt och att hon vill att vi ska ha nära och bra kontakt. Sedan kom jag med förslaget att om vi kan fortsätta träffas och mysa men att vi aldrig inleder ett förhållande utan bara träffas som kompisar och kollar film och hittar på grejer tillsammans och det tyckte hon lät som en bra ide och att vi borde göra det.

Men vafan ska jag göra i min sits? Jag vet att jag har jättesvårt att komma över henne eftersom vi inte hade kontakt på nästan ett år efter vi gjort slut och mina känslor kallnade aldrig av och sen går min dröm i uppfyllelse att äntligen kunna få bli tillsammans med henne igen men sen fuckas det ju såklart upp och nu ska vi vara kk eller vafan man kan kalla det
Citera
2018-10-08, 23:22
Medlem
Creepingdeath26s avatar
Glömde säga att medans vi hade breakup var jag runt med andra för att testa och se om jag kunde släppa henne om jag var med någon annan vilket var jättedumt av mig jag vet.
Men alltid när man träffar någon annan ska man ju såklart jämföra med sitt ex och då mäter dom aldrig upp till det som ens ex hade
Citera
2018-10-08, 23:24
Medlem
explodesleachess avatar
Hur fan orkar du med all drama? Kapa kontakten med henne, hon bidrar uppenbarligen inte mer än skit till ditt liv. Du agerar emotionell tampong.
Citera
2018-10-08, 23:33
Medlem
Creepingdeath26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explodesleaches
Hur fan orkar du med all drama? Kapa kontakten med henne, hon bidrar uppenbarligen inte mer än skit till ditt liv. Du agerar emotionell tampong.

Hur jag orkar med all drama?

För att när vi är med varandra så bråkar vi ALDRIG vi har det bara bra, det är bara när vi inte är med varann och skriver till varann på telefonen för att vi inte har tid då hon har jobb och studier som tar mycket tid som vi börjar bråka om småsaker
Citera
2018-10-09, 00:43
Medlem
Krongjorts avatar
Så större delen av tiden är ändå skit, samt att ni inte kan vara ifrån varandra utan att det är skit. Vinnande koncept, om vinsten i sig är att du får en läxa för livet som du aldrig glömmer, när du väl valt att kapa kontakten helt.
Citera
2018-10-09, 00:53
Medlem
Flammarions avatar
Det funkade ju inte första gången, och uppenbarligen inte heller andra gången.
Du fattar ju själv att du borde gå vidare.
Träffa andra tjejer så kommer du över henne.
Citera
2018-10-09, 07:55
Medlem
Creepingdeath26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krongjort
Så större delen av tiden är ändå skit, samt att ni inte kan vara ifrån varandra utan att det är skit. Vinnande koncept, om vinsten i sig är att du får en läxa för livet som du aldrig glömmer, när du väl valt att kapa kontakten helt.
Men större delen av tiden är inte skit eftersom vi kanske träffas 3-4 ggr i veckan
Citera
2018-10-09, 07:56
Medlem
Creepingdeath26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Det funkade ju inte första gången, och uppenbarligen inte heller andra gången.
Du fattar ju själv att du borde gå vidare.
Träffa andra tjejer så kommer du över henne.

Första gången var det andra skäl, jag kommer inte över henne om jag träffar andra har ju redan provat i 10 månader
Citera
2018-10-09, 11:17
Medlem
tjabalosss avatar
Förstår att man inte orka med någon som lyssnar på suicideboys
Citera
2018-10-09, 12:23
Medlem
GeniusGZAs avatar
Stryp all kontakt och gå vidare.
Detta kommer bara leda till att du blir ännu mer miserabel när det tar slut igen.
Citera
2018-10-09, 22:13
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepingdeath26
Första gången var det andra skäl, jag kommer inte över henne om jag träffar andra har ju redan provat i 10 månader

Poängen är ändå att det inte funkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in