2018-09-24, 16:38
Medlem
Creepingdeath26s avatar
Jag och min brud hade planerat att vi skulle ses några timmar idag och bara mysa, detta planerade vi för ett x antal dagar sedan då båda skulle vara ledig idag (båda studerar och har mycket med skolan)
Men iallafall vi skulle träffas och bara chilla men sisådär 2-3 timmar innan säger hon ”denhär tjejkompisen frågade mig om vi skulle göra något och vi träffas väldigt sällan så jag ska träffa hon idag ist men vi kan ses nån annan dag, hoppas det är lugnt och att du förstår”
Såklart blir jag ju förbannad men skriver bara ok och skiter i det.
Men dethär har hänt några gånger så det är inte första gången utan det är ofta som hon ska prioritera någon annan framför mig men vafan ska jag göra och agera? Ska jag göra samma sak tillbaka så hon får kännas hur det känns eller vad gör man?
Citera
2018-09-24, 16:41
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepingdeath26
Jag och min brud hade planerat att vi skulle ses några timmar idag och bara mysa, detta planerade vi för ett x antal dagar sedan då båda skulle vara ledig idag (båda studerar och har mycket med skolan)
Men iallafall vi skulle träffas och bara chilla men sisådär 2-3 timmar innan säger hon ”denhär tjejkompisen frågade mig om vi skulle göra något och vi träffas väldigt sällan så jag ska träffa hon idag ist men vi kan ses nån annan dag, hoppas det är lugnt och att du förstår”
Såklart blir jag ju förbannad men skriver bara ok och skiter i det.
Men dethär har hänt några gånger så det är inte första gången utan det är ofta som hon ska prioritera någon annan framför mig men vafan ska jag göra och agera? Ska jag göra samma sak tillbaka så hon får kännas hur det känns eller vad gör man?

Göra samma sak? Hur ung och omogen är du?
Gör slut. Hon har ingen respekt för dig och er.
Citera
2018-09-24, 16:50
Medlem
InkMeBabys avatar
Har du pratat med henne om det? Hon kanske inte förstår att det ni planerar är viktigt för dig. Att ”göra samma sak mot henne” kommer knappast hjälpa, det är bara barnsligt.
Citera
2018-09-24, 16:51
Medlem
Creepingdeath26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Har du pratat med henne om det? Hon kanske inte förstår att det ni planerar är viktigt för dig. Att ”göra samma sak mot henne” kommer knappast hjälpa, det är bara barnsligt.

Jag pratade med henne förra gången men som vanligt så blir ju hon sur på mig för att jag blir sur på hon
Citera
2018-09-24, 16:51
Medlem
Jag är ledsen att säga detta med din kärlek verkar vara obesvarad.
Citera
2018-09-24, 16:54
Medlem
Släpp alla tankar på att hämnas, det leder aldrig till något positivt. Prata med henne istället, var ärlig och säg precis som du känner. Det kan ju vara så att hon inte längre är intresserad och därför prioriterar hon andra saker framför att umgås med dig.
Citera
2018-09-24, 16:56
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Jag pratade med henne förra gången men som vanligt så blir ju hon sur på mig för att jag blir sur på hon

Vad är det med Flashback nuförtiden? Det heter henne!!!!!
Citera
2018-09-24, 17:11
Medlem
Disko-Bosses avatar
Du ska aldrig vara snubben som bönar om kvalitétstid och surar när du inte får det. Du lägger all makt i hennes händer genom att göra så och det blir snabbt oattraktivt. Du blir liksom en börda.

Välj dina strider, min vän. I just det här fallet så hade du istället kunnat vara en awesome pojkvän genom att göra absolut ingenting men ändå växt i hennes ögon. "Javisst, Babe. Klart ni ska ses. Ha så kul!" Sen ringer du Tommy och spelar lite PS4 eller ringer Hans och sänker några kalla och gapar över en storbildsskärm till lite fotboll, osv osv.
Citera
2018-09-24, 17:16
Medlem
ppp333s avatar
Hon tar dig för given.
Se till att hon lär sig att inte ta dig för given. Gör det snyggt bara. Inget drama. Du kommer nog på nåt sätt.
Kom ihåg uttrycket "man saknar inte kon förrän båset är tomt".
Citera
2018-09-24, 17:33
Medlem
mortuus82s avatar
typiskt tjejer, väljer hellre att spendera tid med sina dumma vänninor, hon kanske ska bli lesbisk och bli ihop med henne istället? dumpa henne inte värt lägga ner tiden på en sådan tjej, du blev playad.. jag antar ni skulle ha sex? men nää viktigare träffa den där vännen o gå till en galleria o dricka kaffe som tjejer gör..
Citera
2018-09-24, 17:36
Medlem
förstår inte varför du svarar "ok" när du inte känner att det är ok. Inte konstigt det fortlöper och blir ok för din tjej att göra såhär då hon tolkar det som att du inte blir upprörd över det.
Citera
2018-09-24, 17:50
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:

Ok men då kanske du ska testa att berätta konstruktivt att du kanske blir ledsen är hon gör så utan att bli sur på henne. Annars skulle jag dumpa, uppenbarligen är hon inte rätt för dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in