Citat:
Ursprungligen postat av Dolgtrase
Visst är det så. Thomas Sjöbergs och Deanne Rauschers bemötande av den nya boken är väldigt underligt. Här kommer de med allehanda anklagelser mot Desirée Ahokas Schein:
http://www.dn.se/debatt/vi-har-inte-manipulerat-nagra-uppgifter
Om de talar sanning borde Ahokas Schein vara föremål för en polisutredning i detta nu. Frågan är om den utredningen främjas av att Sjöberg och Rauscher presenterar detaljer om brotten i
DN. Och skulle
DN verkligen tillåta den här artikeln om Ahokas Schein var under sådan utredning? Det handlar ju om en artikel skriven av de påstådda brottsoffren. Jag har ingen aning. Lagkunnig är jag inte.
Troligast verkar ändå vara att Sjöberg och Rauscher ägnar sig åt samma gamla konspirationsteorier och hittepå-journalistik som vanligt. Det är ju sådant de kan bäst.
Ta det med ro, och se det som att dom är påkomna med råge att ha förfalskat bevis i boken om kungen.
Schein granskar med Harrisson och det tål inte dom här två repubikanerna.
Dom här människorna vill inte att någon ska granska deras påhitt och lögner utan dom vill alltså vara fria från en källkritisk granskning. Ord mot ord vill dom det ska handla om, men det kan dom glömma.
Att dom två går på med den här sortens replik betyder bara att dom vill att vi ska misstro Schein och Harrisson. Och varför då tro? Har dom inte rent mjöl i sin påse? Jag vet att dom inte har det.
Citat:
Ursprungligen postat av Jermuk
”Hon annonserar själv på internet att man kan anlita hennes röst, hon är villig att åta sig allehanda uppdrag mot betalning i form av checkar eller kontanter i amerikanska dollar. Hon är alltså beredd att säga vad som helst mot betalning”, skriver Schein.
På vilket sätt detta skulle göra henne mindre trovärdig är svårt att förstå.
Förstår man inte mest basala vad gäller källkritik så ska man nog lägga ner den verksamhet där man försöker framstå som trovärdig.
http://www.dn.se/debatt/vi-har-inte-manipulerat-nagra-uppgifter
Tja, men det är inte allt om denna voice madam om man uttrycker det milt.
Den andra tjejen arbetade inte där nämnda tid alltså Jacklyn B, och managern säger att Heather inte arbetade där 1996. Det här är inte det värsta det kommer mer.