Flashback bygger pepparkakshus!
2018-10-01, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R291
Yey right att du var.
Mitt i tumultet går du in för att skriva att det var en svensk.
I dina drömmar

Äsh orkar inte ens argumentera. Jag var där just och såg vad jag såg.
Citera
2018-10-01, 20:46
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av yanki
Äsh orkar inte ens argumentera. Jag var där just och såg vad jag såg.

Men berätta mer då!
Än bara " I was there, det var en svensk!!"

(so what, vi får väl gå bärkassargång i vårt eget land! så kan blattarna göra det hemma hos sig)
Senast redigerad av R291 2018-10-01 kl. 20:48. Anledning: av-blattning
Citera
2018-10-01, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R291
Men berätta mer då!
Än bara " I was there, det var en svensk!!"

(so what, vi får väl gå bärkassargång i vårt eget land! så kan ni göra det hemma hos er)

Åter igen, jag var inte inne på Claes Ohlsson utan utanför. Såg en man som fick ögonkontakt med ett gäng unga invandrarkillar. Plötsligt sliter "svensken/skandinavien av sig tröjan och har en kniv i ena handen och börjar springa mot invandrarkillarna. Jag gick förbi och vidare. Såg sen blåljus utanför dörrarna nere efter toaletterna. Mer än så såg jag ej.
Citera
2018-10-01, 20:49
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Åter igen, jag var inte inne på Claes Ohlsson utan utanför. Såg en man som fick ögonkontakt med ett gäng unga invandrarkillar. Plötsligt sliter "svensken/skandinavien av sig tröjan och har en kniv i ena handen och börjar springa mot invandrarkillarna. Jag gick förbi och vidare. Såg sen blåljus utanför dörrarna nere efter toaletterna. Mer än så såg jag ej.

ok ok.
Sorry
Citera
2018-10-01, 20:50
Medlem
Är det en svensk är det snart bild i media
Citera
2018-10-01, 20:51
Medlem
Citat:
Så en svensk knivar invandrarkillar? Hur gammal såg svensken ut att vara? Han kanske bara testade kniven han tänkte köpa, såg du om det var en co-tech kniv han använde?

edit; såg nu att han var 43 år.
Citera
2018-10-01, 20:51
Medlem
franges avatar
Citat:

Eller hur.

Jag var minsann också där - och jag såg att det var en neger, med största sannolikhet somalier.

Citera
2018-10-01, 20:52
Medlem
Citat:

Låter som en svensk som äntligen slår tillbaka mot invandrarvåldet.
Citera
2018-10-01, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snajje
Låter som en svensk som äntligen slår tillbaka mot invandrarvåldet.
Kanske att han tog sin tillflykt in på CO och tog en kniv för att försvara sig, då låter det logiskt med en svensk "gärningsman", dvs som försvarade sig.
Citera
2018-10-01, 20:53
Medlem
Citat:

Vad var det för snubbe, missbrukartyp? Hade han några tatueringar?
Var han stor eller liten?
Långhårig?
Tjock eller smal?

Hann du bli rädd eller gick det för snabbt?
Citera
2018-10-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Vad var det för snubbe, missbrukartyp? Hade han några tatueringar?
Var han stor eller liten?
Långhårig?
Tjock eller smal?

Hann du bli rädd eller gick det för snabbt?

Smal, rakad eller korthårig.

Ny info på gp.se: Enligt polisen kan incidenterna ha sitt ursprung i ett bråk en stund tidigare, i den gångtunnel som förbinder Nordstan med Lilla Bommen.
Citera
2018-10-01, 20:55
Medlem
Troligen fel rubrik, attacken skedde utanför Nordstan och det är en allvarlig knivskärning. Svårt skadad. Sedan drog gärningsmannen vidare och inne på Claes Ohlson skall han ha hotat folk och viftat med kniven igen.

Kan det vara någon som borde tas hand om på psyk? Eller någon som snedtänt på knark? Babbe eller blatte, svårt att säga. Jag brukar trump(f)a ut BLATTE men det kan vara en äkta Svensk.... ....med psykiskt fel.

Nordstan är en otrevlig plats efter kl 19:00
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in