• 2
  • 3
2018-10-27, 09:34
Medlem
Vill fortfarande ha svar p tidigare frga? Om du inte va seris trots allt.
Citera
2018-11-04, 12:53
Medlem
https://www.avanza.se/aktier/om-akti...7677/stenocare

Sdr. Tnk p att Dkk r mer vrd n dliga svenska kronan.
S du fr punga ut lite mer fr 1 aktie + courtage.
Citera
2018-11-05, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
https://www.avanza.se/aktier/om-akti...7677/stenocare

Sdr. Tnk p att Dkk r mer vrd n dliga svenska kronan.
S du fr punga ut lite mer fr 1 aktie + courtage.

Tackar vnnen
Citera
2018-11-15, 15:31
Medlem
Buttersss avatar
Bra ingngslge nu tycker jag fr er som missat Stenocare. Kommer ven lanseras kapselbaserade produkter. Ett sdant beprvat naturlkemedel r en given investering och r mycket exalterad ver framtidsutsikten.

"Medicinska cannabisbolaget Stenocare kommer under de nrmaste mnaderna att anska till det danska lkemedelsverket om godknnande av kapselbaserade medicinska cannabisprodukter. Det framgr av ett pressmeddelande. 2018-11-09"

https://stenocare.dk/
Citera
2018-11-23, 13:48
Medlem
Kplge snart?
Citera
2019-05-10, 17:04
Medlem
movsds avatar
Vad tyst det r hr d? Kplge snart? Hr sitter vi nu med ver 100% sedan april och trden r stendd.
Citera
2019-05-14, 20:41
Medlem
Raildiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av movsd
Vad tyst det r hr d? Kplge snart? Hr sitter vi nu med ver 100% sedan april och trden r stendd.

Ja det var fan inte mycket s i denna trden, s jag kan vl dra mitt str till stacken.

Har haft gonen p detta bolaget sedan det brsintroducerades. Jag frskte hnga med p nyemissionen men fick inga aktier pga verteckningen.
Den har vl legat runt 15 kr per aktie i princip hela ret och jag har dragit mig fr att handla trots att jag jttegrna velat. Cannabisbranschen ligger mig varmt om hjrtat.

Men fr en mnad sen slog jag till, och jvlar vad den stack ivg! Jag slde p 34 kr igen fr jag kunde inte missa den vinsten. Vi fr se framver om det var ett bra beslut

Jag tror den kommer dippa en gng till nu i sommar till runt 20 och d tnker jag g in igen och ligga lng. Den europeiska cannabisbranchen r frhllandevis ung jmfrt med Canada och USA
Citera
2019-05-15, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raildigger
Ja det var fan inte mycket s i denna trden, s jag kan vl dra mitt str till stacken.

Har haft gonen p detta bolaget sedan det brsintroducerades. Jag frskte hnga med p nyemissionen men fick inga aktier pga verteckningen.
Den har vl legat runt 15 kr per aktie i princip hela ret och jag har dragit mig fr att handla trots att jag jttegrna velat. Cannabisbranschen ligger mig varmt om hjrtat.

Men fr en mnad sen slog jag till, och jvlar vad den stack ivg! Jag slde p 34 kr igen fr jag kunde inte missa den vinsten. Vi fr se framver om det var ett bra beslut

Jag tror den kommer dippa en gng till nu i sommar till runt 20 och d tnker jag g in igen och ligga lng. Den europeiska cannabisbranchen r frhllandevis ung jmfrt med Canada och USA

Jag fr skriva ngra rader ocks d.

Har gt den sedan ipo och kommer inte att tradea, slde ut mig fr tidigt frn canadabolagen och tillter inte samma sak hr. Ligger lng med bra vinst redan.

Tror tyvrr inte att vi ser 20 kronor igen men framtiden fr utvisa det.
Citera
2019-05-22, 23:31
Medlem
movsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raildigger

Bra jobbat, samma tnk. Kper snart in mig igen med halva vinsten, kanske redan imorgon.
Tror den kan sjunka lite till men och andra sidan vga chansa. Om de fr igenom allt s kommer detta bolag generera multum.

Citat:
Ursprungligen postat av onetime4yourmind
Har gt den sedan ipo och kommer inte att tradea, slde ut mig fr tidigt frn canadabolagen och tillter inte samma sak hr. Ligger lng med bra vinst redan.

Grna guldet r fint, slde Aphria vid 16 s la in det i denna. Stannar long! Kanske lter motstridigt att man slt och ligger long samtidigt men bara olika ISK.
Senast redigerad av movsd 2019-05-22 kl. 23:43.
Citera
2019-09-30, 19:24
Medlem
Stenocare - STENO (Kpenhamnsbrsen)

Godkvll!
Har spanat in en ny dansk-cannabis aktie stenocare.

Vad tror ni r det ngot att satsa p?

Mvh/surafisen
Citera
2019-10-10, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surafisen
Godkvll!
Har spanat in en ny dansk-cannabis aktie stenocare.

Vad tror ni r det ngot att satsa p?

Mvh/surafisen

verhajpad skrp
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem