• 1
  • 2
2018-09-27, 23:16
Medlem
Rauno1s avatar
Jag undrar om Annie Lööf har studerat hypnos och använder sig av sådana tekniker för att påverka väljare/tittare och ta plats i debatter tex.

Tycker mig skymta och ana något onaturligt och intränat i hur hon för sig, Hur hon använder rösten, blicken, Andningen, Tonläget, Rytmen, Gesterna. Man sugs med på något konstigt sätt.

Någonting är det utan tvekan, Har hon lärt sig det själv eller har hon gått på någon hemlig kurs utomlands?
Citera
2018-09-27, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rauno1
Jag undrar om Annie Lööf har studerat hypnos och använder sig av sådana tekniker för att påverka väljare/tittare och ta plats i debatter tex.

Tycker mig skymta och ana något onaturligt och intränat i hur hon för sig, Hur hon använder rösten, blicken, Andningen, Tonläget, Rytmen, Gesterna. Man sugs med på något konstigt sätt.

Någonting är det utan tvekan, Har hon lärt sig det själv eller har hon gått på någon hemlig kurs utomlands?
Retorik har hon garanterat studerat.
Citera
2018-09-27, 23:29
Medlem
Då har det nog motsatt effekt på mig...
Citera
2018-09-27, 23:32
Medlem
Troligen inte.
Citera
2018-09-27, 23:37
Medlem
Rauno1s avatar
Varför är inte det troligt menar du? Om det skulle kunna ge karriären en skjuts varför inte?
Citera
2018-09-27, 23:55
Medlem
Max3xs avatar
Hon verkar iaf ha hypnotiserat vänsterledaren!

https://www.youtube.com/watch?v=2rXu9antZAI
Citera
2018-09-28, 00:17
Medlem
Citat:

Jag tycker det ser ut som att hon spelar en roll. Som att hon säger det hon övat in ungefär, skulle tro att hon är helt annorlunda när hon är privat.

Svenskar överhuvudtaget gör så, en personlighet på jobbet och en hemma, det anses normalt här och sådant beteende premieras av alla arbetsgivare.
SMILE säger dom, till och med kassörskan på ICA är falsk.
Citera
2018-09-28, 00:28
Medlem
Du tänker nog på trovärdighet, Annie tror på det hon själv hon säger även om det är ren nonsens. Människor (om Annie nu är en) som låter trovärdiga lockar naturligt lyssnare.
Citera
2018-09-28, 00:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
TS är nog bara lite kär i Annie, då kan man få den där känslan av att sugas in av blicken...
Citera
2018-09-28, 00:38
Medlem
Citat:

hon har nog läst kroppsspråk o sådant för att kunna manipulera folk till det hon vill
Citera
2018-09-28, 00:54
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
TS är nog bara lite kär i Annie, då kan man få den där känslan av att sugas in av blicken...

Inte vet jag vad TS är i Annie och önskar med henne, men det är nog ingen tvekan om vad du vill och önskar, och det är att Annie låter dig få sugas långt in i hennes röfvhål.
Citera
2018-09-28, 00:57
Medlem
Rauno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimmelshow
Du tänker nog på trovärdighet, Annie tror på det hon själv hon säger även om det är ren nonsens. Människor (om Annie nu är en) som låter trovärdiga lockar naturligt lyssnare.

Jag tror hon skiter totalt i det hon snackar om egentligen, Tycker kanske tvärtom ibland, Går fram som en maskin, Det är något mekaniskt över det hela.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in