Citat:
Ursprungligen postat av
Captinhero
De länderna jag har varit i är ju främst europeiska så vet inte hur mer spännande jag är egentligen
Man kan absolut se vem som ser etnisk svensk ut och inte. Eller åtminstone vis form av annorlunda är det.
Så visst, blir det lite spännande ändå med en ny karl.
Du kanske syftade mer på att det bör nog finnas etniska svenskar som till och med bor där. Visst, men det blir väl ändå spännande för de.
Om jag får vara fräck. Trots att det redan bor en hel del människor ifrån MENA länder i detta land, så vill en del kvinnor fortfarande ha fortsatt invandring. En del vill dessutom ha en obegränsad invandring.
Hade dessa kvinnor verkligen brytt sig på riktigt, så hade de kört på SD. För det är inte lönt att ha en sådan kraftig invandring. Vi tjänar inte på det och det blir även tuffare eller kanske till och med omöjligt att hjälpa exakt allihopa i slutändan.
Men kvinnorna bryr sig om dessa människor egentligen. De vill bara ha fler av dessa karlar.
Å andra sidan, så vill ju jag själv endast att ensamkommande kvinnor skall komma i detta land. Inga män, ensamkommande kvinnor BARA. Min försvar är att dessa människor ha oftast en god anpassning förmåga och begår betydligt färre brott.
Att dessa kvinnor som ''bryr'' sig. Så hade de skrikit på olika talarstolar att VI MÅSTE HJÄLPA KVINNORNA OCKSÅ. För det är bara män som kommer och kvinnorna stannar kvar.
Men kvinnorna bryr sig ju egentligen inte. De nöjer sig inte och vill ha in fler, av själviska skäl än snarare för landets och medmänniskornas bästa.
I det här fallet gäller det helt enkelt samma sak. Trots att det redan finns etniska svenskar i det land du besöker, så blir det ändå en spännande upplevelse med en ny etnisk svensk.
Känns svaret bra? Hur sant eller klokt mitt inlägg är, vet jag inte. Men jag defensivt säga att jag inte är någon intelligent människa. Så ta min respons med nypa salt. Jag kan helt enkelt ha fel. Mycket fel.
Ha det bra med dig!
Jag har påträffat dig förut här, du verkar klok, på tal om intelligens. Så ville jag ha det sagt.