2006-02-13, 19:32
Medlem
Tiwazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C-korv
Är själva ideen att inte andas ???

Jag trodde nog att man skulle strypa blodtillförseln till hjärnan LITEGRANNA !
Jag skall prova att hålla andan när jag runkar nästa gång hehe, gången efter det ska jag strypa mej med en handduk och återkomma hit efter det...

Nej man ska aldrig blockera blodtillförseln till hjärnan, inte ens lite, det kan snabbt bli skadligt. Det är en annan sak att blockera syretillförseln, dvs. hålla för mun och näsa. Om du blockar syretillförseln (helt eller delvis) så har du ganska god tid på dig innan syret tar slut och det inte når hjärnan längre, men om du blockar blodtillförseln till hjärnan så stängs det av direkt. Jämför med att hålla andan, det kan man ju göra ganska länge och det är inte skadligt, men om du blockar blodtillförseln till hjärnan under samma tidsrymd kommer du att bli fett död eller iaf hjärnskadad.
Citera
2006-02-13, 20:27
Medlem
Kicker.s avatar
S T Ö R D A . M Ä N N I S K O R ! ! !

Men men...låt de göra sitt, så länge de inte går public med sina vansinnesdåd!
Citera
2006-02-13, 20:41
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kicker.
S T Ö R D A . M Ä N N I S K O R ! ! !

Men men...låt de göra sitt, så länge de inte går public med sina vansinnesdåd!

Men nu får du väl ge dig,vad tusan är stört med att höja den sexuella njutningen?
Citera
2006-02-13, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tiwaz
Nej man ska aldrig blockera blodtillförseln till hjärnan, inte ens lite, det kan snabbt bli skadligt. Det är en annan sak att blockera syretillförseln, dvs. hålla för mun och näsa. Om du blockar syretillförseln (helt eller delvis) så har du ganska god tid på dig innan syret tar slut och det inte når hjärnan längre, men om du blockar blodtillförseln till hjärnan så stängs det av direkt. Jämför med att hålla andan, det kan man ju göra ganska länge och det är inte skadligt, men om du blockar blodtillförseln till hjärnan under samma tidsrymd kommer du att bli fett död eller iaf hjärnskadad.
nÄR JAG TRÄNADE jUJUTSU SÅ STRÖP VI VARANDRA SÅ ATT (jävla capslock) man svimmade om man inte klappade mattan i tid och ingen dog eller vart hjärnskadad av det.
Citera
2006-02-13, 21:54
Medlem
Anemis avatar
En stilla tanke:
Hur har strypsex-fetischister kommit på att de vill ha just strypsex?
Har de, mitt under pågående slagsmål, upptäckt att de är kåtare än någonsin förut? Eller har de bara bestämt sig för att testa att hänga sig för att få en tilläggsdimension i onanerandet?

Det är mycket möjligt att även jag skulle njuta av strypsex, men jag skulle aldrig testa det, bara för att det känns så avlägset.
Citera
2006-02-13, 22:41
Medlem
Kicker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Men nu får du väl ge dig,vad tusan är stört med att höja den sexuella njutningen?
Du är tydligen av "av dem".
Jag bryr mig som sagt inte bara det inte blir för uppmärksammat och kommer tätt inpå mig.

Jag tycker det är sjukt, sex är sex. sex är inte våld, tortyr eller strypsex.

tycker jag...men stryp på du!
Citera
2006-02-13, 23:25
Medlem
Tiwazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C-korv
nÄR JAG TRÄNADE jUJUTSU SÅ STRÖP VI VARANDRA SÅ ATT (jävla capslock) man svimmade om man inte klappade mattan i tid och ingen dog eller vart hjärnskadad av det.

Well om ni vill hålla på med det på jujutsun så visst, jag säger bara att det finns risk för skador och i värsta fall död. Jag har dock inga problem med att folk utövar det så länge man är med på det och medveten om riskerna.

Breathcontrol har jag dock inget problem med, det är bara skoj, och ganska riskfritt.
Citera
2006-02-14, 13:38
Medlem
Såg att Hugo Girard var där o gnällde igen.

Inget fel på strypsex, det är jävligt najs o kontrollerna nån tjeje's andning, och faktum är att de flesta som jag gjort det med har verkligen gillat det, för det mesta har det handlat om andningskontroll med händer, men jag har kört med snaror och plast oxo.
Citera
2006-02-16, 17:42
Bannlyst
Nu har jag provat att strypa mej litegran med en tröja och hålla andan samtidigt och det som hände var att känslan av syrebrist och utlösning blandades, som att nästan svimma... Jaja det var inte vidare fantastiskt om en säger så. Inget att dö för.
Citera
2006-02-17, 01:24
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kicker.
Jag tycker det är sjukt, sex är sex. sex är inte våld, tortyr eller strypsex.

Sex är sex. Sex är inte oralsex, analsex, dirtytalk eller något annat än just vaginal penetration...

Citera
2006-02-18, 20:24
Medlem
Kicker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Sex är sex. Sex är inte oralsex, analsex, dirtytalk eller något annat än just vaginal penetration...

Man kan gå lite längre än vanliga. men fan inte till strypshit!
Citera
2006-02-18, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Han från antikrundan som dog för något år sedan dog visst under en sån akt.

Vad snackar du om?
Varför ljuger du för?
Den stackars karlen blev knivhuggen till döds därför att han inte accepterade att snubben han hade bjudit hem inte också var bög.
Han accepterade inte ett nej utan fortsätta tafsa, Då flippade killen och började hugga vilt.
Båda förståss redigt packade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in